כותרות חמות :

קופירייטר  – הדם החי של העסק
קופירייטר  – הדם החי של העסק

קופירייטר  – הדם החי של העסק

בעידן בו יש צורך בלתי פוסק בשירותים של שיווק עצמי, יותר ויותר עסקים מייחדים מחלקה ייעודית לשיווק. השיווק הוא חיוני לכל עסק המעוניין לקיים את עצמו באופן שוטף מבלי להתמודד עם תקופות של יובש בהכנסות. עם זאת, כמעט כל תהליכי השיווק והשירות הפכו דיגיטליים: בסופו של דבר, לקוח פוטנציאלי נכנס לגוגל לפני שהוא יוצא מהבית, מה שמביא את רוב התשובות שהוא מוצא לכאלה שאוספים אותן בגוגל.

על מנת ליצור קונספטים יעילים וחיוניים המאפשרים ללקוח להגיע לבית העסק שלכם מבלי להתפשר, חשוב לבחור קופירייטר  אמין. קופירייטר  אמין ואיכותי הוא כזה המבטיח שהלקוחות הנכונים יגיעו לעסק: זאת, הודות למיקוד נכון בראש של הלקוח, היכרות עם דפוסי החשיבה שלו ויכולת עבודה יעילה עם זרימת המחשבות והאופן שבו הלקוח תופס את העולם.

ככל שהקופירייטר  של החברה מכיר טוב יותר את הלקוחות הפוטנציאליים, כך הוא יכול בצורה טובה יותר להתאים ללקוח הפוטנציאלי את המענה הדרוש לו: הוא מכיר את הצרכים שלו ואת האופן שבו הלקוח חושב ובעקבות זאת, מציע לו את הפתרונות הרלוונטיים בדמות מוצרים ושירותים שונים.

קופירייטר  טוב הוא כזה העובד עבור החברה אבל חושב עצמאית ויודע לחשוב בצורה מפתיעה, מרגשת ושנונה. המשמעות היא היכולת לפגוע בדיוק בנקודות הרגישות, החיות והבועטות של הלקוח – במקומות שבהם הוא הכי מחפש תשובה ומענה לצורך – הקופירייטר  יידע להיות שם עבורו.

ההבדל בין קופירייטר איכותי ובין כותב תוכן

לא כל מי שמציע שירותים של קופירייטינג הוא אכן קופירייטר  איכותי. בעידן בו כל אדם שני מציע שירותי כתיבה שיווקית, קשה למצוא קופירייטר ים שיודעים את העבודה. יכולים לחשוב מחוץ לקופסה ועדיין – באמצעות החשיבה שלהם, להמציא את הקופסה מחדש. המשמעות של הדבר היא כי באמצעות הפרסומת יכול הקופירייטר  להפוך את העולם של הלקוח לעולם שהוא עוד לא חשב עליו –  לכזה שהוא עוד לא מכיר בעיני רוחו, ובאמצעות המילים הנרקמות לתוך הפרסומת, להפוך את היצירה לבעלת משמעות ואת הטקסט לכזה שהלקוח לא יכול להתעלם ממנו.

קופירייטר בעל משמעות לחברה הוא כזה שיידע לזקק את כל מה שחשוב לחברה למספר מילים וכתוצאה מכך, אמון על מציאת המילים המדויקות שהלקוח לא יכול להתעלם מהן. בעידן עתיר באינפורמציה שבו מידע "ניטח" על הלקוח מכל כיוון, אי אפשר להתפשר על פחות מתוכן מדויק. המילים הנכונות במקום הנכון ובזמן הנכון, שתופסות את הלקוח בזמן שבו הוא הכי זקוק למוצר.

בעבודה משותפת עם מחלקת גרפיקה, יכול קופירייטר  טוב להביא את החברה בכלל ואת הפרסומות בפרט לרמות גבוהות של הפקה ובאופנים המאפשרים קמפיינים שיווקיים שאי אפשר להתעלם מהם – בשום קונטקסט או מיקום של הפרסום. הבחירה לפיכך בקופירייטר  איכותי היא בעלת השפעה מכרעת על עולם הפרסום של החברה.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן