כותרות חמות :

האם אפשר להסיר צלקת ניתוח קיסרי?
האם אפשר להסיר צלקת ניתוח קיסרי?

האם אפשר להסיר צלקת ניתוח קיסרי?

אם יש משהו שהרבה מאוד נשים מכירות ולא מאוד אוהבות בגופן, אלה הן הצלקות מהניתוח הקיסרי. לא אחת קורה שאפילו כאשר אישה תכננה ללדת לידה טבעית, בסופו של דבר החוויה כולה מסתיימת בחדר הניתוח. מצד אחד זה נפלא שלעולם הרפואה יש מה להציע בעניין הזה, אך מצד שני, כמובן שלכל ניתוח יש גם מחיר. המחיר במקרה הזה היא צלקת, ולכן ברור מדוע לא מעט נשים מתעניינות באפשרות של הסרת צלקת אחרי ניתוח קיסרי. צלקת ניתוח קיסרי זה משהו שהיום כבר אפשר להסיר, שכן בעולם הרפואה האסתטית יש פתרונות שונים גם לדברים האלה. מה שכן, אם אתן חושבות לעבור טיפול להסרת הצלקת מהניתוח הקיסרי, כדאי יהיה לבדוק היטב לאן אתן פונות.

איך לבחור מרפאה טובה להסרת צלקת ניתוח קיסרי?

חשוב להבין שבין אם מדובר על הסרת צלקת ניתוח קיסרי ובין אם מדובר על הסרת כל צלקת אחרת, יש לבדוק היכן אתן מתכוונות לעבור את הטיפול. יכולים להיות מספר פרמטרים חשובים שישפיעו על השאלה באיזו מרפאה כדאי לכן לבחור, כמו למשל:

  • האם מדובר על מרפאה מקצועית?
  • האם נשים אחרות שעברו באותה מרפאה טיפול להסרה של צלקת דומה יצאו מרוצות?
  • האם תוכלו לעבור באותה מרפאה את הטיפול כבר בקרוב?

בנוסף, כמובן שצריך לבדוק מי יהיה הרופא, וכל הצוות הרפואי, שבסופו של דבר יעשה לכן את הטיפול. צלקת שנשארה מהניתוח הקיסרי זה אומנם משהו שבהחלט אפשר להסיר, אך צריך לעשות זאת בצורה כמה שיותר מקצועית. לכן, בבואכן לבחור מרפאה מתאימה, כדאי יהיה גם לברר האם יש במקום את הציוד הכי מתקדם שקיים.

 

כמה תשלמו?

רוב הנשים שחושבות ברצינות על הסרה של צלקת ניתוח קיסרי, רוצות לעשות הכול כדי לקבל את הטוב ביותר ולשלם כמה שפחות, ובצדק. יחד עם זאת, כפי שקורה גם בתחומים אחרים, לא תמיד לבחור את המנח שגובה את המחיר הכי נמוך זו בחירה נכונה. לכן, אם גם אתן בדילמה לגבי העניין הזה, כדאי שפשוט תקבלו מספר הצעות מחיר מכמה רופאים שונים. מה שכן, חשוב להתייחס לא רק להצעת המחיר, אלא גם להבין מה בדיוק היא כוללת. האם מדובר על הצעת מחיר שכוללת גם את הטיפול הרפואי אחרי העלמת הצלקת? והאם, במידה ומשהו לא עובד כמו שצריך, המחיר כולל גם תיקונים? האם המחיר כולל אפילו מע"מ או לא? והאם מדובר על רופא שעובד בהסדרים שונים עם קופות החולים כדי שתוכלו לקבל החזר? כל הטיפולים האסתטיים האלה אומנם מאוד נפוצים בישראל, אך כל רופא יש שיטת העבודה שלו. לכן, אם אפשר לבדוק את הדברים לעומק ולראות שאתן בוחרות איש מקצוע שבאמת אפשר לסמוך עליו ולשלם לו מחיר סביר, מה טוב.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן