כותרות חמות :

חדש- ציפוי מיקרוטופינג למראה בטון לקיר ולרצפה
חדש- ציפוי מיקרוטופינג למראה בטון לקיר ולרצפה

חדש- ציפוי מיקרוטופינג למראה בטון לקיר ולרצפה

היום מראה בטון מוחלק בבית הוא הטרנד החם ביותר בעולם העיצוב, בעבר יכולנו לראות את העיצוב הזה רק בבית מלון, גלריות ומסעדות יוקרה, אך לאחרונה העיצוב הזה התחיל לתפוס תאוצה גם בבתים פרטיים. מיקרוטופיניג הוא חומר המיועד לשימוש זה ולשיים אותו במגוון דרכים וצורות.

 

מהם היתרונות של ציפוי מיקרוטופינג לקירות הבית?

היתרונות של ציפוי מיקרוטופינג לקירות הבית הם בכך שהוא עמיד במים, קל לניקוי ומציע מגוון צבעים.

ציפוי מיקרוטופינג לקירות, משטחי ריצוף ומדרגות הוא חלופה מצוינת לבטון מכיוון שהוא הרבה יותר זול וקל לתחזוקה. הוא מציע מגוון צבעים שניתן להשתמש בהם על הקיר או על הרצפה כמו גם טקסטורות שונות. את חומר הזה ניתן לנקות בקלות עם מים וסבון או באמצעות חומרי ניקוי סטנדרטים.

מהם החסרונות של ציפוי המיקרוטופינג?

לציפוי המיקרוטופינג פלוסים רבים, אך כמו לכל דבר אחר בחיים, יש גם מינוסים. החיסרון הכי משמעותי של משטח בעל ציפוי מיקרוטופינג הוא שהציפוי מותקן כמקשה אחת, כך שאין דרך לבצע תיקונים נקודתיים בתשתית מבלי להסיר את הציפוי כולו ולהתקין אותו מחדש.

התשתית הדרושה לביצוע התקנת ציפוי מתאימה היא חיסרון נוסף של רצפת המיקרוטופינג, כדי למנוע ביקוע ועיוותים במשטח חומרים, הוא זקוק לתשתית ישרה מאוד.

מהו ציפוי מיקרוטופיניג?

ציפוי רצפה שפותח תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית נקרא ציפוי מיקרוטופינג. הוא עשוי מלט שאליו מוסיפים פולימרים שונים וניתן ליישם את הציפוי שנוצר על גבי רצפה קיימת. העובדה שציפוי המיקרוטופינג מסיר פוגות להפרדת אריחים והופך את הרצפה למשטח יחיד ואסתטי היא אחת התכונות יוצאות הדופן שלו.

למה לבחור ציפוי עם מיקרוטופינג?

למרות שיש לציפוי מיקרוטופינג יתרונות רבים, ניתן לצפות שרוב האנשים שמעוניינים בו עושים זאת בגלל יופיו והשיפור שהוא מספק לעיצוב הבית.

ציפוי מיקרוטופינג נחשב לעמיד במיוחד, אינו סופג כתמים ואינו יוצר סדקים גם לאחר שנים רבות. ציפוי מיקרוטופינג נחשב לפשוט וקל ליישום, אינו דורש בנייה, ומתאים למבנים חדשים ועתיקים כאחד.

בניגוד לסוגי ריצוף אחרים, המיקרוטופינג מאפשר שינוי ושליטה בצבע לצבע הרצוי. בשל עמידותו, הוא יכול לשמש גם כריצוף מחוץ לבית באזורים שחווים מזג אוויר קיצוני, כגון קירות חיצונים שבילים, חללים רטובים כמו בריכות, חדרי רחצה ועוד.

למה אתה צריך לבחור חומר שמתאים לצרכים הספציפיים שלך ולהיקף הפרויקט?

כיום ישנם סוגים רבים של סוגי ציפויים לרצפות וקירות זמינים בשוק, מה שמקשה לפעמים על החלטה. מומלץ מאוד לדבר עם מומחה בתחום שיוכל לייעץ לגבי סוג הציפוי לרצפות/ קירות הטוב ביותר לבית.

מסקנה, בכל הנוגע למשהו חשוב לעיצוב כמו עיצוב ושיפוץ הבית התייעצו עם בעל מקצוע מומלץ.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן