כותרות חמות :

כיצד לבחור מצלמת דרך לאופנוע?
כיצד לבחור מצלמת דרך לאופנוע?

כיצד לבחור מצלמת דרך לאופנוע?

בעידן הטכנולוגי של היום, כמעט שאין נהג או נהגת שאינם מגבים את עצמם עם מצלמת דרך המתעדת את נסיעתם עבור צרכי ביטוח, עבור טיעון כזה או אחר העולה מפיהם של גורמי אכיפת החוק ולמען תרחישים נוספים יוצאי דופן העלולים לפקוד אותנו בדרכים.  על אחת כמה וכמה, הרוכבים על רכבים ממונעים דו-גלגליים, מוכרחים להצטייד במצלמת דרך איכותית, וזאת לאור המציאות הכאובה של כבישי ישראל. רבים מן המעורבים בתאונות הדרכים הם לא אחרת מאשר קהילת האופנוענים, והצגת פני הדברים דרך מצלמה היא בגדר הכרח עבור הליכים משפטיים עתידיים ועבור הליכי ביטוח שונים. נשאלת השאלה, כיצד ניתן לבחור את מצלמת הדרך הנכונה ביותר לאופנוע? והאם באמת ישנה מצלמה שעדיפה יותר על פני דגם אחר?

סוגי המצלמות

הבחירה במצלמת דרך לאופנוע מקצועית נעה בין שתי אפשרויות עיקריות: מצלמה המותקנת על גבי קסדת הרוכב, אל מול מצלמה המותקנת על גבו של האופנוע עצמו. שני הסוגים של המצלמות נחשבים לעמידים במים ובתנאי מזג אוויר משתנים, ושני סוגי המצלמות מאפשרים איכות צילום טובה ומניחה את הדעת הן בתנאי אור יום והן בתנאי חשיכה. האפשרות היותר נפוצה בקרב אופנוענים היא מצלמות המולבשות על גבי קסדת האופנוע, וזאת לאור מחיריהן הנחשבים לנוחים יותר. לעומתן, כדאי לדעת כי מצלמות הדרך לאופנוע אשר מותקנות על גבי גב האופנוע עצמו, ישנן יכולות ופיצ'רים טכנולוגיים הרבה יותר גבוהים, כמו גם איכות צילום גבוהה יותר. ככל שאנו נעדיף תיעוד מדויק של פרטי האירוע במהלך הרכיבה על האופנוע, הרי שמוטב יהיה לבחור בדגם היקר יותר. אם כי יצוין שזוהי אפשרות מומלצת ושאיננה חובה.

מצלמת דרך לתיעוד אקסטרים

לצד היבטי הביטוח לתיעוד אירועים שונים המתרחשים בכבישי הארץ, הרי שאופנוענים רבים אוהבים לתעד את נסיעתם בין אם מדובר בטיולי סוף שבוע ובין אם מדובר בחוויות אקסטרים על גבי אזורים חוליים שונים. במקרים אלו, הרי שחשוב להתייעץ עם איש מקצוע המתמצא בדגמי המצלמות השונות, ושיפנה אל עבר הדגמים הנבחרים האיכותיים ביותר. תיעוד האקסטרים חשוב שיאפשר את הרזולוציה הגבוהה ביותר. רבים מן האופנוענים נוהגים לבחור במצלמות הקסדה, אולם יתרה מזאת, הבחירה היותר שגורה היא להיעזר במצלמת אקסטרים ייעודית אשר במעוד מועד מתוכננת לתצוגת מסך ברזולוציית 4K. בדומה למצלמות דרך, גם מצלמת אקסטרים מתאפיינת בעמידות גבוהה בתנאי שטח קשים וכן בתנאי מזג אוויר משתנים.

מצלמות איכות זה View Center

באתר View Center פתרונות מולטימדיה ווידאו, תוכלו למצוא מגוון עשיר ורחב של מצלמות דרך החל ממצלמות ייעודיות לאופנועים ולרכבים, דרך מצלמות לשירותי אכיפת החוק ועד למצלמות אקסטרים.

בשיחת ייעוץ עם איש מקצוע טכני מטעם וויו סנטר, תוכלו למצוא את המוצר הטוב ביותר ובמחירים משתלמים במיוחד.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן