מה כל כך מושך בנכס דיגיטלי?
יש כל כך הרבה דברים מושכים בכל מה שקשור להיבט של נכסים דיגיטליים, והנה הם כדלקמן –
- נכסים דיגיטליים עשויים לשמש כשבריר של מלאי, שיהיה באפשרותכם לסחור באופן ישיר. הנכסים הדיגיטליים מאפשרים למשקיעים להחזיק בעלות על נכסים או עניין בכספים, ולאפשר להם לקחת חלק בשווקי הון עם כרטיסים מינימליים נמוכים יותר או בגדלי תיקים. שיפור הנזילות פועל על מנת למנוע את סוגיית הסוחרים המניעים את הנכסים הלא קיימים בפחות ממה שהם שווים, מה שלרוב מחזק את פעילות ההשקעה.
- חיבור של שחקנים מכל העולם מעניק למנפיקים גישה לציבור משקיעים רחב. שלא כמו משאבים פיננסיים מסורתיים רבים, נכסים דיגיטליים נמצאים בשליטה מוחלטת של בעליהם ומספקים לכם להחזיק את המפתחות הפרטיים לנכסים שלכם, הנכם עשויים לעשות עמם כל מה שבא שלכם, בעוד שהם ממש לא מגבילים אתכם מבחינת שעות מסחר מסוימות או לחלופין מוגבלת באמצעות ישות ריכוזית שליטה.
- דיגיטליזציה של נכסים משפרת את האפקטיביות של תהליכים קשורים בעזרת הסרה של הצורך בכל מיני סוגים של תשתיות. בינתיים, הפוטנציאל להסרה של מתווכים כמו בנקים, מתווכים וחילופי דברים משרשרת הערך יכול להפחית באופן ניכר או גם להסיר עלויות הנוגעות להנפקה ומסחר.
האם פרסום ושיווק באינטרנט לקהל החרדי עובד עשרים וארבע שעות ביממה?
באופן מובהק, ניתן להגיד בריש גלי, כי פרסום ושיווק באינטרנט לקהל החרדי עובד עשרים וארבע שעות ביממה, אבל לא רק. בעוד שפרסום ושיווק בעיתונות הכתובה או בטלוויזיה צפוי להראות תוצאות רק בזמנים מוגדרים וקבועים מראש, הפרסום והשיווק באינטרנט לקהל החרדי ממש מתנהל בשידור חי, עשרים וארבע שעות ביממה, גם בשבתות וגם בחגים. בעקבות התפשטות מגפת הקורונה, החשיבות של תקשורת אדפטיבית מהירה בהחלט מוכיחה את עצמה שוב ושוב.
האם פרסום ושיווק באינטרנט יכול להתמקד ספציפית בקהל החרדי?
אין כל ספק, כי פרסום ושיווק באינטרנט יכול להתמקד באופן ספציפי בקהל החרדי, בעוד מדיה מסורתית, לרבות – דואר ישיר, פליירים, שלטי חוצות, פרסום בטלוויזיה, ברדיו או בעיתונות אינו מציע דרך להתמקדות אמתית בקהל היעד הספציפי של הקהל החרדי. מה שממש שונה בפרסום ובשיווק באינטרנט, שמתאים לכל מסגרת תקציב, ומעניק לציבור החרדי את יכולת השליטה לנתב נכונה את תקציב הפרסום