כותרות חמות :

קטנה ברשת- בלק
קטנה ברשת- בלק

קטנה ברשת- בלק

'יש בתוכי שמיים' הוא השם של סרטון הפתיחה. ואללה, אחד המקסימים שתראו. השני: סרטון חשוב מאוד להורים על הצד האפל של הטיקטוק. בשלישי: כמה כסף צריך להביא לחתונה. ברביעי: האם הצליח הניסוי של הדו-קיום בין יהודים לערבים? ובקטנה לסיום: חובה לנוער שמתכוון לעבוד בחופש

קטנה ברשת

יש בתוכי שמיים

 

סרט גמר של אולפנת בהר"ן המספר את סיפורה של נועה, נערה בת 17 חוזרת בתשובה חסידית שאינה מוכנה להיכנע למוסכמות חברתיות והולכת אחר האמת שלה והדרך הייחודית שבחרה לה. פשוט נהדר. אורך: 11.21. בעברית.

לינק ליוטיוב: יש בתוכי שמיים – סרט גמר אולפנת בהרן תשפ"א 2021

 

נקודה לדיון בסניף: אלו תכונות צריך בשביל ללכת במסלול של נועה, ומדוע באמת הדרך שעשתה בזה שהפסיקה ללמוד במשרד החינוך לא מתאימה לכל אחד?

 

תביעת ענק נגד טיקטוק

 

טיקטוק מסתבכת. תביעת ענק הוגשה נגד הרשת החברתית לאחר ששתי ילדות מארצות הברית מתו בעקבות "אתגר" ויראלי, שבו משתמשים מעלים תיעוד שלהם חונקים את עצמם עד אובדן הכרה. משפחותיהן של הילדות טוענות שטיקטוק מנצלת קטינים ואת חוסר היכולת שלהם לשלוט בדחפים וברגשות שלהם (כאן). מחריד. אורך: 2:10. בעברית. 

לינק ליוטיוב: לאחר ששתי ילדות מתו באתגר המסוכן – תביעת ענק נגד טיקטוק

 

נקודה לדיון בסניף: האם אנחנו באמת מודעים לכלל הסכנות שאורבות לנו בטיקטוק? האם הסרטון הזה יצליח לעורר בכם משהו חדש שטרם הייתם מודעים לו?

 

אח שלי מתחתן

 

כמה כסף באמת נהוג להביא בחתונה, ואין זה שבדבר כל כך מקובל ונפוץ אין כללים ברורים ומוגדרים, ונראה שכל מוזמן הישר בעיניו יעשה? סרטון חביב עם נקודות למחשבה על נורמות חברתיות. אורך: 2:57. בעברית. 

לינק ליוטיוב: כמה כסף צריך להביא לחתונה של חבר קרוב?

 

נקודה לדיון בסניף: האם השיקול של רק לבוא ולשמח נכון? האם תמיד לא צריך לבטל השתתפות בחתונה גם אם מביאים במעטפה סכום נמוך בהרבה ממה שהחתן והכלה מצפים שנביא?

 

האם הניסוי נכשל?

 

בשלבי הקריסה של הקואליציה הטיח ח"כ ניר אורבך בחבר הכנסת הערבים מרע"ם: "הניסוי איתכם נכשל". סולימאן מסוודה יצא לבדוק מה חושבים יהודים וערבים על צירוף מפלגה ערבית לממשלה ואם זה יכול לקרות שוב. זה מה שהוא שמע (כאן). אורך: 9:02. בעברית. 

לינק ליוטיוב: "פסול" או "חייב להצליח": יהודים וערבים עונים – האם הניסוי נכשל?

 

נקודה לדיון בסניף: האם בחיי היומיום שלכם אתם מרגישים שה'ניסוי' הצליח?

 

קטנה לסיום

 

בני נוער! אתם חייבים לראות את הסרטון הזה לפני שאתם מתחילים לעבוד בחופש

אם אתם תלמידים היוצאים לעבוד בחופש הגדול, השידור הזה בשבילכם. מהן הזכויות של בני נוער בעבודה? מהן שעות העבודה המותרות לבני הנוער? מהו גיל המינימלי להעסקה? מהי חובת המעסיק כלפי העובד? כמה זמן הפסקה מגיע ביום עבודה? על שאלות אלו ונוספות נענה בשידור בהנחיית מאיר דוד, מנהל אגף בכיר חוקי עבודה (אקדמיה ברשת). אורך: 19:06. בעברית.

 לינק ליוטיוב: זכויות בני נוער בעבודה עם מאיר דוד

 

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? מוזמנים לשלוח קישור למייל avinoam811@gmail.com

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן