כותרות חמות :

איך לקדם את העסק שלך עם שירות בניית קישורים ופרסום כתבות
איך לקדם את העסק שלך עם שירות בניית קישורים ופרסום כתבות

איך לקדם את העסק שלך עם שירות בניית קישורים ופרסום כתבות

לפני שנתחיל, נרצה לשאול: מדוע בכלל לקדם אתרים דרך בניית קישורים מאתרים חזקים. אחרי הכל, אם אנחנו לא מהתחום, ואנחנו לא מבינים בזה, האין זה נשמע מאוד טכנולוגי, אזוטרי ואפילו מורכב? כתבה זו נועדה לזרוק אור על הנושא (כזרקור) ולהראות לבעלי עסקים כיצד גם הם יכולים לקדם את העסק שלהם כדרך בניית קישורים נכנסים מאתרים חזקים.

מהי אחת הסיבות היחידות לקדם את העסק שלך דרך בניית קישורים חזקים

כאמור, נרצה לשאול, ובצדק – מדוע בכלל לקדם אתרים דרך קניית קישורים. ובכן, כדי להבין את זה, אפשר להיזכר בימים הרחוקים של דפי זהב. אנחנו אמנם לא יודעים אם דפי זהב עדיין בסביבה, או אם יש להם גרסה דיגיטלית בימים אלו. אלו מאיתנו שנכחו בתקופת הזהב של דפי הזהב, זוכרים לבטח שבעבר, כדי למצוא בית עסק פוטנציאלי, ניתן היה לפתוח את הספר הצהוב ולאתר את הרשומה. למעשה, אנשים רבים היו ניגשים לדפי זהב כדי לגלות עסקים פוטנציאליים לצרכיהם. אם מישהו היה רוצה להזמין שרברב, היה יכול להסתכל בדפי זהב ולראות אפשרויות.

ערכו קישור ישיר לגילוי העסק?

היו בכך יתרונות, והיו בכך חסרונות. היתרון המרכזי היה כמובן היכולת להימצא על ידי לקוחות פוטנציאליים. אם יש לי מכון קוסמטיקה, והמכון אפילו מופיע ברשומה הראשונה – הרי ברור שהמכון יהיה גלוי לעיני לקוחות פוטנציאליים. בייחוד אם מדובר במהדורה מקומית של דפי זהב, כך שהלקוח הפוטנציאלי אפילו יודע שהמכון נמצא בקרבת מקום. זו הייתה דרך מסורתית לבנות קישורים חיצוניים לבית העסק (כדרך רשומות דפי זהב).

 ואם החלטתי להשקיע כסף בקידום ממומן, כלומר, להדגיש את השם של המכון שלי במיוחד כך שיהיה אפילו בולט יותר לעיני לקוחות פוטנציאליים, יש בזה אפילו יותר ערך. כי לא רק שהרשומה שלי בדפי זהב מקבלת יותר נראות, היא גם מספרת שמדובר כאן בעסק "מכובד" בעל משאבים ותושייה לפרסם את עצמו. כך שכבר יש כאן עיקרון מבדל. ועקב המגבלה במספר המקומות לפרסום "ממומן", ומודגש, לא כולם היו יכולים לפרסם. שכן אם כולם היו מנסים, סביר שהמחיר לאותו סלוט פרסום היה מרקיע שחקים עד שמי שהיה מוכן לשלם זה רק מי שהיה למעשה מוכן לשלם.

איך לבדל את עצמך בים של אפשרויות?

וכעת לממד החסרונות. כפי שניתן לצפות, אם יש רשימה ענקית (שלא נאמר, נראית אינסופית), ללקוחות פוטנציאליים יש הרבה בחירה. ועם זאת, זו בחירה מזויפת. אמנם, הם יכולים להחליט מה נאה להם ולבדוק על פי איך "נשמע" להם השם של בעל העסק, או אפילו להתקשר לכמה מקומות ולעשות השוואת מחירים – חסר להם מידע מהותי. הם לא יודעים מה מציע בעל העסק ומה מבדל אותו. זה החיסרון המהותי בפרסום ברשומת טקסט. יש המון שמות, ולא ניתן להבדיל ביניהם מלבד כדרך אותיות או טווחי מחיר. העסק אמנם מקודם, אך לא מדובר בפרסום כתבות יח"צ שגם עוזרות להביע מה מבדל אותו.

למה לקבל המלצה ממקור שלישי?

אך אם אותו לקוח פוטנציאלי, המעיין בדפי זהב, היה דווקא עוזב את הספר ושואל את החבר הכי טוב שלו – על איזה מכון קוסמטי הוא ממליץ, הסיפור היה יכול להיראות אחרת לגמרי. יכול להיות שהחבר היה אומר, "יש מכון ברחובות, המחירים יותר גבוהים מהרגיל, השירות מצוין והתוצאות מדהימות וזה המספר" – אז יש לנו כאן המלצה ממקור ראשון ואפילו מוסמך. מקור שניתן לסמוך עליו ולתת לו אמון. פרסום מאמרים מהווה המלצה דומה, ממקור שלישי. וככל שהאתר המקורי אמין יותר, כך הקורא (וגוגל) יכולים לקחת את מילתו בחשבון.

איך לקדם את עצמך בגוגל ולקבל המלצות על הדרך – כוחה של בניית קישורים נכנסים

וזה בדיוק הסיפור של פרסום כתבות יח"צ, או בניית קישורים נכנסים מאתרים חזקים. אנחנו מציפים את הרשת (או לפחות את "מקורות הסמכות") בהמלצות לגבי בית עסק מסוים ומקשרים לאתר שלו. לא רק שאנחנו מאפשרים לגוגל לזהות שאתר "גדול" או "בר סמכות" (לכאורה) המליץ על האתר ועל פי כן כנראה מגיע לו בוסט במיקום תוצאות החיפוש. אנחנו מאפשרים לכל קוראי הכתבה לקבל המלצה ישירה לגבי שירותיו של אותו בית עסק. כך שהתוצאה הסופית היא מעין שילוב של היתרונות של דפי זהב, יחד עם זו של המלצה ממקור שלישי לגבי שירותיו של בית עסק. אם זה נשמע מעניין, ניתן ליצור קשר עם תמי לב כדי ללמוד כיצד פרסום מאמרים יכול להניב את התוצאות הללו. בהצלחה.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן