כותרות חמות :

פותח שורות
פותח שורות

פותח שורות

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳

אנחנו בדרך למהפך, כי מגיע לכם יותר. מגיע לכם נציגים שיכבדו אתכם, שיהיו מחויבים לכם. מגיע לכם להוביל את המהפך שיחזיר את הימין המאמין להובלה.
יותר מדי שנים, וביתר שאת בשנה האחרונה, מספרים לנו סיפור שהימין האמיתי לא יכול להוביל, מנציחים את שלטון בג״ץ, מהנדסים את גבולות השיח דרך התקשורת, חונקים את ההתיישבות בנגב, בגליל וביהודה ושומרון ומשמרים אליטה שמאלנית בצומתי קבלת ההחלטות.
אז הלך מי שהלך והתנתק מהימין, התנתק מהמחויבות הערכית לעם ולארץ.
הגיע הזמן למהפך. המהפך יגיע כשנחזור לעצמנו. כשנדע לאחד את כל מי שהמחנה הלאומי וערכי הציונות זורמים בעורקיו. המפקד הזה מטרה אחת יש לו: לפתוח שורות.
היו מי שהמליצו לשמר את הכוח בידיים שלנו, ומנגד גם מעל דפי העיתון הזה היה מי שהוביל קו הפוך, שקרא לפתיחת שורות, למהלכים אמיצים של אחדות, להעברת המנדט לפריימריז פתוחים, כדי שהציבור יקבע, כדי שדתיים, מסורתיים, חילונים וחרדים ירגישו שיש להם בית.
שמענו, הקשבנו ויצאנו לדרך כדי שכלל הגוונים בימין ירגישו נוח בבית הזה. אנו רוצים שאתם, הציבור, תכריעו איך ייראו פניו של הבית שלכם. אתם תחליטו איך ייראה המחנה.
מנתיבות ומחברון, ממעלות ומירוחם, מגבעות יהודה ושומרון ועד הקיבוץ הדתי, מהדר גנים ועד שלומי, מחובשי כיפות שחורות ועד חובשי כיפות שמיים. מדינת ישראל, ארץ ישראל, מסורת, יהדות, תורה, אחריות חברתית, פריפריה, צה״ל, עלייה וקליטה, קשר ליהדות התפוצות, תיקון העוולות של מערכת המשפט, התיישבות – כל מי שערכים אלו בוערים בו יבוא ויבנה יחד את הבית החדש-ישן של הימין.
בית המושתת על ערכי הנצח של עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל, בית המושתת על ערכי הציונות הדתית לא רק כקבוצה סוציולוגית אלא כחלון ראווה של ערכים שציבורים עצומים במדינת ישראל שותפים להם. בית שנועד לקדם לא את האנשים שעומדים בראשו אלא את היסודות הערכיים שעליהם גדלנו כולנו. בית של הנפת דגלי הציונות, התורה, העם והארץ שיונפו אל על בלי להתבייש, בלי להתבלבל ובלי להתנצל.
ביחד נחזיר את התקווה למדינה יהודית ודמוקרטית, מדינה ציונית משגשגת שעוד משימות רבות נכונו לה.
מתגייסים, מתפקדים – ויחד נעשה מהפך.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן