כותרות חמות :

5 סיבות לבחור את קורס הפסיכומטרי של High Q
5 סיבות לבחור את קורס הפסיכומטרי של High Q

5 סיבות לבחור את קורס הפסיכומטרי של High Q

תמונה freepik

מקודם

 

הפסיכומטרי היא אינה בחינה רגילה ולא כזו המותאמת למוח האנושי. מספר עצום של שאלות מונח לפני האדם הנדרש להשיב במהירות שיא תוך הקצאת מספר שניות ספורות לכל אחת מהשאלות. המבחן בודק את הIQ של האדם ועם זאת, יש צורך בהכנה מתאימה באמצעות השאלות הרלוונטיות. על ידי הכנה לפסיכומטרי עם HIGH-Q תוכלו לגלות כי ההכנה המתאימה הופכת את הבחירה לקלה מתמיד.

  1. ליווי אישי

כאמור, בחינת הפסיכומטרי אינה מהווה בחינה רגילה והמוח האנושי אינו "מורגל" בסוג כזה של שאלות עליהן יש לענות בתוך זמן קצר ביותר. הודות לאפשרות הכנה לפסיכומטרי עם HIGH-Q כל תלמיד מקבל ליווי אישי לאורך הדרך כך שכל שאלה העולה בתהליך הלמידה מאפשרת לו ללמוד יותר גם על השאלות הבאות וגם על האופן בו עליו להכין את עצמו לקראת הבחינה.

הליווי האישי הופך את הלמידה להרבה יותר פשוטה, נעימה ונוחה וכזו המאפשרת ללומד לדעת בדיוק לקראת מה הוא הולך ולא להיכנס ללחץ בבחינה עצמה. לשם כך יש צורך בליווי אישי המותאם לאופי הלמידה של התלמיד.

  1. הכנת התלמיד לשאלות

לבחינות הפסיכומטרי יש מאגר ברור וידוע מראש של שאלות. עם זאת, קיים מספר עצום של שאלות המחולקות בין מבחני הפסיכומטרי השונים. בעוד שהתלמיד אינו מכיר את סוגי השאלות ברוב המקרים ואם ילמד באופן עצמאי הוא עלול למצוא את עצמו מתייאש, הכנה לפסיכומטרי עם HIGH-Q היא הזדמנות המאפשרת לבנות את תהליך הלמידה כך שהוא מותאם לקצב הלמידה של השואל וכן לשאלות הבחינה עצמן.

הבוחן מכין את התלמידים בהתאם למאגר השאלות הקיים ומאפשר להם להתנסות במגוון רחב של שאלות בטרם שהם ניגשים לבחינה. באופן זה, התלמיד מרגיש בעל ביטחון עם הכניסה למבחן עצמו וגם אם קיימות שאלות שהוא אינו מכיר, הוא יכול להרגיע את עצמו באמצעות טכניקות המוענקות לו ונלמדות בזמן הקורס.

  1. המנחה מתמצא בחומרים הרלוונטיים

מורי פסיכומטרי עוסקים בשאלות הפסיכומטרי כחלק מהעיסוק המרכזי שלהם. רובם מודעים לדגשים הניתנים על ידי הבוחנים ושמים את הדגש על השאלות הנכונות בעת ההגשה לבחינה. מדי שנה המיקוד משתנה ולפיכך יש חשיבות רבה לידיעת השאלות שתישאלנה.

  1. היכרות עם השאלות הצפויות

יתרון משמעותי נוסף שיש למסלול הכנה לפסיכומטרי עם HIGH-Q הוא ההיכרות עם השאלות הצפויות להיות לכם בבחינה. מנחה בקורס פסיכומטרי של HIGH-Q יכול לקחת אתכם כל הדרך עד להצלחה הודות לשימוש וחזרות על השאלות הצפויות בבחינה כך שביום הבחינה עצמו תגיעו מוכנים לענות על השאלות שיוצגו בפניכם.

  1. תמיכה והכוונה

אחרי הכל, בחינת הפסיכומטרי היא בין הבחינות המלחיצות ביותר, כולנו יודעים זאת. הזמן הקצר שיש לכל שאלה יכול להיות בין הגורמים היותר מלחיצים שיש ואף אחד מאיתנו לא עמיד ב-100% ללחץ. הדרכה של מדריך מנוסה מפחיתה משמעותית מהלחץ.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן