כותרות חמות :

הדרכות בטיחות אש – למה זה כל כך חשוב?
הדרכות בטיחות אש – למה זה כל כך חשוב?

הדרכות בטיחות אש – למה זה כל כך חשוב?

לפני שנים, כאשר עוד לא היו נהלים מאוד ברורים לגבי התנהגות בעת שריפה בבניינים סגורים, לא היו גם הדרכות בטיחות אש.

יחד עם זאת, ככל שחלפו השנים וקרו עוד ועוד מקרים בזמן שריפות, כולם כבר הבינו: דרוש שינוי. זו הסיבה שבגללה היום חובה לעבור הדרכות שונות בתחום הזה, ובמיוחד אם מדובר על מבנה שעובדים בו אנשים רבים.

זה לא משנה אם מדובר על משרדים גדולים או על מפעל, שכן בפועל, חשוב מאוד שכל העובדים יעברו הדרכות הקשורות לנושא הזה. הניסיון בפועל מוכיח, מעל כל צל של ספק: כאשר אנשים יודעים איך להתנהג בעת שריפה הם מצליחים לצמצם את הנזק. הנזק בנפש הרבה פחות חמור וכך גם לגבי הציוד במקום, כך שברור מדוע מדובר על השקעה חשובה ומשתלמת.

 

מה לומדים במסגרת הדרכות של בטיחות אש?

 

כאשר מדברים על הדרכות בטיחות אש מדברים למעשה על הדרכות חשובות שנוגעות להרבה נושאים. מצד אחד יש דגש על התנהגות מבחינת הנהלים. כלומר, אל מי מתקשרים כאשר פורצת שריפה ומהן הפעולות הראשונות שצריך לבצע. מצד שני, יש כאן גם עבודת תרגול של ממש, שכן מי שלוקח חלק בהדרכות כאלה לומד, למשל, לתפעל מטפים מסוגים שונים. משמעות הדברים היא שאם חלילה אותו אדם שהיה נוכח בהדרכות בטיחות אש ימצא את עצמו בשריפה, הוא פשוט יידע מה לעשות. זה נכון שהרבה פעמים הלחץ לא עוזר ואותו אדם ישכח חלק מהדברים שהוא למד בהדרכה, אך הוא עדיין יידע הרבה יותר מאחרים. לכן, ככל שתשלחו יותר עובדים להדרכות כאלה וככל שתחזרו על ההדרכות לעיתים יותר קרובות – כך הסיכוי להקטין את הנזק ברגע האמת יגדל.

 

הדרכות ברמה גבוהה, כי למה להתפשר על פחות מזה?

 

אנו בשלהבת ולהבה מסבירים שמה שכן חשוב לדעת כאשר חושבים על הדרכות בטיחות אש, זה שיש הרבה מקומות שבהם ניתן יהיה לעבור הדרכות כאלה. לכן נשאלת השאלה: אל מי פונים והיכן כדאי שהעובדים ייקחו חלק בהדרכות מהסוג הזה? אם אתם מחפשים את החברה המובילה והטובה ביותר בתחום, צרו קשר עוד היום עם חברת שלהבת ולהבה בע"מ. החברה מקצועית ואמינה, וותיקה ובעלת ידע רב. לכן, אם חשוב לכם לדעת שאתם מקבלים תמורה מלאה – זו הכתובת הנכונה. בנוסף, אם תרצו לקבל שירותי ייעוץ, התקנה ותחזוקת ציוד לכיבוי אש, הרי שגם אז חברת שלהבת ולהבה בע"מ זמינה עבורכם בכל עת.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן