כותרות חמות :

7 טיפים לאריזת דירה לקראת מעבר
7 טיפים לאריזת דירה לקראת מעבר

7 טיפים לאריזת דירה לקראת מעבר

לארוז את כל החפצים שלכם כדי לעבור דירה זו משימה מורכבת, אך היא לא חייבת להפוך לסיוט. כולם צריכים לעבור דירה במהלך חייהם וההתמודדות לא תמיד נעימה ועיתים אף מלחיצה. הבשורה המשמחת היא שבסוף הכל יהיה מאחוריכם ושאפשר לעבור דירה באופן רגוע הרבה יותר ממה שאתם חושבים.

לפניכם 7 טיפים שיסייעו לכם לעבור דירה כמו גדולים – באופן מסודר, בלי לחץ ואפילו במחיר זול יותר.

 

היפטרו מכל מה שאתם לא צריכים

זה מאוד מאתגר לארוז את כל החפצים שלכם אך תוכלו להקל על עצמם אם פשוט תצמצמו את העומס ככל האפשר. לפני שאתם מכניסים ציוד או בגדים לקרטונים, פשוט סננו את הדברים שאינם נמצאים בשימוש. כך יהיה לכם פחות לארוז, להוביל ולפרוק ותוכלו להתחיל את החיים החדשים בבית חדש והרבה יותר מסודר.

התחילו לארוז כמה שיותר מוקדם

ברוב המקרים תדעו שאתם עוברים דירה שבועות או אפילו כמה חודשים מראש. התחילו באריזת פריטים שנמצאים מחוץ לעונה, למשל אם אתם עוברים בקיץ, התחילו עם אריזת מעילים ובגדי חורף עבים. תוכלו לארוז גם ספרים או חפצים שלא נמצאים בשימוש יומיומי, כמו למשל כלי מטבח חגיגיים, צעצועים של הילדים (לא הכל כמובן) ועוד. כאשר אינכם משאירים הכל לרגע האחרון, המעבר יהיה פחות מלחיץ.

השקיעו בציוד וקרטונים

כדי להתחיל לארוז אתם צריכים שיהיו לכם קרטונים, לכן עליכם להצטייד במלאי של ציוד לפני המעבר. כדאי מאוד לרכוש קרטונים וארגזים, זה יחסוך לכם את החיפוש ותוכלו להבטיח שהארגזים נקיים, בגודל המתאים, ובאיכות גבוהה. הזמינו גם ניירות דבק, מכשירי חיתוך לנייר דבק, טושים, שקיות אשפה, גליל פצפצים, ניירות אריזה ועוד. באתר בסטבוקס לשיווק ומכירת קרטונים למעבר דירה וציוד אריזה תוכלו אפילו לקנות חבילות שלמות שכוללות את כל הציוד הדרוש.

השתמשו בארגזים וקרטונים בגודל הנכון

כאשר אתם אורזים חשוב לבחור בארגזים הנכונים לפריטים הנכונים. למשל ספרים ופריטים כבדים אחרים כדאי לארוז בקרטונים יותר קטנים. פריטים קלים כמו מצעים או כריות אפשר לארוז בארגזים גדולים יותר. ארגזים גדולים וכבדים יכולים להקשות על עבודתם של המובילים, וגם גדל הסיכוי שהם יקרעו, יפלו וישברו.

סמנו כל ארגז כדי שתדעו לאן הוא מיועד

כדאי להימנע מערבוב של פריטים מחדרים שונים באותו הארגז. כאשר אתם אורזים כל חדר בנפרד אתם מייעלים את האריזה וגם את הפריקה. כמו כן סמנו כל קרטון וכתבו לאיזה חדר מיועד ומה תכולתו. זה יעזור לכם ולמובילים לדעת לאן שייך כל ארגז ואיפה לפרוק אותו. תוכלו גם למספר את כל הארגזים כדי לדעת שכולם הגיעו ליעדם בשלום.

הדביקו היטב את הקרטונים

הדביקו היטב את התפרים התחתונים והעליונים של כל קרטון וקרטון, ולבסוף, הדביקו כל ארגז בצורת שתי וערב כדי להבטיח שהלחץ לא יפתח את הארגז בזמן שמרימים אותו, מה שיגרום לציוד ולפריטים שלכם ליפול ולהתפזר.

הקפידו על אריזת המטבח ומוצרים שבירים

המטבח כולל המון פריטים שבירים ועליכם לארוז את תכולתו נכון. זו בדיוק הסיבה שכדאי לרכוש גליל פצפצים ונייר אריזה. פשוט עטפו כל כלי בנפרד ואז עטפו כל כמה כלים בנייר נוסף. השתמשו בנייר הפצפצים כריפוד נוסף בחלקו העליון והתחתון של כל הארגז, אפשר גם בצדדים. שימו לב שאתם יכולים לערום כוסות וקערות ולחסוך מקום, רק שימו נייר אריזה ביניהם, ואל תשכחו שעומדת לרשותכם האפשרות לקנות קרטונים ייעודיים שמתאימים במיוחד לכלים שבירים. כאשר אתם אורזים כוסות, תוכלו להשתמש במחיצות קרטון כדי לזכות להגנה נוספת, ולעטוף אותן בשכבות נוספות של נייר אריזה, כדי לשמור שלא ישברו.

ולבסוף אריזה נכונה לצד ציוד מקצועי יכולים להבטיח שכל מעבר יעבור בקלות ושכל החפצים שלכם יגיעו בשלום ליעד החדש!

הכתבה נכתבה בשיתוף האתר בסטבוקס המשווקים קרטונים למעבר דירה וחומרי אריזה במחירים זולים עם משלוח עד לבית הלקוח.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן