כותרות חמות :

5 טיפולים אסתטיים שכדאי לעשות לפני האירוע
5 טיפולים אסתטיים שכדאי לעשות לפני האירוע

5 טיפולים אסתטיים שכדאי לעשות לפני האירוע

 

כולם רוצים להיראות במיטבם באירוע המתקרב ובא. אבל כדי שזה יקרה, יהיה עליכם לתכנן את ההליכים האסתטיים מספיק זמן מראש. תופעות לוואי שונות (כמו חבורות, אדמומיות או נפיחות), עשויות להתעורר לאחר טיפולים קוסמטיים שונים, ואתם לא רוצים שאלה יקלקלו לכם את היום הגדול.

באופן כללי, כשמתחילים בשגרת טיפוח חדשה, בין אם מדובר בהעלמת צלקות או במילוי בוטוקס, לוקח זמן עד שהעור מסתגל להליך הטיפולי. רוב הטיפולים האסתטיים כרוכים בתקופת התאוששות של בין 6 ל-8 שבועות, עד שהעור מתחיל להיראות בריא ורענן. כדי שתגיעו לאירוע במיטבכם, כדאי להתחיל בטיפולי העור לפחות 3 חודשים לפני האירוע.

לא משנה באיזה טיפול פנים או הליך להצערת העור תבחרו. תמיד יהיה זמן השבתה שאמור לאפשר לעור לספוג את מלוא ההשפעות של ההליך.

הנה כמה מהטיפולים האסתטיים הפופולריים ביותר, שכדאי לבצע לפני האירוע מספיק זמן מראש, כדי שהעור יחלים באופן מלא.

טיפולי פנים ומיקרו דרמה

יש אנשים שעוברים טיפול פנים אסתטי יום או יומיים לפני האירוע הגדול שלהם. טעות קריטית! הזהרו ואל תתנו לזה לקרות לכם. טיפולי פנים יכולים לפתוח את הנקבוביות ולהפוך את העור רגיש לגירוי, לאקנה ולכתמים אדומים. לאחר טיפול הפנים שלכם, תנו לעור לפחות 3-2 ימי התאוששות, כדי שיתגבר על התגובה הראשונית.

מיקרו-דרמה (Microdermabrasion) הוא הליך לא פולשני המשתמש בגבישים זעירים על מנת להסיר שכבות עליונות של תאי עור מתים. טיפול זה יכול לשפר מצבים שונים בעור הפנים, כמו: קמטוטים, מרקם לא אחיד, שינויי צבע, נזקי שמש ואקנה.

בוטוקס והזרקות

הזרקות בוטוקס קוסמטיות, פופולריות במיוחד בקרב נשים וגברים ששואפים להציג פנים חלקות ורעננות, מבלי לעבור זמן השבתה ממושך. הטיפול בבוטוקס הוא בטוח ויעיל והוא מספק תוצאות של מראה עור טבעי ורענן. מומלץ לקבל את הזרקת הבוטוקס לפחות שבוע לפני האירוע. זה יאפשר לעור הפנים שלכם להתאושש מהאדמומיות, החבורות או הדלקות הפוטנציאליות.

הזרקת JUVÉDERM (סוג של חומר מילוי), יעילה להעלמת קמטים באזור האף והפה, שהם לרוב חלק מסימני ההזדקנות הבולטים ביותר. חומר מילוי זה מיוצר על בסיס חומצה היאלורונית. ההזרקה מוסיפה נפח ורכות מעודנים ומציעה עור צעיר וזוהר להפליא. קחו בחשבון שתזדקקו לשבוע, לפחות, עד שהפנים יחלימו לחלוטין.

פלזמה עשירה בטסיות דם – PRP

פלזמה עשירה בטסיות דם – PRP, מציעה גישה טיפולית מהפכנית בתחום הרפואה הרגנרטיבית (Regenerative), שהגיעה לתחום הקוסמטיקה והכירורגיה הפלסטית. טיפול ב-PRP, הידוע גם כטיפול בתאי גזע, משתמש בפלזמה של המטופל, כדי לתמוך בריפוי טבעי ולעורר התחדשות וצמיחה תאית. הנה כמה מההטבות שמספק ה-PRP:

  • הפחתת קמטוטים וקמטים
  • שיפור מרקם העור וגוון העור
  • הידוק העור ושיפור מצבים של עור רפוי
  • שיפור עור מחוספס וקרפי
  • יצירת סיבי קולגן חדשים

הטיפול כרוך בזמן השבתה מועט מאוד, אם בכלל. עם זאת, קחו בחשבון יומיים שלושה, לאחר הטיפול, כדי להבטיח שבאירוע עצמו תתייצבו עם פנים זוהרות וחלקות.

ניתוח פלסטי בפנים

ניתוח אף, למשל, מעצב מחדש את האף ויכול גם לשפר את תפקודו. כדי לעבור ניתוח זה, או ניתוחים אסתטיים אחרים כמו ניתוח עפעפיים, מתיחת פנים או שאיבת שומן בצוואר ובפנים – מומלץ לתכנן זמן החלמה של 6 שבועות לפחות.

אגב,  במקום להפקיד את המלאכה בידי מנתח פלסטי, תוכלו להשתמש בטיפול אולטרסאונד לא פולשני הנקרא אולתרפיה (Ultherapy). טכניקה זו מטפלת בעור נפול תוך איזון ההשפעות של כוח הכבידה. אולתרפיה משתמשת בתגובה ההתחדשותית שהגוף מפעיל בעצמו, כדי לעורר ייצור קולגן חדש ולהרים את עור הגבות ועור הסנטר והצוואר – בצורה חלקה והדרגתית. את התוצאות הסופיות ניתן לראות כחודשיים עד שלושה לאחר הטיפול.

חידוש העור

אחת הדרכים הבטוחות ביותר לשיפור עור עם קמטים, להחזרת נפח לפנים או סתם לריענון המראה לקראת האירוע המיוחד שלכם, היא באמצעות טיפולים מותאמים אישית להצערת העור.

מדובר בשלל טיפולים כמו: פילינג כימי, מיקרונידלינג (Microneedling), חידוש עור בלייזר או דרמבריזציה (Dermabrasion). בהשוואה לטיפולי הפנים הקוסמטיים האחרים, ההליכים הקוסמטיים, כמו פילינג כימי ומיקרונידלינג, עלולים לגרום לאדמומיות, לתגובות הדומות לכוויות שמש, לקילוף העור ולקשקשי עור. לכן, הם דורשים זמן התאוששות נוסף. המשמעות היא שיהיה עליכם להמתין כשלושה עד שבועות עד שהעור יתאושש לחלוטין מהטיפול הקוסמטי.

 

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן