כותרות חמות :

מתי צריך להזמין ביובית וכמה זה עולה
מתי צריך להזמין ביובית וכמה זה עולה

מתי צריך להזמין ביובית וכמה זה עולה

ביובית היא הכלי המומלץ לטיפול בבעיות ביוב. לא משנה אם אתם סובלים מריח לא נעים, סתימות או הצפות, ביובית היא הפתרון עבורכם. מעבר לכך, שאיבה וניקיון של הביוב זו לעתים פעולה הכרחית אם אתם רוצים להבטיח שמערכת הביוב תעבוד היטב. על ידי שאיבה וניקיון של הביוב באופן תקופתי, אתם יכולים לחסוך לעצמכם סתימות ובעיות כאלו ואחרות ולהגדיל את תוחלת החיים של מערכת הביוב והניקוז.

כמה עולה להזמין ביובית?

כאשר מזמינים ביובית מחיר הוא סוגיה מרכזית וישנם כמה פרמטרים שיכולים להשפיע, ביניהם: גודל הביוב כלומר נפח הביוב שיש לשאוב ולנקות, מיקום גיאוגרפי, היקף העבודה ומידת המורכבות שלה, סוג העבודה (האם זו עבודה בסיסית או עבודה לצורך תיקון תקלות?), סוג וגודל המשאית ומכל השאיבה ועוד.

כפי שניתן לראות במחירון ביובית העלויות עבור שאיבת או ניקיון של הביוב באמצעות ביובית תעלה לכם פחות, במידה ואין צורך בתיקונים גדולים.  טווח המחירים נע בין 800-1200 ₪ עבור שאיבת ביוב, 600-900 ₪ עבור פתיחת סתימה בביוב. אם תרצו לשטוף את קווי הביוב לאחר פתיחת הסתימה המחירים ינועו בין 800-1200 ₪ ופתיחת סתימה כתוצאה משורש בביוב תעלה לכם בין 700-1000 ₪.

תחזוקה מונעת ויזומה

מומלץ להזמין ביובית אחת לתקופה לצורך תחזוקה של קווי הביוב ומניעת בעיות, תקלות וסתימות בעתיד. תחזוקה מונעת ויזומה אינה רק טובה לבריאות ואריכות החיים של המערכת עצמה, אלא גם לאיכות הסביבה. מה גם שכל בדיקה כזו יכולה לחסוך מכם תיקונים יקרים בעתיד ולמנוע סתימות וריחות לוואי.

התדירות לתחזוקה מונעת תלויה גם כן במספר גורמים כמו למשל כמות השפכים ותדירות השימוש. מערכות ביוב שמשמשות כמות גדולה של אנשים יזדקקו לתחזוקה לעיתים קרובות יותר לעומת מערכות ביוב שמשמשות כמות קטנה יותר של אנשים. בכל מקרה, מומלץ להזמין צוות מקצועי לצורך ביצוע הערכות, בדיקות וקבלת המלצות תחזוקה.

באילו עוד מקרים כדאי להזמין ביובית?

  • ניקוז איטי – כאשר הביוב סתום או מלא על גדותיו הניקוז יהיה איטי.
  • ריחות רעים – כאשר עולים ריחות רעים מהביוב בחוץ או בבתים
  • הצפה – כאשר הביוב עולה על גדותיו ומציף את סביבתו או את מערכות הביוב בבתים.
  • סתימות – כאשר יש סתימה במערכת הביוב, כתוצאה מלכלוך, מגבונים ועוד.
  • שורש שסתם את הביוב – כאשר שורש של אחד העצים בסביבה סותם את מערכת הביוב.

שירותי ביובית הנם חשובים, מכיוון שללא תחזוקה ראויה, מערכת הביוב עלולה להוות סיכון בריאותי אמיתי. ללא טיפול ראוי עלולים להיווצר חיידקים ואם אלו יבואו במגע עם אנשים או יחלחלו לאדמה ולמי התהום, עשויות להיגרם מחלות ובעיות תברואה.

כמו כן, מלבד סתימות וכשלי ניקוז מערכות חסומות יכולות לגרום לכשלים ונזקים בלתי הפיכים של המערכת עצמה. באמצעות תחזוקה שוטפת ניתן להבטיח שמערכת הביוב תחזיק מעמד לאורך זמן ותשמור על כולם בריאים.

ולבסוף, הזמינו חברה מקצועית שמספקת שירותי ביובית

ישנם מקרים בהם שירותיו של אינסטלטור יהיו מספקים, אולם במקרים רבים, וכאשר העבודה מורכבת, לא תמיד אינסטלטור יוכל לבצע את העבודה בעצמו. לעיתים עולה הצורך בציוד מקצועי כמו ביובית, לצד הידע והניסיון הנדרשים על מנת לטפל במערכת הביוב בצורה יותר מקצועית.

לכן כאשר אתם מחפשים שירותי ביובית חפשו חברה מיומנת, בעלת ניסיון ומוניטין, שמספקת שירות מקצועי, אמין ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר, שמבטיחה שכל עבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר. חשוב שהחברה תספק שירות זמין עבור כל קריאת חירום, כדי להחזיר את הבית, העסק או הסביבה לתפקוד תקין, נקי וכמה שיותר בטוח.

כיום ישנן לא מעט חברות שמספקות שירותי ביובית שם בחוץ, אז לפני שאתם מזמינים שימו לב למחירים, ובחרו בחברה כמה שיותר מקצועית, אמינה ואיכותית.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן