כותרות חמות :

קידום אתרים

קידום אתרים

קידום של אתרים ברחבי הרשת הפך להיות בשנים האחרונות לפלטפורמה שמביאה להישגים גבוהים. בעקבות ההצלחה של פלטפורמה זו, החלטנו לצאת לבדוק את העניין באופן מעמיק, במטרה להציג בפניכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת מקרוב על קידום אתרים. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו כדי להכיר את התחום כמו שלא הכרתם מעולם.

תכירו את המומחים שסייעו לנו להכיר את התחום

 

בחרנו לפנות אל אנשים שמכירים את תחום קידום האתרים מקרוב. שימו לב – אין מדובר כאן במקדמי אתרים ובעלי מקצוע שעוסקים בתחום. הפעם, בחרנו לפנות אל בעלי עסקים שונים (קטנים וגדולים) ושאלנו אותם את כל השאלות החשובות על ההליך המדובר. הגענו אליהם לאחר שערכנו סקר קצר בפייסבוק וביקשנו לקבל פניות מצד יודעי דבר. זו ההזדמנות להודות לכל מי שלקח חלק בסקר זה. שכן, בזכותו, המדריך הנוכחי עולה לרשת והוא צפוי להציג בפני כל דורש את המידע החיוני אודות ההליך של קידום אתרים.

 

היכרות עם מילות מפתח

 

מסתבר שאי אפשר לכתוב מדריך על קידום אתרים מבלי לציין כמה מילים על מילות מפתח. שכן, הליך של קידום אורגני בגוגל מתאפשר באמצעות מחקר מעמיק אחר מילים מסוג זה. הדבר עשוי להישמע לכם קצת כבד, אבל האמת היא, שבפועל, מדובר ברשימה שכוללת ביטויים שמתווים בסופו של דבר את הקידום של האתר הנבחר. חברות לקידום אתרים עורכות מחקר מקיף אודות מילות המפתח שמתאימות לכל אתר. המחקרים הללו מאפשרים לקבל את האינפורמציה החיונית על הדברים הבאים:

 

  • איך קהל היעד מחפש אתכם?
  • מה קהל היעד מחפש בדיוק?
  • מהו היקף החיפושים? ועוד

 

היכרות עם התוכן

 

אי אפשר לכתוב על קידום אתרים מבלי להתייחס לתוכן שמוגדר לא פעם כ"מלך" של ההליך. קידום איכותי צריך לכלול תוכן מעניין. חשוב לציין כי אין מדובר בהכרח בתוכן טקסטואלי. התוכן יכול לבוא לידי ביטוי גם באמצעות סרטונים או תמונות. מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם (הלא הוא גוגל) נשען בעיקר על תוכן שהוא טקסטואלי וכך גם האתרים שלכם. כך שחשוב שיהיה מלל שיתמוך בזה ושיכלול כמובן את מילות המפתח.

 

היכרות עם האסטרטגיה

 

הליך של קידום אתרים צריך לכלול אסטרטגיה ידועה מראש. שכן, אי אפשר לבצע מיפוי של פרויקט בלעדיה. במרבית המקרים, אלו שמתכננים את האסטרטגיה הם בוני האתרים. הם אלו שבודקים את הדברים החשובים הבאים:

 

  • מהם העמודים שדורשים אופטימיזציה
  • מהן הפעולות שצפויות להביא לאפקט מסוים בזמן הקצר ביותר
  • מהי החלוקה הנכונה ביותר של קישורים חיצוניים וכו'

 

ראוי לציין כי אסטרטגיה היא חלק בלתי נפרד מהליך של קידום אתרים איכותי. בנוסף לאסטרטגיה שמתמקדת בהגברת הנוכחות של האתר במנוע החיפוש, יש צורך גם בצוות איכותי ובתהליך שיביא לעבודה יעילה. כל אלו צריכים להתקיים בחברה הנבחרת שתבצע עבורכם את קידום האתר.

 

היכרות עם סוגי הקידום המוכרים ביותר

 

יש 2 סוגים של קידום אתרים שנחשבים לנפוצים ביותר כיום:

 

  • קידום ממומן
  • קידום אורגני

 

קידום ממומן הוא כזה שמאפשר לאתר את הלקוחות שהמוצר או השירות שאתם מציעים רלוונטי עבורם. חברת הקידום בעצם "דוחפת" את האתר שלכם  קדימה ומאפשרת לו להיות בתוצאות החיפוש הראשונות, הממומנות, בגוגל. מדובר בתהליך שיאפשר לכם לראות את התוצאות שלו באופן מיידי. האפשרות השנייה, קידום אורגני היא כזו שמצריכה היכרות מעמיקה עם אופן המחשבה של גוגל. קידום זה נחשב לתהליך מתמשך בהשוואה לקידום הממומן. כך שאתם וודאי מבינים שהוא עשוי לקחת זמן, אבל יש לו את היתרונות שלו.

 

בחירה נכונה בחברה לקידום אתרים

 

העניין שמשותף לכל אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי נוגע לבחירה נכונה של חברה לקידום אתרים. שכן, נאמר לנו לא פעם כי ישנה חשיבות עליונה בבחירה שלכם. הרי יש כל מיני חברות שונות, איכותיות יותר ופחות. אתם צריכים להיות בטוחים שהליך הקידום של האתר שלכם מתבצע על ידי החברה הטובה ביותר. כדי שזה יקרה, עליכם לדעת כיצד להגיע אליה.

 

איך לבחור בחברה מומלצת לקידום אתרים?

 

כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים. חשוב מאוד לשים לב כי מדובר בחוות דעת אמינות, כאלו שנכתבו על ידי גולשים באמת ולא על ידי נציגים מטעם החברה. ברגע שתקראו חוות דעת כאלו, אתם תוכלו לדעת אם מדובר בחברה מומלצת או כזו שעדיף להימנע ממנה. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור מקיף באמצעות פלטפורמות שונות ברחבי הרשת שנחשבות לאמינות, למשל:

 

  • קבוצות פייסבוק
  • פורומים
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

רק לאחר שתגיעו אל חברה שיש לה חוות דעת חיוביות רבות, תצרו עמה קשר ותבדקו האם יש התאמה.

 

היתרונות בבחירת חברת קידום אתרים מומלצת

 

כמה מהגורמים שסייעו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו כי לשמחתם, הם הגיעו אל חברת קידום אתרים מומלצת שמולה הם עובדים כבר תקופה ממושכת. לדבריהם, יש לא מעט יתרונות שבאים לידי ביטוי בבחירה מסוג זה. ביקשנו לקבל מידע נרחב בנושא זה (נציין שהסקר שלנו לא נגע לתחום זה בהתחלה, כך שהיינו צריכים ליצור קשר עם כמה מהגורמים בשנית).

 

יתרון מספר 1 בבחירת חברה לקידום אתרים מומלצת – קידום בשקיפות מלאה

 

היתרון הבולט ביותר נוגע לשקיפות של החברה אל מול הלקוח. היו מי שציינו שעבדו מול חברה לא מוכרת בתחום שהציגה בפניהם מידע שגוי אודות הליך הקידום. חברה מומלצת ומקצועית תציג בפניכם את כל המידע כפי שהוא מבלי להסתיר דבר.

 

יתרון מספר 2 בבחירת חברה לקידום אתרים מומלצת – ביצוע מעקבים

הליך של קידום אתרים מצריך ביצוע מעקבים ומדידה של ביצועים. כדי שהליך זה יקרה על הצד הטוב ביותר, יש להשתמש בכלים ובמערכות מתקדמים ביותר. חברה מקצועית תבצע הליך קבוע של מעקב וניתוח של המצב כדי להביא בסופו של דבר לשיפור קידום האתר.

 

יתרון מספר 3 בבחירת חברה לקידום אתרים מומלצת – דיווחים שוטפים

 

חברה מקצועית שהומלצה לכם על ידי אחרים תהיה כזו שתשלח לכם דוחות SEO  מפורטים. כאלו שיוכלו להראות לכם שחור על גבי לבן את ההתקדמות של האתר. אם לא די בכך, אתם גם תקבלו ליווי צמוד מצד המומחים של החברה שיספקו לכם דיווחים לגבי כל שינוי מהותי שבא לידי ביטוי במהלך הקידום של האתר.

 

יתרון מספר 4 בבחירת חברה לקידום אתרים מומלצת – עמידה במטרות

 

אי אפשר להתייחס ליתרונות שנוגעים לבחירה נכונה של חברה לקידום אתרים מבלי לציין את המטרה. שכן, הליך הקידום שואף להגיע למטרה מסוימת ולהצגה של תוצאות משמעותיות. חברה מומלצת תהיה כזו שתתייחס לפעילות המלאה של האתר כדי להשיג בסופו של דבר חשיפה מקסימלית בגוגל.

 

 

לסיום

 

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את כל הפרטים החשובים על הליך של קידום אתרים ובחירה נכונה בחברה שעוסקת בתחום זה. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, נותר לכם רק לערוך בירור אודות חברות קידום אתרים מומלצות ולפנות אליהן לבירור נוסף. נאחל לכם הצלחה רבה בהמשך הדרך.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן