כותרות חמות :

קטנה ברשת – נח
קטנה ברשת – נח

קטנה ברשת – נח

ישראל בוחרת, וזה הזמן להיזכר ברגעי המנהיגות הגדולים של האומה. בסרטון הראשון: מנחם בגין פוגש את הרבי מלובביץ'. בשני: על נאום הבחירות המפורסם ביותר. בשלישי: סיפורו הבלתי ייאמן של קצין חיזבאללה שהתגייר. ברביעי: על האדם שגילה את אוצר המערה בבית שלו, ובקטנה לסיום: אל תפספסו את האנימציה של סרטון הנמלים

קטנה ברשת

המנהיג שפגש את הרבי

סרטון מיוחד ולא מוכר על פגישת ראש הממשלה מנחם בגין עם הרבי מלובביץ'. שיחה קצרה, אבל כל מילה לפנתאון. חובה לדור שלא שמע מעולם את דברי הרבי. אורך: 4.22. אנגלית עם תרגום.

קישור ליוטיוב:  ביקור מנחם בגין אצל הרבי

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: האם לדעתם מנחם בגין היה נבחר גם היום? האם נראה לכם שהקריטריונים היום של הציבור לבחירתו של מנהיג שונים ממה שהיו לפני שלושים שנה?

 

הצ'חצ'חים

ללא ספק הנאום המכונן ביותר בתולדות מערכת בחירות כלשהי. מה נשאר ממנו, אם בכלל, לדור שלנו? לשמוע ולהתמוגג. אורך: 2:28. בעברית

קישור ליוטיוב: נאום הצ'חצ'חים מנחם בגין

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: איך לדעתכם היה מתקבל נאום כזה באוזניים של ילדי דור ה-Z?

 

ובחרת בחיים

לא בחרנו לבוא לעולם, אבל אנחנו לגמרי בוחרים איך לחיות. זהו סיפורו המדהים של קצין חיזבאללה שהתחיל במקום הכי רחוק ליהדות ובסוף מצא את עצמו רב שמזכה את הרבים. מיליון תובנות מהסיפור המטורף הזה. אורך: 11:30. בעברית.

קישור ליוטיוב: קצין חיזבאללה שהתגייר והיום הוא רב שמזכה את הרבים סיפור מדהים!!

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: תכלס, אילו הייתם נולדים לתומכי חיזבאללה, האם הייתם מצליחים לעשות את המסע המטורף הזה שעשה הקצין בסרטון? נסו לדמיין ואל תסתפקו בתשובה לקונית של 'אין לי מושג מה הייתי עושה'.

 

האוצר

סיפור שהתחיל בשיפוץ בית והסתיים במסע אל העבר. נפתלי אורבך רצה רק לחדש את בית הילדות שלו, אבל תוך כדי עבודה התגלה חלל מסתורי: מקווה מים בן יותר משש מאות שנים, שהפך בימים ההם את צפת לעיר בירה. אורך: 4:57. בעברית.

קישור ליוטיוב: רצה לשפץ את ביתו וגילה מנהרה בת יותר מ-600 שנים

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: האם יצא לכם אי-פעם לגלות אוצר, תכונת אופי או כל דבר שמשמח אתכם במקום הרבה יותר קרוב ממה שחשבתם או שבכלל לא שיערתם שהאוצר הזה נמצא אצלכם?

 

 

קטנה לסיום

 

ריקוד הנמלים

אנימציה נהדרת שהיא מראה לחיים על הסתפקות במועט או לחלופין על האמונה שכל אחד מקבל את החלק שלו. בנוי היטב. אפשר לקחת לכמה וכמה נקודות. אורך: 5:36. ללא מילים.

קישור ליוטיוב: Minuscule | The quest for the pink lollipop

 

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? מוזמנים לשלוח קישור למייל: avinoam811@gmail.com

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן