כותרות חמות :

כיצד בוחרים אכסניה בצפון? כל מה שצריך לדעת
כיצד בוחרים אכסניה בצפון? כל מה שצריך לדעת

כיצד בוחרים אכסניה בצפון? כל מה שצריך לדעת

עונת הקיץ בעיצומה ולפנינו גם עונת חגי תשרי; הזמן המושלם בשנה לארוז את המשפחה המצומצמת או המורחבת, או את החברים מהעבודה ולצאת ליהנות מכל מה שיש לארץ שלנו להציע. בעונת הקיץ צפון הארץ הופך לאזור מבוקש במיוחד, וזאת בגלל מזג האוויר הנוח (יחסית לקיץ בישראל ולמרכז הארץ), לנוף ההררי, ולירוק והצבעוני בעיניים. אם גם אתם מתכננים לצאת עם המשפחה לטיול מסלולים בצפון הארץ, אתם בוודאי מחפשים אכסניה בצפון, אך כיצד נוכל לבחור את האכסנייה המתאימה ביותר עבורנו? במאמר זה ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת.

טיפים לבחירת אכסניה בצפון

  1. התאימו את אופי האכסנייה לאופי המטיילים – אכסנייה היא אף פעם לא סתם אכסנייה, והשירותים בה מותאמים לאופי המטיילים המגיעים אליה; ישנה אכסנייה שיכולה להתאים למשפחה עם ילדים ולכן היא גם תהיה קרובה לאטרקציות מותאמות לילדים, או שמא אכסניה שמתאימה לאנשים שמחפשים טיולים בארץ למבוגרים, ולכן גם הפסיליטיז מותאמים יותר למבוגרים. אם אתם כמה מכרים מן העבודה, או אם אתם חבורת גמלאים, בחרו אכסניה בצפון שקהל היעד שלה הוא לרוב אנשים כמוכם, מכיוון שלרוב אכסניות שבהן יש יותר משפחות וילדים יכולות להיות רועשות מידי עבורכם, ואותו הדבר גם אם מדובר במשפחה: הייתם רוצים שלילדים יהיה עם מי לשחק בזמנים שבין אטרקציה לאטרקציה, ושתהיה איזו גינת שעשועים באזור.
  2. בקשו המלצות מחברים, משפחה ומכרים – אין חכם כבעל ניסיון והבחירות הטובות ביותר כאשר בוחרים בית אירוח או אכסניה בצפון הן על בסיס המלצות. שאלו משפחה וחברים על אכסניה מומלצת והתייעצו עימם בנוגע לאטרקציות שישנן באזור, הפסיליטיז שהאכסניה מציעה, החוויה עצמה בעת הלינה באכסניה, וכד'. מקומות נוספים ששווה להתייעץ בהם הם קבוצות ייעודיות בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות. כמו כן ניתן לקרוא את עמוד הביקורות בגוגל.
  3. בצעו סקר שוק – לאחר שקיבלתם המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם, היכנסו לאתר של האכסניות השונות, צפו בתמונות, בדקו האם הם מגישים ארוחת בוקר או שארוחת הבוקר אינה כלולה בדיל, בדקו האם ישנם דמי ביטול ומה הגובה שלהם, מה המחיר ללילה כמובן, ומה היצע החדרים הפנוי להם. לאחר מכן השוו בין האופציות השונות ובחרו את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם שמעניקה לכם את הערך הגבוה ביותר בעבור הכסף.
  4. תאריכים פנויים – התקופה הזו בשנה היא תקופת הביקוש הגבוהה יותר לנופש בארץ ולנופש בצפון בפרט. דרך מעולה להוזיל עלויות היא לנסות לתפוס דילים של הרגע האחרון בעקבות ביטולים ברגע האחרון של לקוחות אחרים. אם אתם מוצאים את עצמכם עם זמן פנוי לימים הקרובים, שווה להיכנס ולבדוק האם ישנה אכסניה בצפון שיש לה תאריכים פנויים ברגע האחרון בכך לתפוס נופש במחיר אטרקטיבי וזול בהרבה מאשר בהזמנה מראש.
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן