כותרות חמות :

איך תזמינו מובילים מומלצים בלי לקרוע את הכיס
איך תזמינו מובילים מומלצים בלי לקרוע את הכיס

איך תזמינו מובילים מומלצים בלי לקרוע את הכיס

אם אתם עוברים דירה בזמן הקרוב, ויש לכם הרבה ציוד ורהיטים כך שתזדקקו למובילים, אחת האפשרויות שעומדות לרשותכם היא להזמין חברת הובלות. כמובן, שאינכם רוצים להתפשר והמטרה היא להזמין חברת הובלות מומלצת, מקצועית ואמינה. אך איך תוכלו לעשות זאת, ועדיין להשיג את המחיר הטוב ביותר?

הטיפים הבאים יעזרו לכם.

התאימו את המובילים למשימה

הובלת פסנתר אינה דומה להובלת דירה שאינה דומה להובלת מפעל ולכן חשוב להתאים ראשית את המובילים אל המשימה כך שהשירות יהיה תואם לציפיות שלנו וגם שלא נצטרך לשלם עבור משהו שאנחנו לא ממש צריכים.

ערכו השוואת מחירים

כדי להשיג את המחירים הטובים ביותר, פשוט ערכו השוואת מחירים. השוואת מחירים תעזור לכם לקבל אומדן ולדעת כמה השירות שאתם צריכים יעלה לכם. שימו לב שאתם מציינים את כל הפרטים החשובים כדי שהצעת המחיר תהיה כמה שיותר מדויקת.

מה שנפלא הוא שכיום אינכם צריכים לבזבז זמן יקר על טלפונים או על חיפוש חברות, אתם יכולים פשוט להיעזר באתר אינטרנט שכולל מערכת להשוואת מחירי הובלות בישראל ממובילים מומלצים, כך שתוכלו לחסוך כסף ולמצוא חברת הובלה שזמינה לספק לכם את השירותים שאתם צריכים, במחירים הכי משתלמים.

הזמינו חברת הובלה מספיק זמן מראש

מטבע הדברים, כאשר אתם מחכים לרגע האחרון, יכול להיות שתצטרכו להתפשר, כאשר הפשרה הגדולה ביותר שתעשו תהיה לגבי המחיר של שירותי ההובלה. כמו כן סביר להניח שהמון חברות הובלה לא יהיה זמינות בהתראה כל כך קצרה ואחרות יגבו תשלום גבוה יותר.

כאשר אתם מזמינים מספיק זמן מראש, אינכם לחוצים, יש לכם מספיק זמן לערוך השוואת מחירים, לקבל המלצות, לעשות סקר ולבחור חברה אשר מספקת לכם שירותים מקצועיים ואיכותיים במחירים הוגנים יותר.

נסו לעבור דירה מחוץ לזמני השיא

רוב מעברי הדירה מתבצעים בקיץ. זו עונת השיא. בעונה זו המובילים עסוקים מתמיד, ישנו ביקוש גבוה יותר ולכן גם המחירים של שירותי ההובלות עולים. אם אתם רוצים להזמין את שירותיה של חברה מומלצת, אך מבלי לקרוע את הכיס, נסו לתאם את זמן המעבר לתקופת החורף, אז החברות הרבה יותר זמינות ונכונות לספק מחירים טובים יותר בעבור שירותי ההובלות.

הזמינו חברת הובלה שקרובה למקום מגוריכם

התשלום עבור ההובלה הוא נגזרת של דברים רבים. למשל אם המשאית של חברת ההובלה צריכה לבלות זמן רב על הכבישים, הדבר יילקח בחשבון בהצעת המחיר. לכן מומלץ תמיד להזמין חברה זמינה שקרובה למקום מגוריכם, כך שלא צריכה לנסוע רחוק כדי להגיע אליכם. יש לא מעט חברות שעובדות בפריסה ארצית, כמו גם חברות מקומיות שתוכלו לאתר באמצעות אתר להשוואת מחירי הובלות.

עשו את הרוב בעצמכם

ישנם שירותים שמייקרים את המחיר, כמו אריזה למשל. אם אתם רוצים לעבור אך מבלי להוציא המון כסף על שירותי הובלה, עליכם לדאוג להיות מוכנים למעבר ולבצע בעצמכם את האריזה. כאשר הכל ארוז ולחברה ההובלה נותר רק להעמיס את החפצים, הארגזים והרהיטים על המשאית, המעבר יהיה יותר מהיר ויעלה פחות במידה משמעותית. שירותי אריזה מאוד מועילים ויכולים לחסוך לכם המון התעסקות, אך הם מייקרים את המחיר.

העבירו רהיטים קטנים וארגזים בעצמכם

דרך נוספת להוזיל עלויות היא להעביר רהיטים קטנים וארגזים בעצמכם, ולהשאיר רק את הרהיטים הגדולים לחברת ההובלות, כך תוכלו להזמין הובלה קטנה יותר, מה שיעלה לכם פחות. השאלה מה אתם מעדיפים, לחסוך את הכסף או לחסוך את המאמצים, כי אם כבר אתם מזמינים הובלה, תוכלו להעביר את כל הציוד שלכם במכה אחת. עם זאת יש לאופציה הראשונה גם יתרונות, כך כבר תוכלו להעביר ארגזים של בגדים או כלים ולפרוק אותם בארונות ולהפוך את תהליך המעבר ליעיל ואת הפריקה למהירה יותר. לכן ההחלטה תלויה בכם.

לבסוף ישנן לא מעט דרכים לחסוך בעלויות ובמחירים, ובהחלט ניתן להזמין מובילים בצורה מושכלת ומחושבת כדי לזכות לחיסכון משמעותי.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן