כותרות חמות :

הדבר הבא: מוצרי פרסום ירוקים
הדבר הבא: מוצרי פרסום ירוקים

הדבר הבא: מוצרי פרסום ירוקים

השיח סביב קיימות ואיכות הסביבה נמצא בכל מקום. חשיבה ירוקה מקדמת סביבה נקייה והפחתה בזיהום, והיא יכולה לסייע בקידום העסק שלכם. הכירו את הדבר הבא – מוצרי פרסום ירוקים. הטרנד החיוני, שמפרסם אתכם נכון. 

מיתוג ירוק מועיל לעסקים 

לפני שנציג כמה דוגמאות של מוצרי פרסום ירוקים, נסביר בעצם כיצד מיתוג ירוק מועיל מבחינה עסקית. הצרכנים כיום חכמים מתמיד והם רוצים לקבל ערך גבוה, גם מבחינה אישית וגם מבחינות נוספות. צרכנים מתוחכמים ובעלי מודעות, אוהבים עסקים שמקדמים ערכי קיימות, איכות סביבה ומודעות. בנוסף, שימוש במוצרי פרסום ירוקים מאפשר לכם "לרכב" על הגל הזה ולפרסם את עצמכם בצורה יעילה ברשתות חברתיות, בקמפיינים דיגיטליים ירוקים. ובנוסף, מוצרי פרסום ירוקים מושכים אליכם תשומת לב ויוצרים עניין. אם אתם רוצים ליצור "באז'" ולהיתפס כחדשניים גם יחד, הטרנד הירוק ילווה אתכם נאמנה. 

בקבוקים רב פעמיים 

דוגמא נהדרת של פרסום על ידי מוצרים ירוקים עוברת בבקבוקי שתייה רב פעמיים. כולנו מכירים את הנזק העצום שיוצרת תעשיית המשקאות הקלים. הררי הפלסטיק הללו נערמים ורק חלק קטן מהם יכול לעבור מחזור. בתור עסק שרוצה לקדם ולפרסם את עצמו, תוכלו להשתמש בבקבוקים רב פעמיים ושימושיים. כך לדוגמא, בקבוקים ממותגים מאוד שימושיים עבור העוסקים בספורט, רוכבי אופניים, לטובת טיולים. אפשר לשים את הבקבוקים הללו בתיק של הילד לבית הספר או להביא לילד שבגן. ובכלל. אלה פתרונות שתמיד טוב שיהיו ברכב, כדי לשתות יותר ולא להתייבש. מוצר ממותג מסוג זה מקנה לעסק מיתוג עדכני ומועיל. 

 

מחברות ודפדפות מנייר ממוחזר 

דוגמא אחרת למוצרי פרסום ירוקים הינה מחברות ודפדפות נייר ממותגות. אולם במקום הסוג הרגיל, אפשר להזמין מוצרים פרסום מסוג זה, שמודפסים על גבי נייר ממוחזר. בצורה כזאת, גם העסק וגם הלקוחות של העסק משתתפים במאמץ להפחית את כריתת היערות. כידוע, כאשר כורתים עצים מקטינים את ייצור החמצן. מוצרי פרסום מהסוג הזה מסייעים להפחית את הפחמן הדו חמצני וזה נהדר. 

קיימים מבחר מוצרים – יותר ממה שחשבתם

רשימת המוצרים הירוקים שיכולים לשמש לפרסום לא מסתיימת עם בקבוקים רב פעמיים או עם מחברות מנייר ממוחזר. ניתן להפיק לוחות שנה ממותגים, ירוקים בקונספט אך צבעוניים ויפים מאוד לעין. לוחות שנה מסוג זה יכולים לכלול כמובן את פרטי העסק לצד גרפיקה מרהיבה, כתובת האתר, מספרי טלפון וכיוצא בזה. 

ולא חסרות דוגמאות נוספות של מוצרי פרסום ירוקים. לדוגמא קופסאות אחסון ממותגות, עשויות פח איכותי. תחליף נהדר לקופסאות פלסטיק דקות שנשברות וצריך להשליך. כמו כן, תיקים ושקיות רב פעמיות ממותגות. כך למשל תיקי יוטה או תיקי אל בד, שנושאים את שם החנות שלכם, בגאווה.  

כפי שראינו, פרסום עסקי וקידום מכירות יכולים להשתלב נהדר בטרנד הירוק ובשמירה על הסביבה. מחפשים פתרונות פרסומיים מהשורה הראשונה, עם יחס אישי והתאמה לצרכים שלכם? לשירותכם
פרומו טים מוצרי פרסום – להשיג תוצאות, גם בפרסום ירוק. 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן