כותרות חמות :

יש לכם מוצר חדש? כך תשווקו אותו בצורה יעילה
יש לכם מוצר חדש? כך תשווקו אותו בצורה יעילה

יש לכם מוצר חדש? כך תשווקו אותו בצורה יעילה

השקת מוצר חדש היא אבן דרך מרגשת בעסק. עם זאת, אין זה קל למשוך תשומת לב למוצר שלכם בשוק התחרותי. בשורות הבאות נציג כמה דרכים שיעזרו לכם לשווק את המוצר החדש בצורה יעילה ובולטת, שמשפרת את סיכויי ההצלחה שלכם.

מקודם

 

שיווק יעיל במדיה החברתית

פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טיקטוק וכיוצא באלה, מספקות כלים רבי עוצמה להפצת הבשורה – מוצר חדש ושווה יצא לשוק! על מנת למשוך את תשומת לב הצרכנים הפוטנציאליים, השתמשו בפרופיל שבו תעלו פוסטים מושקעים. שלבו תמונות יפות, שלבו סרטונים מושכים המציגים את התכונות והיתרונות העיקריים של המוצר שלכם. ניתן להיעזר גם במודעות שיווקיות שמופנות לקהל יעד בעל מאפיינים שהולמים את קהל היעד הרלוונטי למוצר. הקפידו לפרסם פוסטים בקביעות, תנו מידע ובעיקר ענו והגיבו לתגובות של העוקבים שלכם. פוסטים איכותיים יגרמו להם לשתף וכך מעגל החשיפה למוצר החדש שלכם יילך ויגדל.

השתמשו במדבקות שמושכות את העין

מדבקות מיוחדות לסימון מוצרים הן טקטיקה שיווקית יעילה ביותר. במיוחד עבור מכירה של מוצרים הנמכרים בחנויות, שיווק באמצעות מדבקות בגלילים יכול לספק תוצאות ראויות לציון. רצוי להשתמש במדבקות בעיצובים מיוחדים או עם צבעים עזים, משום שהן מושכות תשומת לב. מדבקות אלה ימשכו מיד את העין בנקודות המכירה ויבדלו את המוצר שלכם ביחס למוצרים אחרים שיהיו פחות בולטים. על המדבקה ניתן לתאר ולהדגיש בתמציתיות את התכונות, היתרונות והאיכות המיוחדים של המוצר שלכם. השתמשו במסר משכנע ובמיתוג שנראה לכם נבון. אם המוצר שלכם זכה בפרסים כלשהם או שיש לו תכונה ייחודית, ציינו זאת באופן בולט. מדבקה איכותיות גורמות למוצר שלכם להימכר היטב! אפשר גם לציין בגדול הנחות או מבצעים.

מבצעים ועסקות מיוחדות לעידוד פעולת קנייה

זה המקום לעבור לדרך שלישית לשיווק יעיל. שקלו לשווק באגרסיביות, על ידי מתן הנחה לקונים מקדימים או הצעה שיווקית מיוחדת לפרק זמן מסוים. זו היא דרך בדוקה לעורר עניין ורצון בצרכנים לנסות את המוצר החדש שלכם. הפסיכולוגיה של "השגת עסקה" בתנאים מיוחדים לזמן קצר גורמת לאנשים להשתכנע לקנות מוצר שהם לא מכירים. אפשר למשל לתת הנחה של 10-25% או לבחור בדרך של "קנה אחד, קבל שני ב- 50% הנחה!".

 

נסו את הפעולות האלו ותתחילו לראות תוצאות! בהצלחה!

 

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן