כותרות חמות :

לחשוב מחוץ לחופה
לחשוב מחוץ לחופה

לחשוב מחוץ לחופה

בשעה טובה עונת החתונות חוזרת. לכלה יש חלומות גדולים על שמלת כלה מיוחדת ועל ריהוט יפה לבית, החתן רק רוצה שהכול יעבור בשלום, ולהורים כמובן יש מה לומר.

לקראת הרגעים המרגשים של הקמת הבית יש לתת את הדעת איך לשבור את הכוס ולא את הכיס, ורבים שואלים את עצמם איך ייתכן שלא לומדים ניהול כלכלת משפחה בבית הספר ומדוע אין הכנה לחיים האמיתיים: איך לנהל את הכסף שלנו? איך מגיעים לנכס? מה כדאי לדעת בעת בחירת דירה וחוזה שכירות? ואיך אפשר לחסוך כבר מתחילת הדרך?

אם אתם מעוניינים בהכנה מוקדמת להתנהלות כלכלית כיצד לארגן את ענייני החתונה בלי להיכנס לחובות ואפילו להישאר עם חסכונות ביד, או מעוניינים במידע חיוני להתנהלות כלכלית שוטפת בחיי הזוגיות, המדריך 'לחשוב מחוץ לחופה' הוא בדיוק בשבילכם.

המחבר אלירן ביתן, בעל ניסיון רב בליווי משפחות ועסקים שנקלעו לאתגרים כלכליים, ריכז בספרו תורה כלכלית שלמה הכתובה במקצועיות ובשפה שווה לכל נפש, ובו הוא מעניק רקע לעולם הפיננסי מנקודת מבט של אמונה בה' לצד השתדלות וקבלת אחריות למה שבשליטתנו ולעתידנו הכלכלי.

המדריך 'לחשוב מחוץ לחופה' מאיר זוויות ידועות פחות בהתנהלות הכלכלית וגם באפיקים רחבים בחיים וממזער אי־ודאויות שיגיעו במעלה הדרך. הוא נועד לזוגות טריים ולהוריהם ולכל מי שרוצה להתנהל בדרך חיים מחושבת לצד חיים עשירים ברוח יהודית אמונית.

הספר עונה על שאלות כלכליות רבות שמהדהדות בראשם של זוגות רבים, נותן מבט בהיר על כסף ופותח את הראש לחשוב 'מחוץ לחופה'.

מתחתנים? התחתנתם? מזל טוב! אבל אל תסמכו רק על המזל.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן