כותרות חמות :

3  טיפים כיצד לענוד נכון שרשראות
3  טיפים כיצד לענוד נכון שרשראות

3  טיפים כיצד לענוד נכון שרשראות

תוכן מקודם

קרדיט תמונה freepik

שרשרת היא הפרטנרית הצמודה שלך ואת יכולה ללבוש אותה בכל דרך שתחפצי כאשר לכל אחת מאתנו יש את הווריאציה היצירתית המועדפת עליה. יש מי שעונדות שרשרת אחת דומיננטית בעוד אחרות משדכות שרשראות עדינות זו לזו בפורמט שכבתי או בוחרות לחבר בין עיצוב דרמטי לעיצוב נקי ומינימליסטי, שיבליט את נוכחותו.
בכל הנוגע לענידת שרשרת – הפרי סטייל שולט. אבל אם את מחפשת מספר דגשים שיעזרו לך לסגנן את המראה המנצח ביחס לאאוטפיט, לתסרוקת, לטביעת החותם הייחודית לך – הכתבה הזו תחשוף בפניך מספר מקורות השראה ששווים בדיקה.

התאמת השרשרת ביחס לבגד
שרשרת לנשים היא חלק בלתי נפרד מההופעה הכוללת שמבוססת על בגדים, נעליים, תיקים. נסי תמיד לחשוב איך היא תתמזג בהרמוניה עם הבגד שאת לובשת. למשל, באותו קו עיצובי – שרשרת וינטאג' עם ביגוד וינטאג' או להפך, אחת מסוגננת גרנדיוזית על רקע של בגד סולידי יותר. למשל, שרשרת מונוכרומטית שתראה טוב על גבי בגדים צבעוניים עם דפוסים נועזים.
שאלי את עצמך מבעוד מועד אם חשקה נפשך שהשרשרת באורכה תעלה על הבגד עצמו או שהיא תהיה קצרה יותר ותחבוק את הצוואר ותעטר את אזור המחשוף. שרשרת ארוכה יכולה להתאים יותר למראה נינוח זורם בעור שרשרת צמודה למראה יותר מהוקצע.
בכל מקרה, אם השרשרת נוגעת בעור חשוב לוודא שהיא עשויה מחומר גלם איכותי שאינו יגרום לרגישות בעור. לרוב גם קו הצוואר מסייע בבחירת השרשרת, כשלקו צוואר נמוך תתאים שרשרת קצרה יותר מארוכה.
תוכלי לאתר קשרים ויזואליים באמצעות גוונים דומים בין התכשיט לבגד או גוונים שעומדים זה לצד זה בקונטרסט מעניין.
אם התכשיט מגיע עם אלמנט, אפשר ליצור אחידות באלמנט שלו בדמות התליון עם אלמנט גרפי שמעטר את הבגד. שרשראות גיאומטריות למשל יראו נהדר עם בלייזרים ושרשראות פנינים עם שמלות נשפכות. זכרי שעל ידי מציאת ההתאמות הללו תוכלי להשיג טוטאלוק מנצח.

כיצד לחבר בין שרשרת ליתר התכשיטים?
שרשרת היא לרוב אחת הכוכבות מבין מספר תכשיטים שמלווים אותך בכל לוק ותרצי לענוד כשאת יוצרת הופעה. את יכולה לקבוע מראש שהשרשרת היא זו שתיתן את הטון ותתבדל משאר התכשיטים בכך שהיא תהיה גדולה יותר או מודגשת באמצעות אבני חן, פנינים, צ'ארמס או שהיא תתכתב עם השפה העיצובית הכוללת של ההופעה ועם התכשיטים האחרים.
זו יכולה להיות שרשרת שהיא חלק מסט שלם של תכשיטים בעלי אלמנט זהה או סגנון דומה או פשוט לייצר את האחידות על ידי בחירה מוקפדת של תכשיטים שיתאימו לה מבחינת חומר הגלם מהם התכשיטים עשויים, קווי המתאר, שיבוץ האבנים, הקונספט, פלטת הגוונים.
נסי לוודא שהשרשרת לא מאפילה על יתר התכשיטים ושגם הם לא משתלטים על הלוק. למשל, עגילים מאסיביים הצהרתיים שמשתלטים לעומת שרשרת מעודנת דקיקה.

נאמנות לסטייל הנבחר
כדי לעזור לך להתמקד בלוק אחיד, בחרי את הכיוון הסגנוני המועדף עליך שינחה אותך גם בבחירת השרשרת. בין אם הוא עתיק קסום או מודרני מתוחכם ונסי שכל שרשרת שתבחרי תתאים ללוק הכולל וגם אם מדובר במספר תכשיטים או שרשראות זו עם זו, שהם ידברו את אותו הסיפור.
חשבי איך באמצעות ענידת השרשרת תוכלי לייצר טוויסט מעניין כמו למשל, שילוב בין דגמים באורכים שונים במראה לא סימטרי או שרשרת אחת עם תליון והשנייה שרשרת בסיס חפה מתליון.

אין דרך נכונה לענוד שרשרת נשים, בחרי את הלוק והסטייל שלך כל פעם מחדש והשקיעי בתכשיטים איכותיים ומקוריים שיעצימו וישדרגו את ההופעה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן