כותרות חמות :

ביטוח נסיעות לחולה כרוני – האם יש כזה דבר?
ביטוח נסיעות לחולה כרוני – האם יש כזה דבר?

ביטוח נסיעות לחולה כרוני – האם יש כזה דבר?

אנשים רבים בטוחים שאם הם מוגדרים כחולים כרוניים, תהיה להם בעיה לנסוע לחו"ל.

אומנם זה נכון שאדם שהוא חולה כרוני מתמודד עם לא מעט קשיים בחיי היומיום, אך זה בפירוש לא אומר שהנאות החיים צריכות להימנע ממנו. מצד שני, כולנו גם מודעים היטב לכך שלא כל חברת ביטוח יכולה לעשות ביטוח לכל אדם.

יש חברות ביטוח רבות שלא מוכנות לעשות ביטוח נסיעות לחולה כרוני או לאנשים במצבים רפואיים שונים, ולכן אפשר להבין את החשש שלכם אם אתם חולים כרוניים. עם זאת, חשוב שתבינו: היום, כאשר מדברים על ביטוח נסיעות לחולה כרוני, מדברים על משהו שאפשר לעשות, ואפילו בקלות. חברת פספורט קארד היא הכתובת הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה, אז למה שלא תפנו אליה עוד היום? זה לא משנה באיזו מחלה כרונית אתם חולים, שכן עם חברה כזאת אתם תמיד בידיים טובות.

 

ביטוח שאפשר לעשות בקליק

 

בין אם אתם צריכים לעשות ביטוח נסיעות לחולה כרוני ובין אם אתם צריכים לעשות כל ביטוח אחר לנסיעה, חשוב שתבדקו איך אתם עושים זאת. כלומר, האם באמת, בגלל שאתם חולים כרוניים, הדברים חייבים להיות יותר מסובכים? היום, עם חברת פספורט קארד, ההפך הוא הנכון. אתם יכולים לעשות היום ביטוח במהירות שיא, שכן הכול קורה ישירות אונליין. מבחינתכם משמעות הדברים היא שאתם יכולים, תוך מילוי של שאלון אונליין , לקבל הצעת מחיר, לשלם ולקבל את פוליסת הביטוח ישירות למייל שלכם. לכן, אם יש לכם אפשרות לעשות ביטוח שמתאים למצב הרפואי שלכם וכך לנסוע בראש שקט לכל מקום שתרצו, מה פתאום שתוותרו על כך?

 

האם הביטוח לאדם שחולה כרוני עולה יותר?

 

התשובה היא בפירוש כן. חשוב להבין שיש גורמים שונים שמשפיעים על המחיר שנשלם על ביטוח נסיעות לחו"ל, וכאשר מדבור על אדם חולה, המחיר יהיה גבוה יותר. זה נכון גם לגבי אדם שמעשן או לגבי אישה הרה, שכן כל הגורמים האלה תמיד משפיעים על המחיר. מצד שני , חשוב שתהיו מודעים לכך שהיום המחירים נוחים יותר מאשר בעבר. לכן, אם חלק ממה שמנע מכם לנסוע לחו"ל בשנים האחרונות היה לא רק העובדה שאתם חולים אלא גם החשש מהמחיר, דעו שהיום הדברים נראים אחרת. תוכלו לעשות ביטוח לנסיעה שלכם לחו"ל ולקבל הצעת מחיר נוחה מכפי שחשבתם. לכן אין סיבה שתוותרו על נסיעה לחו"ל גם אם אתם חולים, שכן היום הביטוח האלה אינם עולים הרבה כמו בעבר.

 

 

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן