כותרות חמות :

קטנה ברשת
קטנה ברשת

קטנה ברשת

קטנה ברשת

סרטון הפתיחה יביא את סיפורו המופלא של עומר גלנדאור ואת תפיסת העולם הכל־כך ייחודית ואופטימית שלו על החיים. בשני על איך שלקות ראייה לא הייתה מכשול בדרך לסטארטאפ חדשני. בשלישי על שוברת שתיקה והמחנכת המיוחדת שלה שהביאה אותה לתוצאות המיוחלות. ברביעי על הסיבות לאדישות הישראלית ליוקר המחיה, ובקטנה לסיום על המשפחות שהגשימו את החלום של רובנו ואשכרה עזבו הכול בשביל לשתות את העולם בקשית.

 

קשור בנפשם

 

זהו סיפורו של עומר, ילד רגיל להורים מיוחדים בנפשם. זהו סיפורם של הורים אצילי נפש, כואבי נפש, מלאים באהבה לילדיהם. סיפורם של נכדים רגילים לסבים ייחודיים, סיפור של קשר נפש בנפש, משפחה של אהבה. בימוי – ראשית לבנון. מתוך הערוץ. נוגע. מיוחד. מלא קסם ורגש. אורך: 14:00.

 

לינק ליוטיוב: 'קשור בנפשם', סרט גמר אולפנת בהרן התשפ"א 2021

 

נקודה לדיון בוואטסאפ ובסניף: מה אהבתם במיוחד בהתנהגות של עומר ובכיבוד ההורים המיוחד שלו, וגם בתפיסת העולם הבריאה שלא חיפשה הנחות בדרך למימוש העצמי שלו בעולם?

 

לראות את הסטארטאפ הבא

 

אסיה פרומקין היא לקוית ראייה, שהפכה למנהלת בסטארטאפ של הנגשת אתרים ואפליקציות לאנשים עם מוגבלויות – בדיוק כמוה. כתב כאן חדשות ליווה אותה בעבודה וסגר איתה מעגל כשחזרה לבית חינוך לעיוורים, המקום שבו קיבלה את הכלים הראשונים לחיים. (כאן) אורך: 6:07. בעברית.

  

לינק ליוטיוב: אסיה היא לקוית ראייה שמנהלת סטארטאפ לאנשים עם מוגבלויות.

 

נקודה לדיון בוואטסאפ ובסניף: האם יש משהו ששבה את ליבכם בתפיסת העולם המיוחדת של אסיה, שאומרת להמשיך קדימה למרות המכשולים?

 

מחנכת לחיים

 

מוניקה בת השבע לא דיברה מעולם עם איש מלבד בני משפחתה הקרובים. אחת ממורותיה החליטה לעשות כל שביכולתה לשנות את המצב ונפגשה עם מוניקה מדי שבוע במשך תשעה חודשים. כאן. אורך: 4:43. בעברית.

  

לינק ליוטיוב: 'שוברת שתיקה': התלמידה שהתגברה על האילמות – בזכות מורה נחושה.

 

נקודה לדיון בוואטסאפ ובסניף: נסו להיכנס לנעליים של המחנכת של מוניקה. האם מהיכרותכם את עצמכם גם אתם הייתם נוהגים במסירות נפש כזו או שזה נראה לכם מוגזם?

 

לא יכולים לעבוד מהאוהל

 

יש הרבה סיבות להרים קול מחאה, אבל הרחובות שוממים. לא תמצאו בישראל מחאות קולניות על מחירי הדיור, החשמל או הדלק. יש מי שמנסה להוציא את הישראלים מהאדישות, אבל נתקל בחומות של ייאוש. כאן. אורך: 12:16. בעברית.

  

לינק ליוטיוב: 'לא יכולים לעבוד מהאוהל': הסיבות לאדישות הישראלית מול המחירים המשתוללים.

 

נקודה לדיון בוואטסאפ ובסניף: איך לדעתכם המדינה שלנו 'מפוצצת' בטסלות מכל עבר ובמכוניות חדישות לגמרי, ומצד שני לא מפסיקים לדבר כאן על יוקר המחיה?

 

קטנה לסיום:

 

חיים את החלום

 

מי מאיתנו לא חולם לעצור לרגע את החיים ולקחת את המשפחה לטיול בעולם? יש אנשים שהפכו את הפנטזיה למציאות. הכירו את האנשים שחיים את החלום ולקחו אותו צעד אחד קדימה. אורך: 11:34. בעברית.

 

לינק ליוטיוב: חיים את החלום: המשפחות שעזבו הכול ויצאו לטיול מסביב לעולם.

 

נקודה לדיון בוואטסאפ ובסניף:

אם היה לכם כסף, האם באמת הייתם הולכים על החלום הזה ומנסים לשתות את העולם בקשית כמה חודשים או שזו לא רק שאלה של כסף?

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? אתם מוזמנים לשלוח למייל:avinoam811@gmail.com.

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן