כותרות חמות :

מציאת ספק חומרי ניקוי ומטבח למסעדות
מציאת ספק חומרי ניקוי ומטבח למסעדות

מציאת ספק חומרי ניקוי ומטבח למסעדות

הקמתה של מסעדה היא בהחלט מאורע מרגש המביא עמו לא מעט ציפיות, התרגשות ותכנונים עתידיים. אולם לצד זאת, חשוב לזכור כי עסק בתחום המזון מביא עמו גם לא מעט סיכונים כלכליים ועל-כן חשוב לבצע היערכות מקדימה הנשענת על ספקים איכותיים ובמחירים הוגנים. בכל הנוגע למטבח המוסדי, הרי שמומלץ לפנות אל סטאר פרופשיונל, חברה המתמחה בשירות לאספקת חומרי ניקוי וחיטוי, מוצרי טואלטיקה, מוצרים חד פעמיים שונים ועד אף למדיחי כלים תעשייתיים.  מדוע דווקא סטאר פרופשיונל? ומה מייחד את החברה אל מול ספקים מקבילים? כל הפרטים בכתבה הבאה.

מחירים הוגנים

מבין הקריטריונים הבסיסיים ביותר עליהם יש להקפיד בעת החיפוש אחר ספק חומרי ניקוי וציוד למסעדות, הרי שהמחיר מוכרח להישאר במקום העליון. סטאר פרופשיונל מהווה ספק כלים חד פעמיים עבור מגוון רחב של מסעדות ובתי עסק בתחום המזון, תוך הקפדה על המחירים הטובים והמשתלמים ביותר. גם כיום, לאחר העלייה הניכרת במחירי הציוד החד פעמי, עושה החברה את מירב המאמצים להבטיח לכל לקוח ולקוחה מחירים משתלמים ומבלי לוותר ולו על פרט קטן באשר לטיב שירות הלקוחות ואיכות הציוד המובא אל המסעדה. הכלים החד פעמיים כוללים מגוון רחב של ציוד משתנה, כגון סכו"ם, כוסות חד פעמיות, צלחות ועד למוצרי חד"פ ייחודיים ובעלי עיצוב מרשים.

משלוחים מהירים

בעיקר בתחום המסעדנות, הרי שלא אחת אנו עלולים למצוא את עצמנו על הקשקש מבחינת ציוד, ובטח לבטח כאשר מדובר בציוד מתכלה. החיפוש אחר ספק למוצרי ניקיון וחיטוי מוכרח להישען גם על יכולת זמינות גבוהה המאפשרת את שילוח הציוד בהקדם האפשרי. ציוד ניקוי לשם הדוגמה, משפיע באופן ישיר על המסעדה אשר נתונה לא רק לביקורת מצד הסועדים והסועדות, כי אם לביקורת רשמית מצדם של גורמים ישירים המבקשים לבחון את היבטי התברואה שבמקום. ספק מהיר ויעיל אשר יכול לענות על צרכי המסעדה הוא בגדר הכרח עבור כל מי שמבקש להבטיח את פעילותו השוטפת של העסק.

שירות לקוחות

בנוף של מגוון ספקי חומרי ניקוי וציוד למטבח המוסדי, סטאר פרופשיונל בהחלט מטפחת שירות לקוחות ייחודי ובעל רמת שירות אישית ובזמינות גבוהה. בכל שאלה והתייעצות, יכולים לקוחות סטאר פרופשיונל ליהנות מזמינות גבוהה ומענה בכל נושא ונושא. לרשות החברה מוקד שירות לקוחות ומכירה ארצי המאפשר למזמינים והמזמינות לדעת במדויק את סטטוס המשלוח, כמו גם לאפיין ולבנות חבילת משלוח המותאמת באופן אישי לצרכי בית העסק. הרכבתה של החבילה עבור בית העסק, יכולה לסייע לכל בעל ובעלת מסעדה, ליהנות מחבילות במחירים משתלמים במיוחד ואשר מותאמות במדויק אל הצרכים המשתנים.

בכל שאלה והתייעצות, חפשו באינטרנט אחר סטאר פרופשיונל. החברה יושבת בטירת הכרמל ומספקת את שירותיה בכל רחבי הארץ.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן