כותרות חמות :

טיטולים למבוגרים
טיטולים למבוגרים

טיטולים למבוגרים

תוכן ממומן

בכל הגילאים נצטרך להשתמש במגוון רחב של תכשירים, אביזרים ועזרים כאלו ואחרים על מנת להתמודד עם מגבלות תקופתיות. בין אם בתור ילדים נצטרך גלגלי עזר, מצופים ועד אל מלווה בזמן הנהיגה שלנו כנהגים צעירים. אך כאשר אנו מגיעים לגילאים מבוגרים יותר ולעיתים כחלק ממחלות כרוניות שונות, נתבקש לעשות שימוש גם בטיטולים למבוגרים אשר יוכלו לעזור לנו לשמור על לילות יבשים וגם על ימים נקיים ונעימים. אל טיטולים אלו מצטרפים עוד מגוון רחב של אביזרים שונים, אשר יוכלו לעזור לנו לשמור על המיטה שלנו, על הבגדים שלנו ובעיקר לגרום לנו להרגיש הרבה יותר נוח בכל מצב.

טיטולים מומלצים למבוגרים – כאשר מדובר בטיטולים למבוגרים חשוב לזכור כי קיימים מגוון רחב של פתרונות לבריחה של נוזלים וצואה,  בין אם מדובר בפתרונות לשעות הלילה או לשעות היום. הטיטולים הראשונים אלו חיתולי נועם המתאימים לשעות הלילה, עם היכולת לשמור על הלילה שלנו יבקש לאורך כל הזמן יחד עם מגע נעים וייחודי לעור רגיש. חיתולים אלו שימושיים למספר לילות, כאשר נוכל לרכוש מארז של 15 יחידות בעלות שבין 44 עד 51 שקלים.
טיטולים לא פחות מומלצים מאלו אלו כמובן תחתוני הספיגה של molicare light המציעים תחתונים דיסקרטיים לחלוטין, גם לימים פעילים במיוחד וגם בעבור שעות הלילה. תחתוני ספיגה אלו מגיעים במספר מידות משתנות, כאשר עלות של אריזה בת 14 יחידות נעה בין 55 עד 63 שקלים.

מוצרי ספיגה נוספים למבוגרים

מלבד הטיטולים המעולים ישנם עוד מגוון מוצרי ספיגה מותאמים למבוגרים, כאשר אחד מהם הוא כמובן פדים לבריחת שתן. פדים אלו קיימים גם עבור נשים וגם בעבור גברים, עם יכולת שימוש דיסקרטית לחלוטין ושמירה על נוחות מקסימלית לאורך כל היום. מוצר שכזה נוכל למצוא גם אצל חברת molicare המציעה גם פדים לגברים וגם פדים לנשים, כאשר העלות לאריזה בת 16-14 יח' נעה בין 33 עד 52 שקלים. מוצר ספיגה נוסף הוא כמובן הסדיניות, אשר עוזרות לשמירה על המזרן שלנו יבש גם בשעות הלילה וגם בכמויות ספיגה שונות ובין רב פעמיות לחד פעמיות. העלות לאריזה בת 12 עד 14 יחידות נעה בין 40 עד ל100 שקלים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן