כותרות חמות :

איך להשיג הון עצמי למשכנתא
איך להשיג הון עצמי למשכנתא

איך להשיג הון עצמי למשכנתא

לפני שנסביר לכם איך אתם יכולים להשיג הון עצמי למשכנתא, קודם נסביר מהו הון עצמי. רכישת דירה תמיד תהיה מורכבת משני חלקים. האחד הוא ההון העצמי שלכם – שזה הכסף אותו אתם מביאים מהבית, מה שיש ברשותכם. והחלק השני הוא גובה ההלוואה, כלומר גובה המשכנתא. כיצד ישפיע ההון העצמי שיש לכם על גובה הריבית שתקבלו, האם לימודים יעזרו לכם להבין יותר בתחום, וכמובן איך משיגים את ההון העצמי? כבר נענה על השאלות הללו, הישארו איתנו

האם ללכת ללמוד קורס של יועץ משכנתאות יכול לעזור לכם להבין יותר בתחום?

אם אתה מעוניין לעבוד כיועץ משכנתאות, להיות משקיעי, יועץ נדל"ן, אם אתה רוצה לרכוש עוד ידע בתחום המשכנתאות, אנו ממליצים לך לברר על יועץ משכנתאות לימודים. הקורס ייתן לך את ההכשרה שאתה צריך בשביל להיות יועץ משכנתאות שהוא גם פרטי, גם איכותי וגם מקצועי. אתה תעמיק את הידע של בתחומי המימון השונים, מיסוי נדל"ן, ביטוח, שיווק ומכירות. אתה תדע להתנהל בעולם המשכנתאות יותר טוב ובכך גם תוכל להשליך את התכנים שאתה לומד על עולמך האישי. רוב האנשים אשר לוקחים משכנתאות מסתייעים בסיוע פרטי ולפעמים הם מסתמכים על שירותי הייעוץ שהבנק מספק. בעקבות כך, הלקוחות לוקחים על עצמם התחייבויות כספיות שאינם מתאימים לאמצעים שלהם. לכן, חשוב שיהיו יועצים למשכנתאות אשר מקצועיים ואמינים. אז אם העולם הזה מושך אתכם, לכו על זה.

איך ההון העצמי שלכם ישפיע על גובה הריבית שתקבלו?

אז ככלל, ככל שההון העצמי שלכם ייקח חלק שהוא גדול יותר ממחיר הרכישה, כך אחוז המימון של הבנק יהיה נמוך יותר. המשמעות של אחוז מימון נמוך יותר אומר שהבנק לוקח פחות סיכון וכך הסיכוי שתקבלו ריביות יותר טובות, גדולות יותר. הריביות הכי טובות שתקבלו יהיו כאשר תבואו עם 55 אחוז של הון עצמי או יותר. אז שווה לחסוך קצת יותר זמן על מנת שלא תצטרכו להיעזר בבנק כל-כך הרבה ועל מנת שהריבית תהיה הכי טובה שתוכלו לקבל.

אז כיצד משיגים בעצם הון עצמי למשכנתא?

בשביל להצליח להשיג את הכמות הכי גדולה של הון עצמי במטרה לקחת משכנתא, יש כמה וכמה דרכים אפשריות. הדרך הראשונה והסטנדרטית ביותר היא חיסכון. פשוט מאוד לחסוך כסף. זה יכול להיות סכומים גדולים בזמן קצר או סכומים קטנים בזמן ארוך יותר. דרך נוספת נקראת שעבוד נכס קיים. הדרך הזו אומרת שאם יש במשפחתכם נכס שאין עליו משכנתא אתם יכולים לקבל עד גובה של 50 אחוז משוויו של הנכס לטובת רכישה של דירה משלכם. זה הסכום אשר ישמש לכם כהון עצמי למשכנתא. יש באפשרותכם לקחת הלוואות חוץ בנקאיות והלוואות משלימות מהבנק. אך הדרך הכי טובה היא תמיד להסתמך על עצמך ולחסוך כמה שאתה יכול.

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן