כותרות חמות :

איפור ערב מקצועי למתחילות
איפור ערב מקצועי למתחילות

איפור ערב מקצועי למתחילות

 

כולם יודעים שאיפור נכון יכול לשדרג כל לוק באופן מהותי. בעוד שמרבית הנשים מתאפרות ליומיום שלהן באופן סטנדרטי ופשוט למדי, הרי שאיפור ערב זה כבר תחום שונה לגמרי. כדי להראות הכי טוב שאפשר באירוע ערב, יש להשקיע באיפור ערב מקצועי. אם את תוהה כיצד לעשות זאת נכון, כדאי שתקראי את המאמר הבא אשר יעניק לך טיפים ומידע שימושיים שיסייעו לך להתאפר בצורה נכונה ויפה וכן, להראות הכי טוב שאפשר לאורך האירוע כולו מבלי שהאיפור ימרח או ימחק.

באיזה תכשירי איפור יש להצטייד מראש כדי להשיג איפור ערב מקצועי?

איפור ערב מקצועי דורש טכניקות שימוש נכונות באיפור, התאמה של סוג האיפור הנכון לעור הפנים שלך ולנתונים האישיים שלך באופן ספציפי וכמובן, רכישת מוצרי איפור איכותיים שיתאימו לסגנון האיפור המדובר. חשוב להבין כי כלי האיפור וכן מוצרי האיפור שאת משתמשת בהם מהווים דבר חשוב מאוד בכל הנוגע לאיפור ערב מקצועי. אם תרכשו כלי איפור ומוצרי איפור בינוניים או לא מספיק איכותיים, גם אם תדעו כיצד להתאפר בצורה נכונה מבחינת התאמה של איפור וטכניקות איפור, הרי שהמראה עדיין לא יהיה מספיק מוקפד וזאת בשל העובדה שאיפור לא מספיק איכותי לא מחזיק מעמד כמו שצריך ומטבע הדברים הוא גם נראה פחות טוב על הפנים. כדאי להצטייד בפלטת הצללות איכותית של חברה מוכרת ובעלת מוניטין בתחום, כדאי לרכוש מייק אפ איכותי, עפרונות איפור מתאימים, אודמים עמידים, קונסילר איכותי, מברשות איפור איכותיות ועוד.

שלבי הביצוע של איפור ערב מקצועי

בין אם מדובר על איפור ערב למתחילות ובין אם מדובר על איפור ערב למתקדמות, הנה כמה שלבים חשובים לצורך ביצוע סגנון האיפור המדובר, על מנת לקבל את המראה הטוב ביותר לכל אירוע באשר הוא:

בשלב הראשון יש להכין את הפנים לפני האיפור, הדבר משפיע באופן מהותי על המראה הסופי ועל העמידות של האיפור. כדאי למרוח קרם פנים איכותי על הפנים.

בשלב השני יש למרוח מייקאפ, כאשר חשוב מאוד שהוא יהיה מותאם לסוג העור שלך. את המייקאפ יש להניח על כל הפנים חוץ מהאזור של העין ומתחת לעין. פידור המייקאפ יהיה בהתאם לעור כאשר עור פנים שומני ידרוש יוצר פודרה ואילו עור פנים יבש ידרוש מעט פודרה. לאחר מריחת המייק אפ יש למרוח קונסילר באזורים שהותרנו ללא מייקאפ.

בשלב הבא כדאי לקחת פודרה בגוון כהה יותר מעור הפנים כדי לבצע הצללות באזור של עצמות הלחיים והסנטר.

לאחר ההצללות יש להניח את הסומק על תפוחי הלחיים ולטשטש אותו לכיוון של עצמות הלחיים. חשוב שהמברשת של הסומק לא תהיה צפופה וזאת כדי שלא לקבל מראה כבד מדי של סומק.

בשלב הבא עוברים לאזור העיניים. כדאי לבחור בגוון צלליות שמתאים לעיניים שלכן. ניתן לשלב בין צללית כהה לבהירה.

בשלב הבא, כדאי להניח בקו דק צמוד לקו הריסים לאורך כל העין אייליינר. את העיבוי של האיילינר יש לבצע באופן הדרגתי מאזור השליש החיצוני של העין וזאת כדי ליצור מראה חתולי.

בשלב הבא שמים בתוך העין עיפרון. למי שיש עין גדולה ועגולה מומלץ להשתמש בעיפרון שחור ולמי שיש עין קטנה או מלוכסנת כדאי דווקא עיפרון לבן או בגוון של שמנת.

בשלב הבא מניחים מסקרה כאשר כדאי להניח אותה בזהירות וזאת כדי שלא להרוס את העבודה עם הצלליות.

כמסיימים עם העיניים ניתן להניח שימר, כאשר לכל סגנון איפור מתאים סוג שימר אחר.

כדי שהאיפור יישאר עמיד לאורך כל הערב, כדאי מאוד לבחור מוצרי איפור עמידים ואיכותיים. כמו כן, כיום ניתן לבחור קורס איפור מקצועי שיכול לסייע לכל אישה ללמוד כיצד להתאפר בצורה מקצועית לערב ובכלל וכיצד להשתמש בכל מוצר איפור בהתאמה אישית.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן