כותרות חמות :

למה כל כך חשוב לפנות לעורך דין צבא לתביעות מול משרד הביטחון?
למה כל כך חשוב לפנות לעורך דין צבא לתביעות מול משרד הביטחון?

למה כל כך חשוב לפנות לעורך דין צבא לתביעות מול משרד הביטחון?

תוכן ממומן

תביעות משרד הביטחון יכולות להיות מאוד מורכבות. כדאי שיהיה אתכם עורך דין צבא, שידאג לזכויות שלכם בזמן שאתם תחלימו. כך תבחרו נכון ותבטיחו לעצמכם מימוש זכויות מלא.

מערכת המשפט הצבאית שונה בתכלית מזו הפלילית, ולכן בכל סוגיה בה מעורב חייל, איש קבע, איש מילואים או מי שמשרת בתפקידי משרד הביטחון יש לפנות אל עורך דין צבא, שלו התמחות משפטית ייחודית, ששונה מכל תחום משפטי אחר.

 

עורך דין צבא עוסק במגוון תחומים, ביניהם ייעוץ וליווי של חיילים בחקירות מצ"ח או בייצוג חיילים הנשפטים בגין עבירות צבאיות. אך להבדיל מהסוגיות הללו, יש התמחות ספציפית, הכוללת ייצוג של חיילים בתביעות נגד משרד הביטחון בשל פציעות או מחלות שנגרמו לחייל במהלך או במסגרת השירות הצבאי וגרמו לפגיעות גופניות או נפשיות.

 

כיצד עורך דין צבאי יכול לסייע לכם?

 

ניהול תביעה מול משרד הביטחון יכול להיות מורכב למדי. מי שנפגע, חלה או נפצע זקוק לזמן החלמה, שיקום או התאוששות, וכן לאמצעים כלכליים שיעזרו לו להתאושש, להתקיים ולכלכל את עצמו ואת משפחתו.

 

בדיוק כאן עורך הדין הצבאי יכול לסייע, שכן יש לו את הידע הנחוץ לטיפול בתביעה, והוא זה שמניע ומנווט את התביעה באופן אקטיבי, כדי שהנפגע יוכל להתרכז בהחלמה וחזרה לשגרת חיים נורמטיבית ככל שניתן.

 

עורך דין המתמחה בתביעות מול משרד הביטחון מלווה את התובע לאורך כל תהליך התביעה, מתחילתו ועד סופו. להלן מגוון הדרכים בהן הוא יכול לסייע:

  • עורך דין צבאי מלווה את הנפגע החל מפנייתו הראשונית לקצין התמלוגים ומשרד הביטחון.
  • מתוקף תפקידו וסמכותו עורך הדין המתמחה בתביעות מול משרד הביטחון מגיש את כתב התביעה לאחר שנאספו כל הראיות והמסמכים הנדרשים והרלוונטיים.
  • במידת הצורך, עורך הדין מפנה את הנפגע לקבלת חוות דעת ממומחים שונים בגין המחלה, הפציעה או הפגיעות שנגרמו לו.
  • מייצג את הנפגע בוועדות הרפואיות של משרד הביטחון לצורך קביעת דרגת נכות, אי כושר וכדומה.
  • עוקב אחר סטטוס התביעה.
  • מגיש תביעות להחמרת מצב.
  • במידה ויש צורך, עורך הדין מגיש ערעור על החלטת קצין התגמולים, ומייצג את הנפגע בוועדות הערעור של משרד הביטחון.

 

היתרונות של עורך דין צבא על פני כל עורך דין אחר בתביעות בשל פציעה או מחלה

 

עורך דין צבא מכיר מצד אחד את המערכת המורכבת של משרד הביטחון, הרגולציה במשרד הביטחון, הבירוקרטיה, דרישות המערכת ועוד. מצד שני, הוא מכיר מגוון מאוד רחב של סוגיות משפטיות בתחום נזקי הגוף, מה שמבטיח לנפגע את מירב הסיכויים לממש את מלוא הזכויות שמגיעות לו על פי חוק וקבלת גובה פיצויים מקסימלי.

 

ההתמחות, הניסיון והמקצועיות של עורך דין צבא מיומן מאפשרים לו לבנות אסטרטגיה משפטית יצירתית להוכחת מקרים מורכבים ולמיצוי כל זכויות הנפגע במלואן.

 

איך תדעו שבחרתם בעורך דין מקצועי ומיומן?

 

זכותכם המלאה לברור מבין אנשי המקצוע השונים ולבחור את מי שאתם מאמינים שיוכל לייצג אתכם בצורה המקצועית והטובה ביותר. יש מספר שאלות שניתן לשאול את העורך דין שפניתם אליו, ויעזרו לכם לבחון עד כמה הוא מקצועי או מתאים למקרה הספציפי שאתם דורשים ללוות ולייצג:

  • כמה שנים עורך הדין עוסק בייצוג חיילים מול משרד הביטחון?
  • מהם תחומי ההתמחות שלו?
  • באילו מקרים הוא סייע בעבר? האם יש מקרים שדומים למקרה הנדון? מה היו תוצאות התביעה? האם הנפגע היה מרוצה מהקביעה?
  • כיצד הוא מעריך את סיכויי התביעה במקרה הנדון?
  • אילו מכשולים או אתגרים עלולים לפגוע בתיק או בסיכויי ההצלחה של התביעה?

 

לסיכום

פגיעה, מחלה או פציעה של חייל, מילואימניק, איש קבע או עובד משרד הביטחון מטופלים במסגרת תביעות מול משרד הביטחון. כדי להוכיח את מהות הפגיעה והשלכותיה ולממש את הזכויות של הנפגע, כדאי להיעזר בעורך דין המתמחה בתביעות מסוג זה, מה שיבטיח סיכויים גבוהים יותר לממש את כל הזכויות שמגיעות לו וקבלת גובה פיצויים מרבי.

בחירת עורך הדין היא החלק הכי חשוב, ומרגע שהוא נבחר, צריך הנפגע להרגיש שהוא בידיים בטוחות, שדואגות לו כדי שהוא יוכל להתרכז בהתאוששות ובהחלמה.

 

 

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן