כותרות חמות :

מלונה לכלב – ככה תבחרו אותה נכון
מלונה לכלב – ככה תבחרו אותה נכון

מלונה לכלב – ככה תבחרו אותה נכון

 

רגע אחד לפני שאתם קונים מלונה לכלב, יש כמה דברים שאתם חייבים לקחת בחשבון בשביל לבחור אותה בצורה נכונה.

בחירת מלונה לכלבים היא החלטה חשובה שאין להקל בה ראש. חשוב לקחת בחשבון את סוג הכלב, גודל הכלב וסוג המלונה שאתם מחפשים.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מלונה. הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו הוא איזה סוג של כלב יש לכם. יש כלבים שצריכים יותר מקום, בעוד שאחרים אינם דורשים כל כך הרבה מקום.

לאחר מכן, לקחת בחשבון את גודל הכלב במונחים של משקל וגובה. אולי כדאי לבחור במלונה שיש בה יותר מקום לכלבים גדולים יותר או כזו עם יותר גובה לכלבים נמוכים יותר.

לבסוף, תחשבו איזה סוג של מלונה לכלב מפלסטיק אתם רוצים – פנימי או חיצוני? יש מלונות שמתאימות גם לאזורים סגורים בעוד מלונות אחרות לא יהיו עמידות בתנאי מזג אוויר קיצוניים בגלל סוג החומר מהן עשויות.

בחירת מלונה לכלבים אינה משימה קלה. יש כל כך הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון לפני שאתם מקבלים החלטה.

מלונה – הבית של הכלב שלכם

אל תשכחו כי המלונה היא הבית של הכלב שלכם, אם הכלב נמצא רוב הזמן בחצר או בכל שטח פתוח אחר, חשוב לדאוג לו לתנאי מחייה נאותים והמלונה היא הבסיס לתנאים האלו.

בשביל ליצור סביבה אופטימלית צריכים לבחור מלונה איכותית וכזאת שתתאים יותר מהכל לצרכים של הכלב בצורה הטובה ביותר.

איך נבחן את הצרכים של כלב ומה חשוב שיהיה לנו בעת בחירת מלונה לכלבים.

החומר ממנו עשויה המלונה

החומר הוא קריטי, במיוחד כאשר אנו רוצים שהמלונה שלנו תחזיק לתקופה ארוכה. ישנם שני סוגי חומרים עיקריים מהם אנו רואים מלונה לכלבים.

הראשון הוא פלסטיק, למרות שרבים נוטים לחשוב כי מלונת פלסטיק לכלבים לא תהיה עמידה, הפלסטיק הקשיח הוא חומר אידאלי להרבה מאוד מלונות.

היתרון המובהק של מלונה מפלסטיק קשיח הוא שניתן לנקות אותה בקלות, היא קלת משקל וניתן להעביר אותה ממקום למקום ללא צורך בפירוק מורכב של המלונה.

החומר הנוסף שקיים הוא מלונת עץ, כאן מדובר על מלונה שדורשת הרכבה יותר ארוכה ומורכבת מאשר מלונת הפלסטיק. את מלונת העץ צריכים לתחזק באופן קבוע לרבות שימוש בחומרי הדברה נגד טרמיטים שעשויים להיות מפגע בעץ ולאחר מכן גם להגיע לכלב.

בכדי לנקות את מלונת העץ בשונה ממלונת פלסטיק לא ניתן להשתמש באותם חומרים וכמויות של מים לשטיפה, אך יחד עם זאת מלונת עץ מספקת יתרונות אחרים.

היתרונות של מלונת עץ כוללים את הבידוד נגד חום וקור שאותה מספקת המלונה, יחד עם זאת מלונת עץ מספקת גם עיצוב דקורטיבי מיוחד שמשתלב יחד עם הגינה או השטח שבו מציבים את המלונה.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן