כותרות חמות :

איך בוחרים מיקרוגלים?
איך בוחרים מיקרוגלים?

איך בוחרים מיקרוגלים?

הם חלק מהרבה מטבחים בישראל ומקצרים את זמן הבישול והחימום. השאלה היא האם יש כללים שמאפשרים לבחור מיקרוגלים איכותיים ולא להשתכנע מפרסומים?

המיקרוגל מחמם את המזון על ידי קרינה. לכן, חימום במשך חצי דקה או דקה במיקרוגל יכול להחליף חימום ארוך הרבה יותר בתנור או על הגז. מסיבה זו בבתים רבים מעדיפים לאבזר את המטבח גם במיקרוגל חדשני, כזה שהפעלתו פשוטה וקלה והוא עושה את העבודה בשקט, ביעילות ובאיכות גבוהה. בשל העובדה שיש מותגי מיקרוגל רבים, לפני שאתם רוכשים את המיקרוגל החדש, יש כמה כללים שכדאי להקפיד עליהם:

  • כמה מקום יש לכם עבור המיקרו? ישנם מיקרוגלים בגדלים שונים. אם הנישה שלכם במטבח בנויה למידות מדויקות של המיקרוגל, רגע לפני הרכישה ודאו שהוא אכן יכול להתאים לחלל המוקצה לו. חשוב לשים לב שנשאר מרווח של 10 ס"מ מכל אחד מצידי המיקרוגל ומאחוריו. בדרך הזו המיקרוגל יוכל לעבוד בצורה תקינה במשך שנים.
  • קיבולת – מיקרוגל שיכול לשרת מעולה רווק או רווקה עלול לא להספיק כאשר מדובר במשפחה. כיוון שכך, בדקו את הקיבולת של המיקרוגל ובדקו האם היא מתאימה לצרכים שלכם.
  • עוצמת חימום – מיקרוגלים פועלים בעוצמות חום שונות. ככל שעוצמת החימום גבוהה יותר, משך הזמן שיש להפעיל את המיקרו קטן יותר. מצד שני, אם יש ילדים בסביבה והם אלו שמחממים את ארוחת הצהריים במיקרוגל אחרי בית הספר, העניין עלול להיות מסוכן. שוב, בחנו את הדברים לפני שאתם מחליטים.
  • נוחות השימוש – האם אתם אוהבים מכשירי חשמל דיגיטליים או אנלוגיים? המכשירים הדיגיטלים נוחים ופשוטים לתפעול ואילו האנלוגים מעט מורכבים יותר. מן העבר השני, עלות התיקון של מוצרי חשמל אנלוגים היא נמוכה הרבה יותר מתיקון מוצרים דיגיטלים.
  • נוחות הניקוי – ישנם מיקרוגלים אשר מציעים תוכנה המאפשרת למיקרו לנקות את חלקו הפנימי. בדקו שצלחת החימום נשלפת, שהחלק הפנימי ניתן לניקוי בקלות ורק לאחר מכן קבלו את ההחלטה.
  • מחר – מטבע הדברים, לכל אחד יש מגבלות תקציב שונות. אם החלטתם להתפנק במיקרוגל חדש, קבעו מה הן גבולות התקציב לפני שאתם מגיעים לחנות מוצרי החשמל. ברגע שתדעו מה המחיר המקסימלי מבחינתכם, תוכלו להתכוונן בקלות למיקרוגלים שיכולים להתאים לדרישות.
  • אחריות – כמו מוצרי חשמל רבים, גם כאשר קונים מיקרוגל חשוב לקבל אחריות על המוצר. בדרך הזו, אם יש תקלה לא צפויה בייצור, אתם יכולים לקבל מוצר חדש ולא להתמודד עם צורך לתקן מוצר שזה עתה נקנה.
  • פונקציות ההפעלה – אם אתם רק מחממים במיקרוגל, יספיק לכם אחד פשוט ובסיסי. מצד שני, אם אתם גם מבשלים במיקרו, יש לוודא שהפונקציות הקיימות יאפשרו לכם לעשות כן.

עקבו אחר הכללים ובחרו את המיקרוגל שיהפוך את החיים לקלים ופשוטים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן