כותרות חמות :

מתי צריך לשכור מחסן ואיך כדאי לעשות את זה
מתי צריך לשכור מחסן ואיך כדאי לעשות את זה

מתי צריך לשכור מחסן ואיך כדאי לעשות את זה

מחפשים מקום בטוח לאחסן בו חפצים אך נתקלים במחסור במקומות אחסנה בביתכם? הכירו את שירותי השכרת מחסנים המציעים לכם הרבה יתרונות ובעיקר שטח אחסון זמין כאשר אתם זקוקים לו.

מתי צריך לשכור מחסן?

  • רילוקיישן – כאשר עוברים לעבוד בחו"ל לא לוקחים את כל הרהיטים. בין אם אתם עוברים לשנה אחת ובין אם לכמה שנים, אחת האופציות שעומדות לרשותכם היא אחסון הריהוט והחפצים במחסן ייעודי.
  • מעבר דירה – אם אתם צריכים לפנות את הדירה הישנה אך הדירה החדשה עדיין לא מוכנה לאכלוס, תוכלו לאחסן את החפצים שלכם עד שתוכלו להשלים את המעבר ובזמן הזה לגור בבית מלון, בדירה שכורה או אצל בני משפחה.
  • שיפוצים – אם אתם משפצים את הדירה לא פעם תצטרכו לאחסן את הרהיטים שלכם כדי שקבלני השיפוצים יוכלו לבצע את עבודת השיפוצים ביעילות. בין אם אתם עוברים ליעד זמני ובין אם נשארים בבית, עומדת לרשותכם האפשרות של השכרת מחסנים.
  • שטח אחסון נוסף – אם אין לכם מקום בבית שלכם, או שאתם עוברים לגור עם בני זוג ולא זקוקים לכל הרהיטים שלכם אך לא מוכנים להיפרד מהם, אם אתם זקוקים לאחסון עונתי של בגדים, קישוטים, תחפושות או ציוד, יחידת אחסון תהיה אידיאלית.
  • שירות צבאי או סטודנטים – אם אתם מתגייסים לצבא או עוברים למעונות סטודנטים ולא רוצים למסור או למכור רהיטים, תוכלו לאחסן את הרהיטים והציוד שלכם ביחידת אחסון ואז להשתמש בהם שוב בתום התקופה.
  • אחסון כלי רכב – אם אין לכם מקום באזור המגורים שלכם, תוכלו לאחסן טרקטורון, טוסטוס, סירה או קרוואן ביחידת אחסון.

מה עלי לחפש במחסן להשכרה?

כאשר אתם מחפשים מחסנים להשכרה שימו לב שהם עומדים בקריטריונים הבאים:

  • נגישות – האם המתקן מציע לכם גישה נוחה 24 שעות ביממה, כולל בסופי שבוע וחגים? וודאו שיש לכם גישה נוחה לציוד שלכם אם תזדקקו לה וחשוב שהגישה תהיה תואמת את הצרכים שלכם.
  • אבטחה – מנעולים, מאבטחים, דלתות מאובטחות, אמצעי אבטחה מתקדמים, מצלמות, כל אלו ועוד יבטיחו שהפריטים שלכם ישמרו בבטחה.
  • מחיר – שימו לב לעלויות של האחסון וערכו השוואת מחירים כדי לקבל את התמורה הגבוהה ביותר עבור ההשקעה שלכם.
  • התאמה אישית – שימו לב שהיחידה מתאימה לצרכים שלכם הן מבחינת גודל והן מבחינת מיקום והן מבחינת שעות פעילות.
  • חוות דעת וביקורות – בדקו מה חושבים הלקוחות על שירותי האחסון, על היחס של הצוותים ועל הנגישות כדי להגיע להחלטה הנכונה לכם ביותר.
  • תנאי האחסון – אם אתם זקוקים לאחסון מבוקר אקלים, כדאי לשים לב שהמקום שבו אתם בוחרים מציע לכם כאלו תנאים. יחידות מבוקרות אקלים יכולות להגן על החפצים שלכם מפני חום, קור ולחות ולמנוע מעובש וטחב להתפתח ולשגשג.

כמה השכרת מחסנים עולה?

השלב הבא בבחירת מחסן לאחסון תכולת הדירה שלכם הוא לברר עלויות. המחיר שתשלמו עבור כל יחידה משתנה בהתאם לגודלה, ופרק הזמן שאתם מתכננים לאחסן את הציוד והרהיטים שלכם. מטבע הדברים, ככל שהיחידה תהיה גדולה יותר ושזמן האחסון יהיה ארוך יותר, כך העלויות יהיו יקרה יותר.

בדקו את אופן התשלום, האם עליכם להתחייב לזמן השכרה מסוים, או שהמחיר נגבה פר חודש? ובדקו האם המחיר מוזל יותר לחודש כאשר אתם מאחסנים חפצים לטווח ארוך. התמחור מושפע גם מהלוקיישן וממידת הזמינות. ככל שהיחידה תהיה במיקום מרכזי יותר וזמינה עבורכם סביב השעון, כך המחיר עבור השירות יהיה גבוה יותר בהתאם.

לסיכום השכרת מחסן יכולה לשמש אתכם בהמון דרכים, רק שימו לב שאתם עושים מעט סקר שוק, בודקים מחירים ומשווים את התנאים בין כמה מקומות כדי להשיג את העסקה הטובה ביותר עבורכם.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן