כותרות חמות :

קרחת זו לא גזירה משמיים
קרחת זו לא גזירה משמיים

קרחת זו לא גזירה משמיים

קרדיט לתמונות: נתי רוקח

השתלת שיער בקפריסין, היום זה הרבה יותר קרוב מתמיד

כולנו מכירים את התופעה, מי על הראש שלו, מי על הראש של החבר / האח / השכן, זה מתחיל בקטן, בתחילה הכיפה מצליחה להסתיר את זה, אח"כ לווים שיער מהצדדים ובסוף בסוף הקרחת הבוהקת יוצאת החוצה במלוא הדרה, אז מה עושים? יש פתרון והוא קרוב מתמיד השתלת שיער, במשך שנים התרגלו כולם לטוס לטורקיה להליך קצר וחזרה עם קו שיער חדש, כיום כמובן טורקיה פחות רלוונטית והיעד החדש להשתלת שיער איכותית ומקצועית הוא בקפריסין!

בכדי להבין כמה הדרך להשתלת שיער בקפריסין קצרה, פנינו לנתי רוקח, בחור חרדי שעבר את התהליך עם אלפי לקוחות (!) במטרה להבין את התהליך, הצגנו בפניו את השאלות ששואלים הקרחים שבינינו שרוצים למצוא פתרון לקרחת וקצת חוששים מהשתלת שיער:

האם זה עובד באמת?

'בתור מי שמתעסק עם זה מסביב לשעון אני נחשף לכל כך הרבה פרסומות המבטיחות להחזיר לך את השיער, מויטמינים ועד תרופות סבתא, אנשים מוציאים על כך סכומי כסף לא מבוטלים ומתאכזבים, פגשתי בחורי ישיבה שרכשו במיטב כספת מסרקים שונים באלפי שקלים וכמובן לא הועיל במאום, מה לעשות שכל המחקרים מראים שלפחות נכון לעכשיו אין פלא כזה, הדרך היחידה להחזיר את השער היא השתלת שיער.'

לנתי רוקח חשוב להדגיש שתהליך ההשתלה דורש סבלנות אבל הסוף שווה את זה: 'תהליך הטיפול לוקח זמן, אבל בסוף אתה מסתכל במראה ואין קרחת ואז אתה אומר לעצמך היה שווה לעשות את זה'.

האם השיער ששותלים הוא שיער של מישהו אחר והאם זה נשאר לתמיד?

'השיער הוא שיער שלך! בתהליך מבוקר מסירים שיער מהחלק האחורי החזק יותר ושתלים מקדימה, לאחר 3 חודשים הוא צומח שוב באופן טבעי, הניסיון מוכחי שהשיער המושתל נשאר לתמיד'.

תגיד, תמיד שמענו על טורקיה כיעד המוביל בתחום, ולמה דווקא קפריסין כעת?

'אתם צריכים להבין, טורקיה היא מעצמה של השתלת שיער, לא רק מישראל הקטנה, מכל העולם מגיעים לטורקיה, לי אישית יש לקוחות שמגיעים מארצות הברית עד טורקיה לצורך הטיפול,  הסיבות הן:  א. הניסיון האדיר שטורקיה קנתה לעצמה בתחום. ב. המחיר, בערך כמה אלפי שקלים פחות מאשר השתלה בישראל  ואתה מקבל חבילת נופש מפנקת שכוללת העברות משדה התעופה, מלון מפואר, וכמובן טיפול  השתלת שיער איכותי עם צוות ורופא בעלי ניסיון רב!.

'כמובן שכרגע בגלל אזהרת המסע ומצב המלחמה טורקיה לא רלוונטית, למעשה אין אפילו טיסות ישירות לטורקיה עד להודעה חדשה'.

שאלנו את נתי רוקח למה בעצם  קפריסין?

לאחר ניסיון של 7 שנים בטורקיה הבנתי שקשה למצוא תחליף ראוי לעבודת הצוותים הטורקיים, גם מבחינת הניסיון הרב שצברו וגם מבחינת השירות שכל מי שחזר מטורקיה יכול להעיד על כך, לכן חיפשתי את היעד הכי קרוב עבורינו והגעתי לקפריסין, לנו זה 40 דקות טיסה בלבד, ממש כמו טיסה לאילת, ואני דואג להביא מידי חודש בתאריכים נבחרים את הצוותים הקבועים שלי לקפריסין.

ליווי מלא מתחילת הדרך ועד החזרה לארץ !

ספר לנו קצת על התהליך בבקשה, האם כל אחד מתאים לטיפול?

'חד משמעית לא, אני מבקש מכל פונה שיצלם לי תמונות טובות של כל הראש, התמונות נשלחות לאבחון על ידי רופא, לאחר 24-48 הלקוח יקבל אבחון מסודר ובו אפשרויות הטיפול, מספר שתלים ודוגמא איפה יושתלו וכו', מרגע זה במידה ורלוונטי אפשר לקבל את תאריכי המשלחות שבהם אני נמצא עם המטופלים בקפריסין, אין צורך לדאוג לכרטיס טיסה, אני מבקש צילום דרכון ובאותו יום תקבל את כל הפרטים, כרטיס טיסה, פרטים על הנהג שימתין לך, המלון וכל מה שמסביב. הכל מטופל ברמה הגבוהה ביותר'.

הגענו אל שאלת השאלות, האם התהליך כואב ?

'התהליך כולו מבוצע בהרדמה מקומית בלבד כמו בטיפול שיניים שגרתי, כאשר המטופל נמצא במצב ערני אך לא חש כל כאב. תהליך ההרדמה מבוצע על ידי מספר זריקות בלחץ אוויר ללא כאב וללא מחטים. בימים שלאחר הטיפול ניתן להרגיש אי נוחות קלה אך התחושה עוברת תוך זמן קצר'.

 

לסיכום

'אני לגמרי מבין את החשש של הלפני ואיך תיראה התוצאה, כל אחד מוזמן להיכנס ולקבל תשובות על כל התהליך, אבל בהחלט ממליץ לכל מי ששואל אותי לבדוק את האופציה, אם הקרחת מעסיקה אותך ומפריעה לך אתה מוזמן להבין לעומק את התהליך ולבדוק את האופציה להשתחרר מהקרחת, איך אומרים, 'הקרחת היא לא גזירה משמים'.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן