כותרות חמות :

קטנה ברשת- וילך
קטנה ברשת- וילך

קטנה ברשת- וילך

איך מבקשים סליחה, ומהו הרכיב הראשוני שאנחנו צריכים להשיג לפני בקשת הסליחה? סרטון הפתיחה שלנו ינסה לפרק לכם את התהליך המדובר. בשני: אימונים מסביב לשעון – על המחיר הנפשי שמשלמים הילדים המצטיינים. בשלישי: על לימודי ליבה ועל החרדים. ברביעי: סרטון חזק של 'קצרים' על הטכנוקרטיה שמלווה את קיום המהות של יום כיפור, ובקטנה לסיום: הכירו את האישה היחידה בארץ ששומרת על הכוורות

קטנה ברשת

 

איך מבקשים סליחה?

 

קבלת אחריות, כך מצא מחקר באוניברסיטת אוהיו, היא הרכיב החשוב ביותר והצעד הראשון בבקשת סליחה. אבל זה לא הכול. מה אנחנו בעצם יודעים על התהליך שמרכיב את בקשת הסליחה שלנו ועד כמה הוא באמת מזוקק ונובע מהמקום הנכון? אורך: 2:02. בעברית.

 

קישור ליוטיוב: כאן | איך מבקשים סליחה?

 

נקודה לדיון בכיתה ובסניף:

 

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לחשוב על טוהר כוונת הסליחה שלכם ואם היא נובעת מאינטרס שאמור לטהר אתכם, או שבאמת אכפת לכם שפגעתם במישהו אחר?

 

מסביב לשעון – מלחמת ההתשה

 

מה עובר ילד שכמעט לא פוגש את הוריו, ואיפה עובר הגבול בין תחרותיות לבין לחץ לא בריא? (כאן). מיוחד לחדרי מורים. אורך: 9:11. בעברית.

 

קישור ליוטיוב: אימונים מסביב לשעון: המחיר הנפשי של הילדים המצטיינים

 

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: אחרי שראיתם, נראה לכם שהמחיר שווה את ההשקעה?

 

נסו לדמיין את עצמכם כהורים. מה הסיכוי שגם תנהגו כך?

 

הרבה יותר מאנגלית

 

מחלוקת חריפה בין חסידות בעלז לזרם הליטאי איימה על עתיד מפלגת יהדות התורה וגוש הימין בכלל. האם החרדים בעצם רוצים לימודי ליבה או שהם סובלים רק מסיבות פוליטיות? (כאן) אורך: 6:22. בעברית.

 

קישור ליוטיוב: "אין בעיה ללמוד אנגלית, אנחנו צריכים כסף": הקולות האמיתיים במשבר החרדי

 

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: למה המדינה חושבת שיש לה בכלל זכות לכפות על ציבורים וקהלים אחרים תוכני לימודים? האם אנחנו לא זולגים כאן למשטרת מחשבות?

 

קצרים – יום כיפור

 

סרטון של 'קצרים' שמתאר באופן אירוני את המכניזם של יום כיפור שנעשה לעיתים לא מתוך מודעות ומקום שלם אלא כחלק מריטואל. הרבה אמת וחדות בסצנה הזו. אורך: 0:27. בעברית.

 

קישור ליוטיוב: קצרים יום כיפור

 

נקודות לדיון בכיתה ובסניף: עד כמה אתם מזדהים עם הסצנה?

מה הופך אותה למצחיקה כל כך ובו בזמן עצובה? האם אפשר לשנות את המצב ולחוות את יום כיפור בחוויה אמיתית יותר?

 

קטנה לסיום

 

שומרת הכוורות

 

לנוכח גל הפשיעה החקלאית המשתולל בצפון אישה אחת מתייצבת לצד מגדלי הדבורים, "שומרת הכוורות" היחידה בארץ. רובי המרשלג הצטרף ליום עבודה שלה (כאן). השראה. אורך: 5:40. בעברית.

 

קישור ליוטיוב: שומרת על הכוורת: ענב נלחמת בפשיעה החקלאית

 

נקודה לדיון בכיתה ובסניף: כולנו מסתכלים על התופעה וחושבים: איזו בחורה מרשימה, כמה פאתוס ואומץ. ובכל זאת, לו יצויר שהבחורה הזו הייתה החברה הטובה שלכם, האם הייתם מייעצים לה להמשיך באידאולוגיה המיוחדת והאמיצה הזו או מבקשים ממנה לפרוש למען ביטחונה האישי?

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? מוזמנים לשלוח קישור למייל: avinoam811@gmail.com

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן