כותרות חמות :

קידום העסק שלי בגוגל – למה זה כל כך חשוב
קידום העסק שלי בגוגל – למה זה כל כך חשוב

קידום העסק שלי בגוגל – למה זה כל כך חשוב

גוגל לעסק שלי או (Google My Business) הינה פלטפורמה אדירה שמאפשרת לכל בעל עסק להופיע בחלקו העליון של תוצאות החיפוש באינטרנט ובמפות.

באופן כללי 'גוגל לעסק שלי 'מבוסס על קידום מקומי, כלומר, תוצאות חיפוש של עסקים או שירותים הקרובים אלי. בגדול ניתן לומר שגוגל מיי ביזנס  הוא כלי נהדר ועוצמתי עבור בעלי עסקים מקומיים שרוצים לקדם את העסק בתוצאות החיפוש.

להבדיל משאר מדינות העולם וארצות הברית בפרט, גוגל לעסק שלי עדיין לא נתפס כל כך ברצינות בישראל וזאת אומרת שזו הזדמנות נדירה לבסס את עצמכם עוד היום כשרמת התחרותיות היא כל כך נמוכה בישראל.

 

איך מתחילים להופיע בגוגל לעסק שלי

תהליך הרישום הינו פשוט וקל והכי חשוב – גם ללא עלות. תחילה נדרש מצדכם להזין מספר פרטים בסיסיים על העסק, לרבות: לוקיישן, סוג שירות שבית העסק מציע, שעות פעילות, אפשרויות תשלום ועוד פרטים טכניים ויצירתיים, כגון קישור לטלפון, אתר, סרטונים, תמונות, פוסטים, ביקורות וכו'.

 

כמה דברים שחשוב שתדעו על העסק שלי בגוגל

 

תחילה, כמו שאמרנו כאן התהליך נורא פשוט וניתן לביצוע על ידכם, אך בייחוד במדינה כמו שלנו, כאשר בתחומים מסוימים קיימים כמה עסקים באזור שלכם שמציעים את אותו שירות (  ובייחוד כי ישראל קטנה כל-כך), למטב אה פרופיל באמצעות שימוש בתוכן איכותי אשר יבהיר לגולש מה כל כך מיוחד בעסק שלכם, קישורים לביקורות, והצעות משתלמות הן רק חלק קטן ויש עוד לא מעט אפשרויות נוספות.

אי עושים זאת כמו שצריך?

אם אתם רוצים לעשות זאת כמו שצריך, תצטרכו להיעזר ב- מומחים לקידום העסק שלי בגוגל, אשר יודעים איך להזיז את המחט.  כשעסק מקודם כראוי בגוגל מיי ביזנס הוא צובר אלפי צפיות אשר מתורגמות לשיחות טלפון כניסות לאתר, הזמנות אונליין פניות בצ'אט וכו'.

מומחים בתחום של קידום אתרים לוקאלי יוכלו לבחור עבורכם את מילות המפתח, התמונות, האיזורים ובנות פרופיל מקומי חזק ומקושר לעסק שלכם.

דבר נוסף שמקדם מקצועי יוכל לעשות הוא, חיזוק אמינות וסמכות העסק שלכם בעיני האלגוריתם של גוגל. כמו שאתם בטח יודעים, לגוגל יש דרכים משלו לדעת כמע הכל על הכל לרבות כמה פופולרי העסק שלכם לעומת עסקים אחרים באותו תחום. לכן, חשוב מאוד שפרופיל העסק שלכם בגוגל יכלול כמה שיותר תוכן איכותי ומעודכן אודות העסק, השירותים שאתם מציעים שעות הפעילות, כתובת נכונה ומדויקת, פרטי יצירת קשר וכו'.

חשוב מאוד לשמור על אחידות בפרסום ככל פרטי העסק שלכם באינדקסים מקומיים וארציים. ככל שיהיו יותר פרופילים זהים של העסק שלכם באינטרנט, כך יוכל גוגל לאמת כראוי את אמינות העסק שלכם וציון האיכות שלכם יהיה גבוה.

 

אז מה יוצא לכם מזה?

להיות מקודמים מעל כולם. כאמור בכל חיפוש התוצאות הראשונות הן של עסקים מקומיים( לפני תוצאות בתשלום ולפני תוצאות אורגניות) – כאשר גולשים מחפשים מוצר או שירות מסוים כמו למשל ( עורך דין תעבורה, הדפסת מסמכים או משלוחי פיצה) המיקום המוגדר יקבע את תוצאות שגוגל יציג לו.  מיקום, גוגל יציג את התוצאות המקומיות לפי השאר. ( דוגמה: חיפוש "אייפון 13", ומי שמוכר אייפון 13 קרוב אליך יהיה לפני האתר של אפל או זאפ.  בנוסף, פרופיל העסק שלי בגוגל מאפשר מעקב ודוחות מאוד פשוטים על הקהל שלכם, באיזה חיפושים הופעתם, מתי התקשרו אלכם ועוד. מדובר על מידע שיווקי אשר יועיל מאוד לשיפור הפרסום באינטרנט של העסק.

 

לסיכום

פרופיל גוגל לעסק שלי  הוא אחד הכלים היעילים ביותר לכל בעל עסק מקטן ועד גדול. היום  יותר מתמיד בעלי עסקים יכולים לקדם את העסק ביעילות ובמהירות.

גוגל מי ביזנס תאפשר לכם להופיע מעל כולם בנוף התחרותי ברחבי האינטרנט.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן