כותרות חמות :

היתרונות של שיש טבעי במטבח שכדאי להכיר
היתרונות של שיש טבעי במטבח שכדאי להכיר

היתרונות של שיש טבעי במטבח שכדאי להכיר

יש הרבה חומרי גלם זמינים לבחירה עבור משטחי המטבח, אולם לאחרונה שומעים יותר ויותר על שיש גרניט טבעי. אם שמעתם על חומר זה אבל אתם לא יודעים מה כל ה"באז" סביבו, יש לא מעט סיבות שהוא תמיד נמצא במרכז העניינים.

עם שורה ארוכה של יתרונות, החל בצבעים ודפוסים מרהיבים ועד לעמידות מדהימה וארוכת טווח, משטחי גרניט מציעים הרבה יתרונות וזה מה שהופך אותם לבחירה נהדרת עבור המטבח.

מהם היתרונות של שיש גרניט טבעי?

לשיש גרניט יש יתרונות רבים, ביניהם אלו הבאים:

עמידות לשחיקה ושריטות

גרניט הוא באמת משטח קשה ועמיד אשר לא יישרט, ישחק או ישבר לאורך עשרות שנים של שימוש. אפילו במהלך הייצור יש להשתמש בלייזרים לחיתוך פלדה כדי לחתוך שיש גרניט, פשוט כי אבן זו ממש חזקה. בנוסף הוא לא ישחק גם בעת השימוש בחומרי ניקוי חזקים.

ניקיון קל ותחזוקה פשוטה

כולנו רוצים לשמור על השיש במטבח נקי ללא רבב ומשטחי גרניט מקלים עליכם בכך. אחד היתרונות של גרניט הוא שהניקיון שלו פשוט וקל ואינו דורש מכם הרבה מאמץ לשם כך. הוא יהיה יפה ונוצץ במהירות וכמעט עם כל חומר ניקוי. בנוסף הוא עמיד בפני לכלוך והצטברות חיידקים.

עמידות בפני כתמים, חום ולחות

שיש גרניט כל כך עמיד, שלא רק שלא יישרט או ישחק בקלות, אלא גם יגלה עמידות בפני חום, כתמים ולחות. על משטח גרניט תוכלו להניח מחבת חמה ללא חשש, ולגבי כתמים – שיש גרניט הוא משטח אטום שאינו מאפשר הצטברות כתמים בנקבוביות האבן ועל כן הוא דוחה כתמים בצורה מרשימה. כתמי תבלינים? לא עם גרניט. העמידות לכתמים יכולה להיות אפילו גבוהה יותר בעזרת יישום חומר איטום מתאים אשר הופך את המשטח לאטום ועמיד עוד יותר גם מפני כתמים.

הוספת ערך למטבח

השקעה בשיש איכותי למטבח שלכם זו דרך מעולה להעלות את ערך הבית, ומשטח עמיד ומעוצב כמו שיש גרניט יכול לשדרג את חלל המטבח מקצה לקצה. כך שאם בעתיד תחליטו לעבור דירה, העובדה שיש לכם משטח גרניט במטבח רק תזרז את המכירה ותעלה את התמורה.

חומר גלם ידידותי למשפחה

משטחי המטבח חייבים לגלות עמידות אך גם להתאים לאורח החיים שאתם מקיימים. במידה והמשטח מיועד עבור מטבח של משפחה עם ילדים, זו בהחלט תהיה בחירה ידידותית. בזכות תכונותיו הוא יגלה עמידות לכל משקה שנשפך. מעבר לכך, ניתן לקצוץ עליו מזון באופן ישיר בלי צורך בקרש חיתוך!

כל שיש גרניט הוא ייחודי

גרניט הוא חומר טבעי וכתוצאה מכך, אין שני לוחות גרניט שנוצרו שווים. המשמעות היא שכל סוג של משטח גרניט שתבחרו יהיה ייחודי לחלוטין ויציע גימור מותאם אישית למטבח שלא ניתן לשחזר בבתים אחרים. זהו יתרון מעולה, במיוחד אם אתם רוצים לבטא את האופי המיוחד שלכם וליצור עיצוב בלתי נשכח.

אפשר לתקן לוחות גרניט

אם השיש שלכם חטף מכה חזקה ודורש תיקון, כאשר מדובר במשטחי גרניט הדבר בר ביצוע לחלוטין. למרות שלרוב משטחי הגרניט שמשמשים במטבחים חזקים מאוד ולא נשברים בקלות, תאונות כן יכולות להתרחש ואם זה קורה, בעלי המקצוע הנכונים יוכלו להתמודד עם התיקון ולהחזיר את המשטח לתפקוד ללא בעיות.

חסרונות שיש גרניט

החיסרון הבולט ביותר של שיש גרניט הוא המחיר. מדובר במשטחים יקרים יותר מכל האלטרנטיבות האחרות וההפרשים יכולים להגיע בקלות למאות אחוזים.

ולסיכום

כאשר חושבים על שיש למטבח, יש לבחור בסוג אשר יעמוד בגאווה בכל המפגשים המשפחתיים והחברתיים, הבישולים ושגרת החיים. הסיבה ששיש גרניט טבעי הפך לכל כך פופולרי היא בזכות כל התכונות שלו ובעיקר – העמידות הגבוהה שמאפשרת לו להתמודד עם כל האתגרים שנלווים לשימוש במטבח בהצלחה רבה כך שאם יש לכם את התקציב הרצוי, שיש גרניט טבעי היא בהחלט אחת האופציות שכדאי לכם לשקול.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן