כותרות חמות :

האם את בחורה של כסף או זהב?
האם את בחורה של כסף או זהב?

האם את בחורה של כסף או זהב?

תוכן מקודם

קרדיט תמונה freepik

תכשיטים מעצימים את הלוק וכל אחת מאתנו אוהבת להתחדש בתכשיטים, אבל רבות מאתנו מוצאות את עצמן כל פעם מחדש תוהות ומתלבטות אילו תכשיטים לקנות – מאיזה חומר גלם, מה יהיה הקו הסגנוני, פלטת הגוונים, האם ללכת על מראה אחיד או אקלקטי.

לפניכן מספר דילמות נפוצות בזירת התכשיטים ושיקולים שיעזרו לכן להחליט מה לענוד:

זהב או כסף? זו השאלה
זירת התכשיטים שופעת אלטרנטיבות ועיצובים ממגוון חומרים כיד הדמיון הטובה, אבל אפשר להתייחס לשני שחקנים מרכזיים בזירה: הכסף והזהב.
שתיהן מתכות עמידות המאופיינות באיכות יוצאת דופן, בעלות ניצוץ טבעי, מתאימות גם לבעלות עור רגיש ולא מפסיקות להמציא את עצמן מחדש בשלל עיצובים.
בכל הנוגע לתכשיטי זהב יש לברר את דרגת הקראט כי ככל שהיא יותר גבוהה כך יש עמידות גבוהה יותר בפני הכתמה.
הבחירה בכסף או בזהב היא החלטה אינדיווידואלית – יש מי שמעדיפות צבעים חמים ובוחרות זהב בעוד אחרות צבעים קרים והולכות על כסף, תלוי גם בפריטי האופנה המשתלבים עם התכשיטים הנבחרים. במקרים רבים, תכשיטי זהב יהיו יקרים יותר מתכשיטי כסף אלא אם כן מדובר בציפוי זהב.

סגנון מעודן או אקסטרווגנטי?
דילמה נוספת בתחום של תכשיטים לאישה קשורה לסטייל של התכשיט. האם תעדיפי שרשרת ארוכה או קצרה, עגילי חישוק גרנדיוזיים או צמודים ומינימליסטיים, צמידים קשיחים ובולטים או צמידים התלויים באווריריות.
התשובה תלויה בך, במראה הכולל שאת מקווה להשיג, אופי הלוקיישן אליו את הולכת והנוחות האישית.
לעיתים תרצי שהתכשיט יוסיף כריזמה ודרמה להופעה ולעיתים תרצי שהוא ירכך ויקליל אותה כמו שלפעמים תעדיפי תכשיט נינוח וזורם במיוחד לאירועים פעלתניים כמו ספורט או ריקודים ואילו ליציאה רשמית יתכן שתחשוק נפשך בתכשיט בולט ומאסיבי שיתפקד על תקן של פריט וויזואלי אומנותי מרשים.
מבחינת אורך התשובה טמונה בצורת המחשוף שלך כאשר למחשופים עמוקים עשויות להחמיא יותר שרשראות ארוכות בעוד לחלק עליון סגור תכשיט קצר והדוק יותר קרוב לצוואר.
בנוגע לתליון, מדובר באלמנט שאת יכולה לבחור לפי מוטיב שחוזר בביגוד שבחרת ללבוש או מוטיב כלשהו שקרוב לליבך.

לענוד לוק אחיד או לגוון?
התלבטות נפוצה היא האם להצטייד בסט של תכשיטים שיתכתבו זה עם זה בצורה הרמונית מבחינת קווי מתאר, גוונים, סגנון או להפך – לייצר מעין לוק אקלקטי שמבוסס על פסיפס של סגנונות וחיבור יצירתי ביניהם.
במקרה הזה את יכולה לנסות למצוא קשר חזותי בין פריט אחד לשני או בסגנון דומה או אולי בחומר מהם עשויים כל התכשיטים ולשמור על ייחודיות של כל תכשיט ותכשיט בטוויסט המקורי שהוא מציע – שיבוץ שונה של יהלומים, שילובי פנינה או אבני חן בצבעים מעניינים וכדומה.
נסי לא להעמיס על ההופעה ולבחון שאכן כל תכשיט מפגין תרומה משמעותית להופעה ולא פוגם בה. דעי היכן לאזן והיכן להדגיש – למשל, חומר קליל עם בגדים דומיננטיים בצבעוניות עזה או עגילים דרמטיים למראה של שיער אסוף שמדגיש גם את האיפור ביחד עם התסרוקת.

להשקיע בתכשיט יוקרתי או לחסוך בעלויות?
תכשיטים לאישה ובמיוחד תכשיטי זהב, האיכות חשובה יותר מהכמות. אינך רוצה לרכוש תכשיטים אופנתיים אך זולים שעשויים להתפרק במהירות ואף להוזיל את ההופעה שלך ולפגוע בה. חפשי תכשיטי זהב איכותיים וייחודיים שעומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מעוררים הערכה, שיקצרו מחמאות וישביחו את המראה שבחרת. כל פעם שתוכלי להרשות זאת לעצמך, הוסיפי עוד כוכב לאוסף שישמח אותך ויעניק לך את הניצוץ המבוקש.
אל תתפתי לתכשיטים זולים וחפשי מקור אמין לרכוש את תכשיטי הזהב היפים, כדי שתדעי שאת מעניקה לעצמך את הטוב ביותר.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן