כותרות חמות :

אז מה התכלית של זה הכאב? פרויקט 252
אז מה התכלית של זה הכאב? פרויקט 252

אז מה התכלית של זה הכאב? פרויקט 252

בתקופת הדייטים שלי תמיד שאלתי את עצמי: למה זה קורה דווקא לי, כל הסיפור הזה? למה חברים הרבה פחות 'נחשבים' ממני כבר התחתנו, ורק אני עדיין תקוע בדייטים? השאלה הזאת כל הזמן כרסמה בתוכי, כי כל תהליך שאנחנו נכנסים אליו, אנחנו משתדלים לדעת איפה הסוף שלו. גם ללימודי הרפואה הארוכים יש תאריך סיום.

אבל כאן – אין לך מושג מתי זה יקרה, ואתה נמצא בתוך מנהרה חשוכה בלי לדעת מתי פתאום תפציע קרן האור ותגאל אותך מכל הקפה־בוץ הזה של קפה גרג… אבל ככל שהשנים התקדמו, התחלתי להבין. את התהליך הזה שעברתי? הייתי חייב לעבור. הנה ההסבר:

התחלתי את תקופת הדייטים בתודעה אחשוורושית קמעא. "הנה, הבחור המוכשר, היפה, ממשפחה טובה – מחפש את החצי השני, ובוא נראה מי זאת שתזכה לאהבה שלו…" ככה פחות או יותר חשבתי. גישה גאוותנית, מלאה בעצמי, כאילו "הג'וקר נכנס למשחק".

אבל אני מתכנן – והקב"ה צוחק. דייט אחרי דייט, בחורה אחרי בחורה – קפה בוץ אחרי קפה בוץ, כמו סובארו חבוטה אחרי עוד ועוד תאונות דרכים, גם אני לאט לאט התחלתי להבין שאני חייב להוריד את האף. שאני רחוק מאוד מלהיות 'מושלם', וגם אני כנראה אצטרך לעבוד קשה עד שאמצא את האחת שלי. עם הזמן הפכתי למפויס יותר. לכזה שמבקש את שאהבה נפשו ממקום של רצון כן ואמיתי להעניק לצד השני. תקופת הדייטים חידדה לי מה העיקר ומה הטפל בנתונים של הצד השני. למדתי להקשיב לצד השני ולא רק להשמיע את עצמי. אפילו איך להיפרד באופן מכבד ולא פוגע זה משהו שקיבלתי מהשנים האלו.

שבע השנים עברו, ורק אחרי שעברתי תהליך אמיתי של בירור אמיתי ונוקב אחרי הרצונות והתודעה שלי – היא הגיעה. ואז, אתה מסתכל על כל הדרך הארוכה ואומר: לא הייתי רוצה לעבור אותה שוב, אבל אם כבר עברתי, אין לי ספק שזה בנה אותי כל כך! הרי איזו אומללה הייתה יכולה להיות אשתי אם הייתי מתחתן איתה כשעוד הייתי בתודעה האחשוורושית שלי… וכמה מאושרת אשתי כשהתחתנתי איתה בתודעה הבריאה והנכונה.

אז כן, לדרך יש ערך. וצריך לזכור שהקב"ה מעביר אותנו תהליך שהוא לגמרי מדויק לנו. כל אחד וה'תיק' שלו והדרך שהוא עובר, עד לתיקון. אז חברים יקרים – קחו מהדרך הזאת את כל מה שאתם יכולים, תלמדו ממנה, תצמחו מזה, ותגיעו בעזרת ה' לחתונה ממקום בריא ונכון.

***

מה חדש בפרויקט 252?
ביום רביעי בחול המועד פסח נערוך כנס וירטואלי גדול בנושא: 'יוצאים לחירות מהפרדיגמות' – בהשתתפות הרב יהושע וידר, המאמנת חיה ממן, והזוג יוסי ורותי – אנטהון טורצקי. הולך להיות מדהים! ההרשמה ללא עלות – דרך אתר הפרויקט.

במוצאי שביעי של פסח – המימונה המרכזית של חברי פרויקט 252! בבית משפחת גביזון בנוף איילון – יחד עם הרבנית ימימה מזרחי, מיכל וולשטין, עידית שלו, השדכנית רחלי הומינר ועוד מלא הפתעות… תרבחו ותסעדו! ההרשמה דרך אתר הפרויקט.

לתגובות: gabizon3@gmail.com.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן