כותרות חמות :

הדרכים שיסייעו לכם לעבור דירה בנחת ובזול!
הדרכים שיסייעו לכם לעבור דירה בנחת ובזול!

הדרכים שיסייעו לכם לעבור דירה בנחת ובזול!

מעבר דירה הוא תהליך מלחיץ. מלבד העובדה שאתם ממש עוקרים את חייכם מהשורש ונוטעים שורשים במקום אחר, תהליך המעבר עצמו, הכרוך באריזה והובלה בפועל, יכול להיות מאוד קשה ומאתגר.

למרבה המזל אנו כאן ואספנו לכם כמה טיפים מועילים שיעזרו לכם לעבור את המעבר בנחת, על כל שלביו.

התחילו לארוז ולתכנן כמה שיותר מוקדם

אם אתם רוצים להפחית לחצים כאשר אתם עוברים דירה, כדאי שלא להשאיר דברים לרגע האחרון. אלא אם כן אתם נאלצים לעזוב את הדירה במהירות מהיום למחר, ברוב המקרים יהיו לכם כמה חודשים או שבועות כדי לארגן את המעבר כך שיהיה מסודר.

הדרך הנכונה להתחיל היא לערוך רשימה של כל המשימות שעליכם לבצע ובכלל זה סידור ומיון, אריזה וכמובן שגם הזמנת מובילים.

היכרות עם שירותים שונים של מעבר דירה

ישנם שירותים שונים של מעברי דירה החל בהובלות קטנות ועד הובלת דירות שלמות. האפשרויות הללו שעומדות לרשותכם, מאפשרות לכם לזכות להתאמה אישית וגם לחסוך בכסף.

אלו מכם שמעוניינים בשקט נפשי מא' ועד ת', יכולים לשכור שירותי הובלה עם אריזה ופירוק. במקרה הזה אינכם צריכים לדאוג לדבר, חברת ההובלה תעשה הכל עבורכם במחיר המתאים. אם אתם מעבירים בית ורוצים לארוז בעצמכם תוכלו לבחור בהובלה רגילה רק ללא שירותי אריזה. ואם אתם נעזרים בחברים ויש לכם טנדר או עגלה, תוכלו להעמיס את כל הארגזים ולהזמין הובלה קטנה רק עבור הרהיטים. יש כל כך הרבה אפשרויות שזמינות עבורכם כדי להפוך את המעבר לכמה שיותר פשוט וקל.

קנו חומרי אריזה וציוד ליום המעבר באינטרנט

אם בעבר הייתם צריכים לחפש ארגזים למעבר דירה ברחוב, כיום אינכם צריכים להסתבך מפני הכל זמין עבורכם ברשת. אם החלטתם לארוז בעצמכם אתם יכולים ליהנות מהנוחות של משלוחים עד הבית ולהזמין אונליין חבילת מעבר שתגיע אליכם ותכלול את כל הציוד וחומרי האריזה שאתם צריכים.

תוכלו לבחור לעצמכם קרטונים בגדלים שונים, ולהצטייד בציוד וחומרי אריזה שיהפכו את התהליך לכמה שיותר יעיל ופשוט, כדי לחסוך לעצמכם זמן יקר. אם אלו ניירות דבק בצבעים שונים לסימון, ניירות עטיפה ופצפצים להגנה מקסימלית על כלים שבירים, חומרי ניקוי ואם אלו מוצרי אריזה מיוחדים מכל סוג ובכל מידה.

 

התחילו לארוז מראש

אתם יודעים כבר שיש מעבר בפתח? אין שום סיבה שתחכו לרגע האחרון כדי לארוז את הציוד. אתם לא יודעים כמה יקל עליכם להתחיל לארוז חפצים, אביזרים וביגוד שלא נמצאים בשימוש יומיומי כבר מספר שבועות לפני המעבר עצמו.

היעזרו בארגזים וחומרי אריזה שהכנתם מבעוד מועד והתחילו לארוז בגדים (אלו שמחוץ לעונה), ספרים, כלים שלא נמצאים בשימוש יומיומי ועוד. אם אינכם רוצים לחיות עם כל הארגזים פשוט שימו אותם במחסן, מתחת לפרגולה, בחדר ריק, או אפילו ביחידת אחסון עד למעבר. כך תקטינו את הלחץ לקראת המעבר עצמו.

עוברים עם ילדים? דאגו לשעשע אותם

מעבר דירה עם ילדים יכול להעלות את מפלס הלחץ, ולכן דאגו לסידור עבור הילדים ביום המעבר. אם הם נשארים בסביבה הזמינו סבתא, בייביסיטר או דודים כדי שישגיחו עליהם ואולי יעשו להם יום כיף או יפעילו אותם. כאשר הילדים עסוקים יהיה לכם הרבה יותר קל להתמקד במשימה שעומדת על הפרק ולהפוך את כל התהליך להרבה יותר יעיל.

מעבר דירה לא חייב להיות מלחיץ ואם תהיו ערוכים מבעוד מועד ולא תשאירו הכל לרגע האחרון, קל וחומר תחשבו על פתרונות מקדימים לאתגרים שצפויים לכם באותו היום, תוכלו לעבור דירה בנחת ולהתחיל את חייכם בבית החדש ברגל ימין.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן