כותרות חמות :

סר, עברת את הגבול
סר, עברת את הגבול

סר, עברת את הגבול

כך עקף שר הבריאות את החקיקה ובלי להתבלבל חדר לתוך הבחירות הכי אינטימיות של אזרח לקבל טיפול פסיכולוגי על רקע נטיותיו המיניות * דרוש מרי אזרחי כדי לעצור את הבולשביזם * וגם עצות מעשיות למתמודדים

הרב אהרלה הראל, ראש ישיבת מוריה, גבעת הקטורת

בבוקר יום שלישי, יום שנכפל בו כי טוב, ראני חבר, חב"דניק, עומד מהורהר ליד בית הכנסת. "מדוע נתכרכמו פניך?" שאלני. "ובכן", עניתי לו, "וכי לא ראית ולא שמעת על סערת סר הבריאות?"
"וכי מה עולל הפעם?" שאלני שוב.
"הוא יצא בהכרזה עם חוזר מנכ"ל, שכל אדם, איש ואישה, אשר יחפצו לפנות למטפל למען יעזור להם לחוות חוויית שינוי בנטייתם המינית, אשר איננה מאפשרת להם להינשא כדת משה וישראל, לא יוכל לעשות זאת עוד.
"בקיצור, כל טיפול לשינוי נטייה מינית יגרור סנקציות אשר יופעלו על המטפל, ושלום על ישראל.
"ומה יעשו כעת כל אותם אומללים המשתוקקים בכל מאודם לעבוד את בוראם?" דמעה נשרה מעיני. מיואש נראיתי לרגע.
החבר טפח על שכמי ואמר לי: "כבוד הרב, ניצחנו את הקג"ב ברוסיה, ננצח גם את ניצן הורוביץ!"
הוא צודק. ודאי, נצח ישראל לא ישקר, ואנחנו נצליח לעבור כל מהמורה בדרך אל האור. אין לי ספק, אבל למה, לעזאזל, אני צריך לנהל מלחמת אחים בתוך מדינת היהודים, כמו שניהלנו מול קלגסי הקומוניזם? אין שם מישהו שמתעורר לראות שזו כפייה חילונית אנטי דתית ברברית?
אז אני מודיע כאן קבל עם ועולם – אנחנו נמשיך! נמשיך לתת מענה לכל פונה שירצה לעבור טיפול מציל חיים שיכלול בתוכו גם רה־אוריינטציה של הנטייה המינית שלו, בין אם זה ימצא חן בעיני סר הבריאות ובין אם לא. שיכניס אותנו לכלא, שיקנוס אותנו, זה לא יעזור לו ולעדת מרעיו. אנחנו נמשיך לפעול עם א-ל למען תיקון עולם במלכות שד-י, כפי שתורתנו הקדושה מלמדת אותנו.
יש ויכוח בחברה הישראלית על הנכון והלא־נכון. יש השומרים שבת ויש שלא (לעת עתה…) אבל מעולם לא כפה מחלל שבת על שומר שבת את עמדתו. והנה באים הליברלים, שרוממות חרב החופש בגרונם, וכופים עלינו מה לעשות! צאו לנו מהוורידים חברֶה, הניחו לנו לנפשנו, וכל אחד יבחר טיפול נפשי על פי השקפת עולמו.
והאמת? דבר טוב אחד יצא מכל העניין: בפתח 'מסיבת' העיתונאים שלו, הכריז אותו סר הבריאות כי אף אחד אינו צריך שינוי, כי נטייה מינית כזו או אחרת איננה יכולה להיות בעיה. אז זו דעתו. בעיה שלו. אנחנו חושבים אחרת – יצא המרצע מן השק, האיסור על מה שהם מכנים טיפולי המרה, נובע מאג'נדה, מתפיסת עולם, מהנחת יסוד מוסרית, ואין לו דבר עם קביעה מקצועית אובייקטיבית.
אתה חושב שזה סבבה לחיות בזוגיות חד־מינית? זכותך לטעות. אנחנו חושבים אחרת. לא אנחנו, תורתנו הקדושה, תורת הנצח האמיתית, וכל רבותינו שבדור שהורונו אותה ולימדונו ששום רוח איננה יכולה להזיז את האמת האלוקית ממקומה. זוגיות חד־מינית מכל סוג הייתה ותהיה אסורה, תמיד, ולכן, כל אדם החווה קונפליקט בין תשוקתו המינית לבין אהבתו לבוראו, יציל את חייו מרדת שחת באמצעות פנייה לטיפולים מצילי חיים אלו, אשר יכולים לסייע בידו לחוות שינוי בהרגשתו (בחלק מן המקרים).
כללי הזהב לטיפול
כבר כתבנו בעבר, ונשוב ונאמר: אמת, נכון הדבר, יש רבים אשר ניזוקו מטיפולים חסרי אחריות, כמו בכל תחום טיפול. ולכן אנחנו כאן כדי למנוע זאת מהם, להגן עליהם ולוודא שאף אחד אינו פוגע בהם. אם רק נשמור על חמישה כללי זהב, אף אחד לא יינזק, האמינו לי:

1. הטיפול אינו מכוון מטרה אחת, והוא אינו מיועד לשינוי הנטייה אלא לאושרו של המטופל, כולל שינוי הנטייה;
2. המטופל יודע היטב מהי דעת אנשי המקצוע מתחום בריאות הנפש בעניין, ולא הוצג לו מצג שווא על הצלחות מוחלטות. הוא יודע היטב שייתכן שיחווה שינוי מלא או חלקי בנטייתו, אך ייתכן שלא, וזו אינה אשמתו כלל;
3. הוא הגיע לטיפול מרצונו החופשי בלי שהופעל עליו לחץ של איזשהו גורם חיצוני;
4. המטפל הוא איש מקצוע מוסמך ומנוסה, זהיר ובעל ענווה;
5. המטפל לא ישתמש במתודות טיפוליות שאינן מקובלות.

ואגב התנאי הרביעי – זו בדיוק הבעיה בחוק החלמאי שהעבירו, כי החוק הזה אוסר רק על מטפלים לטפל. אז מי יטפל מעכשיו? כל השרלטנים, שאף אחד אינו יכול לאכוף עליהם איסור זה. כל מטפל בגרוש שעבר קורס מזורז של שבועיים בהתכתבות יציג עצמו כמטפל, וכל המאות שפונים היום למטפלים מקצועיים ינהרו אליו, כי לא יוכלו לקבל טיפול מהגורמים המוסמכים!

קריאה לקריעה
נצא מכאן בקריאה למרי אזרחי, לא פחות. לא נקבל שום 'חוק' בלתי חוקי שיכפה עלינו פגיעה באמונתנו, כמו התקנות הדרקוניות והמטופשות הללו. אנחנו נקרע את חוזה המנכ"ל הזה לגזרים בדיוק כמו שהרב הרצוג זצ"ל קרע את הספר הלבן וכמו שבנו חיים בעקבותיו, בזמן כהונתו כשגריר ישראל באו"ם, קרע את החלטת האו"ם שקבעה שהציונות היא גזענית. לא נכיר בו ולא נתחשב בו, ונמשיך, ביתר שאת ויתר עז, להעניק מענה אוהב ומכיל לכל מי שמעוניין להמשיך להאמין, לא להיכנע, להחזיק את הראש מעל המים העכורים ששוטפים אותנו בהם כעת.

וגם – לא נשכח ולא נסלח, שחרפת חוק העוועים הזה עברה במשמרת של ראש הממשלה הנוכחי, שתחת ידיו (אשר נמנעו בשעה שעלתה הצעת החוק, וכבר אז יכולנו לראות לאן הדברים זורמים אך היו שהתעלמו) התרחש העוול המשווע הזה, שבכהונתו השערורייתית כראש ממשלת ההונאה הוא נתן לבולשביזם הזה להתרחש מתחת לאף שלו.

אז מה עושים? הרי לא באנו לכאן כדי להתבכיין.
1. מתפללים – מכל הלב, כי זו הרי אומנות אבותינו, ובמיוחד מכוונים בברכת "למלשינים אל תהי תקווה", שכל הזדים והמינים ומחטיאי הרבים יקוים בהם מה שתיקן שמואל הקטן בחוכמתו;

2. מוחים – מפציצים את משרד הבריאות בפקסים, דוא"לים, ואטסאפ וכל דרך תקשור אחרת, ומביעים את הכעס והזעם שלנו כאזרחים אשר חירותם נשללת מהם ושכופים עליהם לפעול בניגוד לאמונתם;
3. ממשיכים – ללא מורא וללא פחד, לטפל, לפנות לטיפול ולהפנות לטיפול, את כל מי שחש שזה מה הוא רוצה, שהוא לא רוצה לחיות בזוגיות חד־מינית ולכן הוא מעוניין שיעזרו לו לחוות שינוי;
4. מכשירים – מטפלים נוספים, בעיקר אלה שכאמור לא חייבים ברישוי משרד הבריאות (עו"סים, פסיכותרפיסטים, קואוצ'רים וכדומה) למען יוכלו לתת מענה במקום פסיכולוגים שאולי יירתעו כעת מלהסתכן, ויוכלו להציל את הנפשות המשוועות לעזרה אשר נמנעת מהם על ידי קלגסי משרד הבריאות;
5. מחנכים – את הדור הבא לגאווה יהודית אמיתית, ויוצרים תשתית שתשמיט את הקרקע מתחת למהפכת הזימה של הפרוגרסיבים האגרסיביים. מוסיפים אור במקום החושך שמכסה ארץ, מדברים במערכת החינוך על הנושאים הללו מתוך מבט של תורה, לא משאירים את השטח ריק ולא נותנים לו להתמלא בהבלי הכפירה.
ומעל הכול מתחזקים באמונה תמימה ושלמה בנצחיות תורתנו הקדושה, שלא תהיה מוחלפת בשום גחמה ואופנה זמנית וחולפת, ובעזרת ה' אורה יתגלה על הכול וידעו אותו יתברך מקטנם ועד גדולם!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן