כותרות חמות :

קטנה ברשת- מסעי
קטנה ברשת- מסעי

קטנה ברשת- מסעי

בעולם של סיפורי זוועה טוב להיזכר ולדעת שיש גם אנשים שפויים, שמוכנים להקריב את החיים שלהם בשביל להציל אנשים אחרים. סרטון הפתיחה מלא בהשראה וטוב, והוא יחזיר לכם את האמון במין האנושי. בשני תצפו בריאיון קצר עם דניאלה וייס, שתכלס הבטריות שלנו נטענות רק מלשמוע אותה ולראות כיצד היא חיה אידיאלים. בסרטון השלישי תפגשו בתופעת המכורים להימורים. ברביעי תקבלו הצצה קצרה למוסדות החינוך בקוריאה הדרומית, ובקטנה לסיום: רסיסי משפחה – סרט גמר נוגע ומיוחד של ישיבת נווה שמואל באפרת.

קטנה ברשת

 

זינק לתוך האש

 

תיעוד מדהים מארצות הברית – שליח פיצה צעיר מציל משפחה שלמה מתוך בית בוער. השליח זינק לתוך האש והוציא מהבית חמישה ילדים, עוד לפני הגעת כוחות הכיבוי. לאחר החילוץ הודו הכוחות: אלמלא גבורתו של שליח הפיצה, המשפחה לא הייתה בחיים (כאן). אורך: 2:08. אנגלית עם תרגום.

 

לינק ליוטיוב: זינק לתוך האש: שליח הפיצה מארה"ב שהציל ילדים מבית בוער

 

נקודות לדיון לקבוצות הווטסאפ ולסניף: האם מדובר בגיבור יוצא דופן או שאתם רוצים להאמין שרוב האנשים היו נוהגים כך?

 

באמונה שלמה

 

היוזמה הייתה של דניאלה וייס ותנועת "נחלה", התכנון ארך חודשים והתקציב הגיע למיליוני שקלים. לאחר שביום רביעי בשבוע שעבר ניתן האות – אלפים מתושבי יו"ש, נערים ונערות ומשפחות על ילדיהן וטפיהן, התפרסו בנקודות אסטרטגיות, עלו על הגבעות והקימו אוהלים במסגרת הקמת מאחזים חדשים. כוחות הביטחון כמובן לא התכוונו לתת לתסריט הזה להתממש, ובבוקר שאחרי הסתיים כל המבצע הזה בהרבה רעש תקשורתי ובאפס מאחזים. (כאן). אורך: 10:04. בעברית.

 

לינק ליוטיוב: באמונה שלמה: בשביל דניאלה וייס, ארץ ישראל היא מעל החוק

 

נקודה לדיון בווטסאפ ובסניף: מה הקסם של דניאלה וייס, שלמרות כל השנים שעברו עליה עדיין חיה נושמת ובועטת את האידיאלים שלה, כאילו שרק אתמול ולראשונה בחייה טיפסה על גבעה?

 

מכורים

 

מסע של צוות 'כאן' יצא לסקר את מגפת ההימורים – אלה החוקיים בחסות הפיס והטוטו, וגם אלה שאינם חוקיים, בדירות מסתור ומתחת לאפה של המשטרה. מתברר שתעשייה זו מגלגלת מיליארדים ומוכרת חלומות עם הגרלות מסביב לשעון. בפרק הראשון – סיפורם של המכורים ללוטו ולצ'אנס, שאיבדו הכול, ולא רק את הכסף שנשרף על כרטיסי גירוד שמאחוריהם הבטחה ריקה. (כאן). כואב. אורך: 11:52. בעברית.

 

לינק ליוטיוב: "הפסדתי הכול, המשפחה שלי התפרקה": המכורים להגרלות פיס.

 

נקודה לדיון בווטסאפ ובסניף: האם בגלל סיפורים כאלו צריך לסגור באופן מוחלט את ענפי הטוטו וההימורים, למרות היוזמות הטובות שלהם?

 

משחקי הלמידה

 

יותר מחצי מיליון תלמידי תיכון בקוריאה הדרומית ניגשו החודש למבחן ה"סונונסג": המקביל הדרום קוריאני למבחן הפסיכומטרי. במדינה שבה השכלה גבוהה היא כמעט אובססיה, המבחן הזה יכול לחרוץ גורלות ולהשפיע על חיים שלמים. ההכנות מתחילות כבר בבית הספר היסודי, אלא שלא כולם עומדים בלחץ העצום הזה. על המחיר היקר של ההצטיינות בלימודים. (כאן). אורך: 5:46. תרגום מקוריאנית.

 

לינק ליוטיוב: לומדים למוות: המרוץ האכזרי של תלמידים בקוריאה הדרומית בדרך למצוינות

 

נקודה לדיון בווטסאפ ובסניף: האם הייתם יכולים להיכנס לנעליים של תלמיד מקוריאה הדרומית ולעמוד בלחצים המטורפים האלו? האם הצעירים במדינה הזה משוגעים באמת? ואולי המחיר שהם משלמים שווה את ההצלחה המובטחת?

 

קטנה לסיום

 

רסיסי משפחה

 

סרט גמר נוגע ומיוחד של ישיבת נווה שמואל באפרת, על רסיסי משפחה – אם, אב ובנו – שמנסים למצוא את החוטים המיוחדים שלהם ולהשאיר אותם שלמים. מיוחד. אורך: 14:52. בעברית.

 

לינק ליוטיוב: רסיסי משפחה || סרט גמר || נווה שמואל תשפ"א

 

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? מוזמנים לשלוח למייל:avinoam811@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן