כותרות חמות :

איזו פיצרייה בירושלים תעדיפו: רשת או פיצרייה עצמאית?
איזו פיצרייה בירושלים תעדיפו: רשת או פיצרייה עצמאית?

איזו פיצרייה בירושלים תעדיפו: רשת או פיצרייה עצמאית?

מצד אחד יש לרשתות הפיצה ניסיון אדיר, מצד שני לפעמים אין כמו מתכון שעובר מאב לבן או מאם לבת כדי לייצר טעם מושלם. אז לאיזו פיצרייה בירושלים תעדיפו ללכת?

דותן מירושלים ועמית מראשון לציון הם שניים שמבינים בפיצות. בעוד שדותן אוכל רק בפיצריות שהן חלק מרשת בינלאומית או ישראלית גדולה, עבור עמית דווקא הגילוי של פיצריות ביתיות הוא מאתגר ומרתק. הנה היתרונות והחסרונות שהם גילו בכל אחת מהתשובות:

דותן: "יש פיצרייה בירושלים שהיא חלק מרשת בינלאומית שמקפידה על חומרי גלם איכותיים והטעם שלה פשוט מושלם. אני חושב שכאשר חברות ישראליות או בינלאומיות מצליחות מאוד, יש לכך סיבה טובה. הסיבה היא השילוב בין המתכון לבין הרכיבים. זה יותר סלייס שמתקרב להגדרה שלי למושלם".

עמית: "פיצריות שהן חלק מרשת הן חסרות נשמה. כולם עובדים לפי סרט נע, גם אם האיכות לא כזו מעולה. העיקר להוציא פיצות בזמן, לתקתק הזמנות ולראות את שורת הרווח בסוף היום. בניגוד אליהן, פיצריות ביתיות שמות את הלב והנשמה בכל מגש, ומרגישים את זה. מעבר לעובדה שכל פיצה נראית ומרגישה אחרת, גם המתכון הוא הרבה פעמים כזה שלא ניתן לחקות או לחזור עליו. יש בפיצות האלה איזה טאץ' מיוחד שמדליק אותי כל פעם מחדש".

בין אם אתם בדעה של דותן ובין אם אתם דווקא בעד עמית, אין ספק שפיצה הפכה להיות אחד ממאכלי הרחוב טעימים והנצרכים ביותר בישראל ובעולם. ויש לכך הרבה סיבות:

  • הערכים התזונתיים של הפיצה הם טובים יותר בהשוואה למאכלים מהירים אחרים.
  • המחיר של הפיצה הוא לרוב שווה לכל כיס, כך שאפשר ליהנות בלי לחשוב על התשלום בסוף הארוחה.
  • הפיצות מגיעות במגוון רחב של תוספות, כך שכל אחד (כמעט) יכול למצוא משהו שהוא אוהב ולעוף על הפיצה עד הגג.
  • פיצה נותנת לך את האפשרות לעצום את העיניים ולהרגיש כאילו אתם ברומא או בנאפולי ומתענגים על המשולש המושלם.
  • פיצה היא מאכל מצית דמיון, כלומר לכאורה נדמה שמדובר במשולש בצק עם רוטב עגבניות וגבינה עליו, אבל כשמעמיקים טיפה מגלים עולם שלם של טעמים ותורות של ממש שעוסקות ברזי המאכל האיטלקי.
  • ניתתן לאכול את הפיצה "על הדרך" או לשבת בצורה מסודרת סביב השולחן. כך או אחרת, מדובר במזון שמתאים את עצמו לסדר היום שלכם, ולא ההיפך.
  • כשמדברים על פיצריות, בין אם זו פיצרייה בירושלים, פיצריה בפירנצה או פיצרייה בכפר סבא, כאשר הטעם מושלם, הרכיבים הם בדיוק במידת העשייה ובכמות, הביס הופך להיות כזה שלא רוצים שיגמר.

מצאתם פיצרייה בירושלים שאתם אוהבים? ספרו לכל החבר'ה. חבל שרק אתם תתענגו על הסלייסים. תשאירו גם לכל היתר…

 

תוכן שיווקי

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן