כותרות חמות :

פתרונות גידור זמניים: אבטחה גמישה בהתאם לדרישות האירוע
פתרונות גידור זמניים: אבטחה גמישה בהתאם לדרישות האירוע

פתרונות גידור זמניים: אבטחה גמישה בהתאם לדרישות האירוע

גידור זמני הוא הרבה יותר מאשר רק מחסום. הוא יכול לשמש ככלי רב תכליתי לאבטחת אירועים, הגדרת שטחים, ניהול תנועת קהל ומשימות נוספות. מדובר על מגוון רחב של פתרונות ולכן גם הפתרונות בהתאם ולכל צורך ומקום אפשר למצוא את הגדרות הזמניים המתאימים ביותר. כאן נדון בסוגי הגדרות וניתן טיפים לבחירת הפתרון המתאים ביותר.

מקודם

סוגי גידור זמני

מעניין לגלות כי גם כשנדמה שהצורך ברור, הפתרון לא תמיד זהה. ישנם סוגים שונים של גדרות אשר יכולים להתאים לצרכים זמניים ובניהם:

  • גדרות רשת – מדובר בפתרון חסכוני ועמיד אשר יכול להתאים לאירועים זמניים אך גם לאתרי בניה ומקומות נוספים שרוצים לגדר לתקופה מסוימת. גדרות מסוג זה זמינים במגוון גבהים ואורכים וגם אפשרויות הסגירה מגוונות.
  • גדרות פאנלים – זהו פתרון מוצק יותר לעומת הרשת כשהגדר מהווה גם מסתור וחציצה מלאה בין שני הצדדים. הגדר עצמה יכולה להגיע במגוון חומרים וסגנונות עיצוביים והיא תתאים בעיקר לאירועים מיוחדים ומתחמים בהם חשוב לשמור על פרטיות הנוכחים.
  • גדרות ניידות – מבחינת הנראות מדובר בקונסטרוקציה קלת משקל שמחוברת ברשת דקה. זהו פתרון אידאלי לאירועים קצרים מאד בהם אין צורך בהפרדה מסיבית אלא רק לצורך הגדרת מיקום וכל זאת בגמישות רבה.

בחירת פתרון הגידור המתאים

כיוון שיש אפשרויות שונות חשוב מאד לבצע את הבחירה בפתרון הנכון למקום ולאירוע. כדי לעשות זאת כדאי לפעול על פי השלבים הבאים:

שלב ראשון – הגדרת המטרה

בתחילה יש להגדיר את המטרה, להבין מהן דרישות האבטחה, כיצד תתנהל הפעילות במקום ולברר האם ישנן דרישות בטיחות מיוחדות. כמו כן יש לשאול האם יש עניין מבחינה אסתטית וזאת כדי להבין מה בעצם אנחנו מחפשים.

שלב שני – הגדרת התקציב

באופן טבעי כל פתרון דורש תקציב שונה ולכן יש להגדיר את התקציב מבעוד מועד. במקרה שישנן דרישות ידועות מראש יש לבחון אותן, את העלויות ואז לבנות את התקציב. אם ישנה גמישות בדרישות רצוי לדעת מה מסגרת התקציב ואז להסתכל על האפשרויות השונות הקיימות.

שלב שלישי – הבנת מיקום וצפיפות האירוע

יש להגדיר את הדרישות מבחינת גודל המקום וצפיפות האירוע. חשוב לדעת מה הגובה הרצוי לגדר ולהבין האם עלולות להיות סכנות בשל צפיפות. במידה ואין כל חשש מצפיפות אשר לבחור בגדר אטומה לחלוטין אך אם לא ברור האם יהיה צורך להזיז את הגדר במהירות רצוי לבחור בפתרון גמיש יותר.

שלב רביעי – התייעצות

כשכל המידע ידוע זה הזמן להתייעץ. מקצוענית בתחום יוכלו להמליץ על הגדר המתאימה ביותר בהתאם לכל הנתונים שנאספו. בתהליך ההתייעצות אפשר לא רק להבין מה הגדר המתאימה אלא להעריך את אופן הבניה בשטח, להבין מתי יש להתחיל לבנות את הגדר (בהתאם לזמני, מיקום ושטח האירוע) ולהבין את התקציב הנדרש. https://out-door.co.il הם הכתובת המתאימה להתייעצות ולפתרונות גידור זמניים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן