כותרות חמות :

קטנה ברשת- ואתחנן
קטנה ברשת- ואתחנן

קטנה ברשת- ואתחנן

קטנה ברשת

 

 

סביר להניח שלא תוכלו להישאר אדישים לסרטון הפתיחה: 'בגרות של אמא'. מסתבר שיש יצירה קולנועית מקורית וצעירה, ובכנות, היא הרבה יותר טובה ממה שחשבנו. בסרטון השני תפגשו את ניסים כחלון, אדם שאתם חייבים להכיר. בסרטון השלישי, שאקטואלי לתמיד: יובל דיין מספרת איך הדברים נראים מהצד שלה. בסרטון הרביעי תצפו באדמו"ר הטיקטוק, ובקטנה לסיום: הכירו את התיכון של רבאב נאסר, המנהלת שלא מוותרת על אף תלמיד אחד.

 

בגרות של אמא

 

הסרטון עוסק בילד מתבגר, לא תלמיד מצטיין במיוחד, אשר מפריע בלימודים ומאוד קשור לאימו. בשיא הסרט, האימא נפטרת בצורה לא צפויה.  הסרט מלווה את התמודדותו של הנער במשבר שהוא חווה באובדן של אימו. (מהערוץ). נוגע ומרגש. אורך: 15:29. בעברית.

לעילוי נשמת רבקה גרינולד ז"ל

 

לינק ליוטיוב: בגרות של אמא – סרט גמר מגמת קולנוע תשע"ח ישיבה תיכונית קול מבשר

 

נקודה לדיון בווטסאפ ובסניף: האם יצא לכם לחשוב אם הספקתם במהלך חייכם להגיד להורים שלכם או לאנשים האהובים עליכם שאתם אוהבים אותם? האם יכול להיות שאתם לוקחים אותם כדבר מובן מאליו?

 

אל הים – איש המערות

 

כבר חמישים שנה שניסים כחלון חולש על אחת מפנינות הנדל"ן היקרות ביותר בישראל, עם נוף מרהיב לים – כמעט בחינם. כחלון בנה אחוזת מערות בבטן המצוק שמעל חוף סדנא עלי שבהרצליה, ועכשיו הוא יוצא לקרב חייו נגד דרישת הרשויות לפנות אותו מהמקום שאליו פלש ללא היתר. (מהערוץ). קשה שלא להתפעל משמחת החיים של האיש המיוחד הזה. אורך: 9:48. בעברית.

 

לינק ליוטיוב: אל הים – איש המערות שנדרש להתפנות אחרי 50 שנה במתחם שבנה בעצמו בצוק בהרצליה

 

נקודה לדיון בווטסאפ ובסניף: האם חוק הוא דבר שתקף לכולם והנסיבות כלל אינן רלוונטיות או שצריך להתייחס לכל מקרה באופן שונה, ובטח שלא אנושי לעקור אדם בגילו של ניסים מביתו?

 

נגיעה מביידן

 

יובל דיין שהסעירה מדינה שלמה בפרשה הנודעת, מסבירה את האני מאמין שלה ומעניקה הזדמנות להבין מאילו חומרים בנויה השקפת העולם שלה. תפור כדיון על שמירת נגיעה באולפנות. אורך: 11:53. בעברית.

  

לינק ליוטיוב: יובל דיין מדברת לראשונה על סערת ביידן

 

נקודה לדיון בווטסאפ ובסניף: האם אתם מסוגלים לעמוד מול המראה ולספור את העקרונות שיש לכם בחיים, שלא תהיו מוכנים לעבור עליהם גם מול נשיא ארצות הברית?

 

טיקטוק בשטריימל

 

סרטון על מענדל ראטה ועל פעילותו המוזיקלית וברשתות החברתיות. איך זה הולך ביחד, אם בכלל, ומה יש לכוכב הטיקטוק החדש לספר לנו על קידוש ה' במאה ה־21. יוצא דופן. מתאים לכיתות ו' ומעלה. אורך: 7:07. בעברית.

 

לינק ליוטיוב: ״אדמו״ר הטיקטוק״ – מענדל ראטה בריאיון גלוי לב בערוץ 13 – עם אריאלה שטרנבך

 

נקודה לדיון בווטסאפ ובסניף: האם מדובר בחלוץ ופורץ דרך, וזה רק עניין של זמן עד שיצטרפו אליו רבנים חדשים?

 

קטנה לסיום:

 

המנהלת שהסתכלה לאזיקים בלבן של העיניים

 

כשהגיעה רבאב נאסר לבית הספר התיכון ברמלה, פתח המנהל היוצא את המגירה בשולחן בחדר והראה לה נשק קר שאסף מהתלמידים. מאז עברו עשר שנים, והמנהלת רבאב הפכה את בית הספר הנחשל למקום שבו כמעט 70% מהתלמידים זכאים לבגרות. מיוחד לחדרי מורים. אורך:9:45. בעברית.

 

לינק ליוטיוב: "אני זאת שהזמינה משטרה": המנהלת שלא מוותרת על תלמידים עם תיק פלילי

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? מוזמנים לשלוח למייל:avinoam811@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן