כותרות חמות :

כל מה שצריך לדעת על סגירת מרפסות לחורף
כל מה שצריך לדעת על סגירת מרפסות לחורף

כל מה שצריך לדעת על סגירת מרפסות לחורף

סגירת מרפסות

בעבר כל המרפסות בדירות היו פתוחות ולכן בבוא החורף בני המשפחה לא נהנו מהמרפסות. רק בימים שבהם הייתה מבצבצת שמש חורפית, הם ישבו קצת במרפסת אך היה קריר ולכן השהות הייתה קצרה. יש מרפסות שבהן היו תריסים אך סגירת מרפסת במקרים רבים לא הייתה הרמטית ולכן הרוחות המנשבות הורגשו היטב ומנעו את הישיבה במרפסת. זו הסיבה שלקוחות רבות חיפשו פתרונות טכנולוגיים חדשים שיאפשרו להם ליהנות מהמרפסת גם בחורף וגם בקיץ.

הפתרון האולטימטיבי בנושא סגירת מרפסות הוא התקנה של לוחות זכוכית בכל רוחבה של המרפסת מקצה לקצה. מדובר ברעיון מעולה שמותאם למרפסות הישראליות ואפשר להתקין בהן את הזכוכיות המתקפלות. בהתאם למידות של המרפסת, מייצרים במפעל זכוכיות בטיב מעולה בגודל זהה שהן בדרגת עובי גבוהה ביותר. כאשר מעוניינים לסגור את כל היקפה של המרפסת או חלק ממנה, פותחים את הזכוכיות הללו בזו אחר זו והן נעות על המסילה לכל אורכה. את הזכוכית האחרונה נועלים וכך כולן צמודות ומקובעות זו לזו . בנקודה זו המרפסת הופכת לחלל סגור ואפשר ליהנות מהמרפסת באופן מושלם כיוון שלא מרגישים את ההשפעות של מזג האוויר הקריר או הסוער.

היתרון של סגירת מרפסות

בכל בית יש לכל אחד חדר שלו, יש חדר שינה, חדר עבודה וגם סלון אך כשרוצים לשבת בכיף עם בני המשפחה הגרעינית, המורחבת או עם החברים, העדיפות היא תמיד להימצא במרפסת. יש משהו באווירה של המרפסת שמעניק חופש לכולם והרבה יותר נעים לשבה בה מאשר בסלון בקיץ וכעת גם בחורף לאחר ביצוע סגירת מרפסות.

מרפסות ברבי קומות

הבניינים הגבוהים שנבנים בשנים האחרונות הן למגורים והן למשרדים מאפשרים לדיירים ולעובדים ליהנות מהנוף, במיוחד אם מדובר בקומות גבוהות. בהתאם למיקומו של הנכס הם מסוגלים לראות נוף אורבני אם המבנה הוא במרכז תל אביב, אך גם את כל רצועת החוף אם המבנה הוא במערב העיר. מי שממוקם במקומות אחרים ברחבי הארץ נהנה מנופים מרהיבים לאורך כל היום הן בקיץ והן בחורף ועובדה זו מוסיפה רבות לשביעות הרצון מהנכס ומהרצון לשהות כמה שיותר במרפסת.

פתרונות עבור המרפסות

אופציות נוספות של סגירת מרפסות הן הזמנה של וילונות מסך למרפסות או לחלופין מסכי זיפ. על פי המידות של המרפסת מייצרים במפעל את המיסוך באחת הקטגוריות האלו. לאחר מכן מתקינים אותם בזה אחר זה מהנקודה הגבוהה במרפסת ומורידים אותם כלפי מטה. בדרך זו יוצרים סגירה נעימה של המרפסת שמסייעת בנושא הסנוור של קרני השמש החמות.

אפשרות נוספת היא להתקין פרגולה חשמלית מתחת לתקרה של המרפסת. האופציה המועדפת היא להזמין פרגולה מאלומיניום לאור היתרונות הרבים של חומר זה אשר מאפשרת לכולם לשבת בניחותא למרות מזג האוויר החם.

המאמר נכתב בשיתוף עם   https://www.cel-vilon.co.il

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן