כותרות חמות :

פינוי בינוי תל אביב
פינוי בינוי תל אביב

פינוי בינוי תל אביב

העיר תל אביב נחשבת לאחת הערים היקרות במדינה ואפילו בעולם, כאשר בה ניתן למצוא מגוון רחב של פעילויות פנאי שונות, החל מקורסים במשחק ועד לאירועי ספורט בינלאומיים ועוד מגוון פסטיבלים שונים וכמובן מסעדות מעולות. העיר המושכת והמבוקשת גם משתדלת לשמור על די מקום לכולם, כאשר גם מטעם העירייה וגם מטעם היזמים והממשלה, נעצים צעדים בלתי פוסקים לרווח את חיי התושבים ולספק עוד דירות מגורים לכל באי העיר. לכן העיר נחשבת גם לבין המובילות בפרויקטים של התחדשות עירונית ולרבות גם פינוי בינוי בעיר תל אביב, בה ניתן למצוא עשרות אם לא מאות פרויקטים בשלבים שונים ובסוגי בנייה כאלו ואחרים.

פינוי בינוי תל אביב – מספרים ותוכניות

העיר תל אביב אכן נחשבת לבין הערים המבוקשות בארץ ויש אשר יגידו בעולם, עם זאת העיר משתלת גם לספק עוד דירות מגורים ותוספות עתידיות אשר יוכלו לשרת לא מעט תושבים חדשים אשר מצטרפים אל העיר בכל שנה. החל משנת 2005 ועד לשנת 2020 נרשמו בתל אביב היתרים עבור מעל לארבעת אלפים יחידות דיור, אשר עבור הליך של פינוי בינוי. אך רק בשנת 2020 אושרו קרוב לשלושים תוכניות של פינוי בינוי בעיר תל אביב אשר כללו קרוב לשלושת אלפים יחידות דיור קיימות ותוספת של מעל לעשרת אלפים יחידות חדשות! המספרים הללו מצטרפים אל עוד 12 אלף יחידות דיור חדשות, הנמצאות בשלבי בנייה עוד בשנת 2022.

פינוי בינוי בתל אביב-מה בתוכנית?

אחד הפרויקטים הראשונים שאפשר לבשר עליהם וקיבלו גם היתר בניה, הוא הפרויקט הממוקם ברחוב פנקס 11-13 ואמור לכלול כחמישים יחידות דיור חדשות. הפרויקט המעולה הזה אמור לכלול בין 3.5 ו3 חדרים, אך עם המון השקעה בפרטים הכי קטנים, החל מחניה פרטית ומרפסת לכל דירה. המחיר התחלתי לדירה בת שלושה חדרים בפרויקט זה עומדת על כ ארבע מיליון שמונה מאות אלף שקלים.

פרויקט נוסף ממוקם ברחוב וייצמן 93 תל אביב והוא אמור לכלול בסופו כשלושה בניינים חדשים, עם כשבעים ושלוש דירות ושמונה קומות לכל בניין. פרויקט זה נחשב לייחודי לחלוטין, ראשית עקב המיקום המעולה שלו, המרפסות המפנקות לכל דירה וכמובן העיצוב העכשווי והמעולה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן