כותרות חמות :

קטנה ברשת
קטנה ברשת

קטנה ברשת

נראה שאי אפשר להפריז בחשיבות של סרטון הפתיחה שלנו, במיוחד לנערים ובעיקר לנערות לקראת החופש הגדול. בשני: על הלב שנמצא בשני העולמות. בשלישי וברביעי: שני ניסויים חברתיים על איך זה לחיות כמו הומלס ואם מבוגרים יתערבו כשהם רואים ילדים שצורכים אלכוהול. ובקטנה לסיום: הנה מה שיש לטייסים הדתיים לומר על סוגיית עירוב הנשים בצבא

קטנה ברשת

 

ומה אתן הייתן עושות

 

מה קורה כשנערות עולות לרכב זר באמצע הלילה? ניסוי מטריד ביותר מציף את הסוגיה החשובה הזו. כל אחת מוזמנת לשאול את עצמה איך היא הייתה מגיבה במקרה דומה. חובת צפייה! אורך: 3:51. בעברית.

 

לינק ליוטיוב: ניסוי חברתי – האם ילדה תעלה לרכב זר בישראל?

 

נקודה לדיון בסניף: תכלס, האם הייתן עולות על מכונית שאתן לא מכירות באמצע הלילה? איפה הקו האדום שלכן עובר?

 

כל סוף הוא התחלה

 

כשהייתה בת תשע גילו הוריה של לינוי דוידוב משדרות שהיא סובלת מתסמונת נדירה שמסכנת את חייה. הרופאים הסבירו שרק השתלת לב תציל אותה, ולפני כחודש זה קרה. ליווינו את לינוי ומשפחתה מליל הניתוח המורכב ועד למפגש המרגש עם המשפחה התורמת, שאיבדה את היקר לה מכול ובחרה להעניק חיים (כאן). אורך: 14:09. בעברית.

 

לינק ליוטיוב: כל סוף הוא התחלה: בלינוי משדרות הושתל הלב של ביסאן מרהט

 

נקודה לדיון בסניף: האם היה עולה בדעתכם, לו חלילה הייתם בסיטואציה דומה, שלא לקבל את הלב להשתלה בגלל המוצא שלו?

 

איך מגיבים כשרואים ילד שותה

 

ניסוי חברתי בישראל: איך תגיבו אם תראו ילדים שותים אלכוהול ברחוב? את הניסוי יזמה עיריית רחובות כדי להעביר את המסר לכמה שיותר אנשים: חשוב להגיב כשרואים דברים כאלו, ילדים לא אמורים לשתות שתייה חריפה. אורך: 2:09. בעברית.

 

לינק ליוטיוב: ניסוי חברתי בישראל: מה תעשו אם תראו ילדים שותים אלכוהול?

 

נקודה לדיון בסניף: האם הייתם מגיבים אילו הייתם רואים ילד שותה אלכוהול? האם הייתם מסתפקים בתגובה פשוטה או שהיה חשוב לכם גם לנסות ולהסביר לו מדוע זה רע?

 

חי כמו הומלס

 

איך זה לחיות יממה אחת כמו הומלס? על כמה דברים צריך לוותר? איך זה לעמוד מול מוכר ולשכנע אותך שאין לך כסף? ניסוי חברתי יגרום לכם להעריך מחדש את קורת הבית שלכם. אורך: 11:55. בעברית.

 

לינק ליוטיוב: חי כמו הומלס 24 שעות! (לא תאמינו מה הצלחתי להשיג בחינם!!)

 

נקודה לדיון בסניף: האם לדעתכם מוכר הפלאפל, שהיה מוכן לתת מנה חינם, הוא יוצא דופן או דווקא מייצג את הסולידריות החברתית שיש בסביבה?

 

קטנה לסיום

 

כשהטייסים שרים

 

על רחבת המסדרים של קורס טיס עמדו שבעה טייסים דתיים, מספר שיא של חובשי כיפות שמסיימים יחד את הקורס. בשיחה עם רועי שרון הם מנסים להרגיע את החששות של הרבנים בכל הנוגע לשילוב נשים בצה"ל, ולא שוכחים לפרגן לטייסות שסיימו את הקורס לצידם. אורך: 4:46. בעברית.

 

לינק ליוטיוב: על הרבנים ושילוב נשים: שיחה עם הטייסים הדתיים החדשים.

 

 

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? מוזמנים לשלוח קישור למייל: avinoam811@gmail.com

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן