כותרות חמות :

מקומות מיוחדים לבר מצווה
מקומות מיוחדים לבר מצווה

מקומות מיוחדים לבר מצווה

 

אירוע בר מצווה הוא אירוע מרגש ביותר עבור כל הורה שבנו הגיע לגיל 13. הורים שבנם הגיע לגיל המדובר, מחפשים את הדרך הטובה ביותר לחגוג לו. מדובר על גיל המסמל את המעבר בין ילדות לבגרות, אך מעבר לכך, יש לו משמעות רבה מבחינה יהודית ומסורתית ועל כן, הורים רבים מחפשים דרך להעניק לילד שלהם חוויה ייחודית וכן לחבר אותו למקורות היהודיים הנוגעים לאירוע המדובר. אם אתם מחפשים מקום מיוחד לחגוג בו בר מצווה לבן היקר שלכם, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

רעיונות למקומות מיוחדים לבר מצווה

כאמור, הורים רבים מתחילים לחשוב על מקום מיוחד לערוך בו את אירוע בר המצווה של הבן שלהם, פרק זמן כלשהו טרם הוא חוגג יום הולדת 13. אירוע בר מצווה הוא אירוע הדורש חשיבה מקדימה וכמובן ארגון מתאים ועל כן, יש להתחיל בהכנות לקראתו פרק זמן כלשהו מראש כדי להגיע מוכנים. מכיוון שהשאלה הראשונה שעולה בהקשר לאירוע בר מצווה היא היכן לערוך אותו, הנה כמה רעיונות למקומות מיוחדים שניתן לחגוג בהם בר מצווה:

המקום המיוחד ביותר לחגוג בו בר המצווה הוא כמובן הכותל המערבי. מכיוון שמדובר על אירוע בעל מקורות מסורתיים יהודיים ומכיוון שמדובר על הגיל שבו הנער מניח לראשונה תפילין וכן, מגיע למעשה לעול מצוות, הרי שאין מקום נכון ומדויק יותר לחגוג בו את המאורע מהכותל המערבי. הכותל, שריד בית המקדש, הוא מקום קדוש ליהודים ועל כן, כדאי מראש לארגן תפילה חגיגית בנוכחות חבריו של הנער ובני המשפחה בכותל, לבחור כמובן צילום בר מצווה בכותל על ידי צלם מקצועי ומנוסה על מנת שתישאר לכם מזכרת מיוחדת מהיום וכמובן, לארגן לאחר התפילה ארוחה חגיגית כלשהי, סיור במנהרות הכותל או כל תכנית אחרת שיכולה להעניק ליום צביון מיוחד.

מקום מיוחד נוסף לחגוג בו אירוע בר מצווה הוא באתר כלשהו בחיק הטבע. כלומר, כיום ניתן למצוא לא מעט אתרים שמהם נשקף נוף עוצר נשימה. אם אתם חובבי טבע ונוף ואם אתם חובבי טיולים, אתם יכולים לבחור במסלול כלשהו שמתאים לכל הנוכחים באירוע ולאחר המסלול פיקניק או ארוחה חגיגית באתר שממנו נשקף נוף מרהיב ויפה. מדובר על אירוע ייחודי עם חיבור לטבע ולארץ, אשר יכול להתאים ללא מעט נערים שחוגגים בר מצווה.

מקום נוסף שניתן לחגוג בו אירוע בר מצווה הוא כמובן אולם אירועים. כיום ניתן למצוא אולמות אירועים יוקרתיים ומיוחדים שיכולים להעניק לכל נער שחוגג בר המצווה את החוויה המיוחדת ביותר.

אם הנער מתחבר לאירוע צעיר יותר, תמיד אפשר לבחור עבורו במתחם אירועים הממוקם בבר או מסעדה באווירה צעירה. במקום זה הוא וכל חבריו יחגגו בצורה הטובה ביותר את האירוע המדובר שהוא למעשה, אכן אירוע צעיר ותוסס.

מה אפשר לשלב באירוע בר מצווה?

מלבד בחירת המקום המושלם לעריכת אירוע בר מצווה, חשוב לשלב את הפעילות המתאימה ביותר לאירוע על מנת שהוא יהיה מהנה. אם מדובר כאמור על אירוע בכותל, אפשר לשלב סיור מיוחד, אם מדובר על אירוע בחיק הטבע ניתן לשלב דוכני אוכל, משחקי קופסא גדולים שיכולים להעניק לכל הילדים והנוער המגיעים לאירוע חוויה מיוחדת. כמובן שניתן לשלב אטרקציות נוספות באירועי בר מצווה לרבות דוכני מתוקים שונים, צילומי מגנטים וכל דבר אחר שיכול לשדרג את האירוע בהתאם לאופי של הנער שחוגג אותו ובהתאם לצרכים ולדרישות העומדים על הפרק.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן