כותרות חמות :

שירותי הסעת עובדים – למה חשוב לשים לב?
שירותי הסעת עובדים – למה חשוב לשים לב?

שירותי הסעת עובדים – למה חשוב לשים לב?

הסעה של עובדים אל מקום העבודה וממנו יכולה להישמע כמו עניין פשוט, אבל האמת רחוקה מאוד מזה. יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב, כדי שבשעת הצורך תקבלו מענה איכותי, יעיל ומיידי

כאשר מעסיק מציע שירותי הסעת עובדים לאנשי הצוות הוא בעצם לוקח עליהם אחריות, מהרגע שהם יוצאים מהבית בבוקר ועד הרגע שהם חוזרים אליו בסיום יום העבודה. אמנם גם אם העובד מגיע ברכב הפרטי שלו, יש ביטוח שמכסה מקרים של תאונות, חלילה, אבל הדברים נכונים פי כמה כאשר מי שאחראי על ההסעה הוא מקום העבודה.

מהסיבה הזו, רגע לפני שאתם שוכרים את שירותיה של חברת הסעות עובדים, יש כמה דברים שחשוב לתת עליהם את הדעת. אחרי הכל, במקרה שיתרחש אירוע כלשהו, תרצו לדעת שהעובדים שלכם וגם אתם יכולים לסמוך על מי שבחרתם בו כספק שירות כל כך מרכזי.

  • ניסיון – לכאורה, הקמה של חברת שירותי הסעת עובדים הוא עניין פשוט. רוכשים או שוכרים רכב גדול ומתחילים להסיע עובדים מנקודה לנקודה. ובכן, התיאור הפשטני הזה ממש לא מתאר את המציאות. ככל שהחברה היא בעלת ניסיון עשיר יותר, כך המענה שתוכלו לקבל יהיה מקיף יותר. הסיבה המרכזית היא שחברות בתחילת דרכן לא מכירות את הלך הרוח בתחום, ועל כן עלולות להיגרם טעויות, שיכולות לעלות לכם כבעלי העסק בזמן ובכסף רב.
  • נהגים בעלי ניסיון – נהג המיניבוס או האוטובוס שמסיע את העובדים שלכם צריך להיות כזה שמכיר את הדרכים, נוהג לפי חוקי התנועה, שומר על הכללים ומשרה אווירה נעימה. נהגים מקצועיים יכולים לעשות את ההבדל בין הסעה שהעובדים מגיעים מרוטי עצבים לבין נסיעה שמתחילה ומסתיימת בחיוך.
  • רכבים חדשים – רכבים ישנים הם על פי רוב רכבים מזהמים. אם נושא איכות הסביבה חשוב לכם, מוטב לבדוק את רמת הזיהום של הרכבים בחברת שירותי הסעת עובדים, כדי להיות בטוחים שגם אתם וגם הסביבה תצאו וידכם על העליונה.
  • ביטוח – אנחנו חיים בעולם שבו חוסר הוודאות הוא גדול מאוד. למרות שכל אחד עושה כמיטב יכולתו כדי לייצר ביטחון ושלווה סביבו, אירועים לא מתוכננים קורים במפתיע ויכולים לגרור אחריהם השלכות מרחיקות לכת. כיוון שכך, חשוב שחברת שירותי הסעת עובדים שבחרתם תהיה כזו שמכוסה מבחינה ביטוחית ומאפשרת לכם להיות בראש שקט ובידיעה שבמקרה הצורך, יש מי שיתן את התשובות המתאימות.
  • בקרה – גם אם בחרתם בחברה אמינה ומקצועית שהנהגים שלה מקפידים על כל הכללים, בקרה היא עניין חשוב. ערכו ביקורות פתע בהסעות, עלו באחד הימים יחד עם העובדים, בדקו את כשירות כלי הרכב ואת התנהגותם של הנהגים. בדרך זו כולם יהיו עירניים והתוצאה תהיה – נסיעות בטוחות ושיתוף פעולה פורה לכל הצדדים.

 

תוכן שיווקי

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן