כותרות חמות :

המדריך – ראה
המדריך – ראה

המדריך – ראה

בעזרא מסכמים את הקיץ
בתנועת "עזרא" מתחילים לסכם את מחנות הקיץ שהגיעו לסיומם השבוע. בשבועיים האחרונים יצאו אלפי חניכים למחנות שהתקיימו ברחבי הארץ.
המחנות התחלקו לפי קבוצות הגיל בתנועה: כיתות ג'־ד' למחנה באנדרטת הנח"ל, כיתות ה'־ו' למחנה ביער לביא, כיתות ז'־ח' למחנה סיירים נודד בגליל וסמינריון לגרעין זוהר, הגרעין החדש, בוגרי כיתה ט' – בישיבת הר עציון.

 


החופש ללמוד תורה
התלמידים ביישובים ניר־גלים, בני־דרום, קיבוץ יבנה, גבעת וושינגטון ובית־גמליאל נפגשו מדי יום שישי, בהובלת בית הספר נעם חבל יבנה, ללימוד משותף עם רב בית הספר הרב יוני כהן ועם רבני היישובים. ראש המועצה משה ליבר הפתיע את התלמידים והגיע להשתתף במפגשים ולשוחח עם התלמידים. בבית הספר נעם מסכמים בסיפוק את המיזם שנועד להוות נדבך לימודי נוסף מעבר ללימוד העצמי של התלמידים.


סיום קורס קצינים וקורס רבנים צבאיים
ישיבת ההסדר הכותל מברכת את בוגריה ותלמידיה סגן הרב יונה בודו, סגן הרב מתן מזוז, סרן הרב יוחאי מימון וסרן הרב אבי גולדברג עם סיומם קורס קצינים וקורס רבנים צבאיים במילואים.


ההפתעה למורה
לקראת תחילת שנת הלימודים בחרו תלמידי בית החינוך אמי"ת כרמיאל לעצור רגע ולהצדיע לשוש אחרק (70), המורה ללשון המיתולוגית של בית הספר.
השבוע הפתיעו אותה בביתה התלמידים חנה דיין ופריאל שי דלטוף, בשם כל תלמידי בית החינוך אמי"ת כרמיאל, עם שי מתוק לכבוד שבת ומכתב שריגש אותה עד דמעות.
קרדיט צילום תמונה: אורה מן

 


ראשונה לציון
צופיה סינגסון, הקומונרית הראשונה לציון מבנות המנשה, בסמינריון בני עקיבא, עם תושבת עפרה מבנות המנשה שבאה לבקרה לפני שבת.

 


נעם בכינרת
יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז הגיע לביקור במאהל הפעילים שהקימה המפלגה בחוף גולן, על שפת הכינרת. במהלך הביקור שוחח מעוז עם הפעילים וקיים שיחה עם עשרות המטיילים שהיו במקום.

 


 

ריבו מגיע
שעות ספורות לאחר שהכניסו ספר תורה לעילוי נשמת הלוחם נעם רז הי״ד, חגג בנו שגב רז את בר המצווה. עמוס לוזון, שתרם את ספר התורה, הפתיע את הבן עם הופעה של ישי ריבו.

 


דוברת חדשה בתנועת רגבים
מחוסן קהילתי לשמירת אדמות מדינה: תמר סיקוראל התמנתה לדוברת החדשה של תנועת רגבים. היא מחליפה את אברהם בנימין, שעובר לנהל את אגף המדיניות והמחקר בתנועה.

 


לא רק מעיינות
למעלה מ־1,000 נשים וגברים השתתפו השבוע בכנס הזוגיות "לעורר את האהבה" השישי מטעם "מרכז חיבורים לזוגיות ומשפחה". המשתתפים נהנו מ־15 הרצאות, סדנאות ומושבים שעסקו במיטוב היחסים והתקשורת הזוגית. בכנס הרצו מנחים ומטפלים מקצועיים, ובסופו הופיע הזמר עקיבא במופע קיץ כיף ומהנה.


 

טכנולוגיה בעזרת ה־DOS
כנס היי־טק ענק למגזר החרדי נערך בבנייני האומה בירושלים. מנהל קהילתDDoS : "זו הזדמנות ייחודית להיחשף לעולם היזמות בהיי־טק, לגלות ולהכיר את 'השטח' ואת ההייטקיסטים במגזר החרדי שיוצאים מאזור הנוחות שלהם".


 

חברי קונגרס דמוקרטיים בביתו של ראש מועצת בנימין
משלחת של חברי קונגרס בכירים מהמפלגה הדמוקרטית ביקרו בביתו של ישראל גנץ בפסגות. "קיבלנו מבט חדש על הזווית הישראלית", סיכמו את המפגש.


דרושים

שירות לאומי בחווה
נפתחו תקנים חדשים לשירות לאומי ולשנת שירות לפני צבא בחוות הבודדים של מוטי פרץ. החווה היא ותיקה (בת 40 שנה), ויש בה הכול: ג׳מוסים, פרות, סוסים, מטעים, כוורות ובעיקר חיים של שליחות.
אנחנו מחפשים חבר'ה רציניים, שרוצים להצטרף אלינו לשנה הבאה.
נשמע לך שזה המקום בשבילך? מצוין! אני קוראת לך להצטרף אלינו, לשנה מלאה בעשייה וקבלה, לקום בכל בוקר בתודעה של שליחות ולסיים את היום בחיוך ובתחושה של סיפוק.
לפרטים, בכל הכהן – 0584224740.

 


טוב שיהיה

מופע סליחות
שלישי | 30.8 | ג' אלול | 21:30, גולה פתח־תקווה.
מופע סליחות עם משה זרצקי, עובדיה חממה ומאיר ריבקין.
לפרטים וכרטיסים:   gula.org.il

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן