כותרות חמות :

קטנה ברשת – ויקהל
קטנה ברשת – ויקהל

קטנה ברשת – ויקהל

קטנה ברשת

קטנה ברשת

מה קורה כשהבן מחליט לפסוע בדרך אחרת, שונה משל האב, ועד כמה זה חורך את הלב? סרטון הפתיחה שלנו יציג דילמות חותכות ונוקבות שמוכרות לבתים רבים. בשני על מורי הטיקטוק והצורך שלהם ליישר קו עם המדיה. בשלישי על זוג שבו צד אחד החליט לחזור בשאלה, על הדילמות וההתמודדויות הלא־פשוטות בדרך לייצוב הספינה המשפחתית. ברביעי על השמיניסטיות והשאלות שמעסיקות אותן, ובקטנה לסיום: המחנך והיוצר משה כורסיה בקליפ חדש שייגע לכם בנימים הרגישים, ואל תשכחו להגביה את הרמקולים ולתת לקול הנהדר שלו להעיף לכם את השמיים.

1. ילד של אבא

מה קורה שלמרות הכוונות והרצונות הילד בכל זאת מחליט ללכת בדרך אחרת מזו של אביו ומחפש את דרכו שנראית שונה מאוד מהדרך של האב? מכרה זהב לשיעורי מחשבת ישראל. אורך: 13:40. בעברית.

קישור ליוטיוב : ילד של אבא | סרט גמר | אולפנת אורות מודיעין

נקודה לדיון לכיתה: האם יש שלב שבו הייתם מציעים לאבא פשוט לשחרר ולתת לילד שלו ללכת בדרך שהוא שלם איתה?

2. מורי הטיקטוק

אחרי שכבש את בני הנוער, הטיקטוק מגיע גם למורים, שהצטרפו לרשת החברתית וכבר עקפו את התלמידים וגרפו מאות אלפי עוקבים. אבל עם ההצלחה מגיעות גם הצעות לשיתופי פעולה מסחריים. אז איפה עובר הגבול, ואיך מתייחסים במשרד החינוך לסיפור הזה? (כאן חדשות). אורך: 11:40. בעברית.

קישור ליוטיוב: כשהתלמידים מזהים אותך ברחוב: מה קורה כשמורה הופך לכוכב טיקטוק?

נקודה לדיון בכיתה: האם לדעתכם הצעד הזה של מורים בטיקטוק יגרום לחיזוק השפה המשותפת בינם לבין המורים שלהם, או שבכל זאת הדיסטנס יישמר ואולי טוב שכך?

3. תנועה בכיוון האור

אביה ויוסף נישאו כזוג דתי לפני כחמש שנים. כשנה לאחר החתונה, כשאביה הייתה בהיריון מתקדם, סיפר לה יוסף שהוא חוזר בשאלה, והזוג יצא למסע… האם ניתן לחיות יחד כאשר האמונות שונות? כיצד מתמודדים עם שבר כזה וממשיכים לאהוב, לגדל ילדים ולתחזק זוגיות טובה? (מגמת תקשורת בהרן). אורך: 10:37. בעברית.

קישור ליוטיוב: תנועה בכיוון האור. סרט גמר אולפנת בהרן תשפ"א 2021

נקודה לדיון בכיתה: אילו תכונות מעצימות נולדות לדעתכם בסוף המערבולת הרגשית הזו שעברה על בני הזוג ואפשר לקחת אותן לקשר המחודש?

4. השמיניסטיות

סדרת רשת חדשה של תנועת עוז על חיפוש שירות, קונפליקטים וסיפורים אישיים. מתאים במיוחד לבנות השביעית והשמינית. אורך: 6:49. בעברית.

קישור ליוטיוב: השמיניסטיות פרק 1

נקודה לדיון בכיתה: נסו לדמיין את עצמכם בעוד עשרים שנה. האם לדעתכם משהו מהקונפליקטים שמעסיקים אתכם עכשיו יישאר גם בגיל ארבעים?

קטנה לסיום:

מישהו יקרא לך אימא.

משה כורסיה (גילוי נאות: חבר יקר) הוציא סינגל חדש וביחד עם הקליפ הבאמת מרגש, התוצאה מרשימה ונוגעת במיוחד. על תהליכים וריצות לטווח ארוך ובעיקר האמונה שבדרך. אורך: 3:11. בעברית.

קישור ליוטיוב: משה כורסיה – מישהו יקרא לך אימא.

ראיתם סרטון ייחודי שיעניין את כולם? אתם מוזמנים לשלוח למייל:avinoam811@gmail.com.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן